1.1 Materia prima
Materia prima este constituita din bare de otel de calitate 100Cr6 cu diametrul de 20 si 24 mm si lungimea de 6 m.
Barele sunt aduse cu TIR-ul in legaturi(care fac parte din sarje controlate)etichetate
cu numele furnizorului,calitatea otelului,nr.sarjei,diametrul barei si greutatea sarjei.
Din TIR legaturile de bare se descarca cu podul rulant si se depoziteaza in magazia de materie prima pe sarje si diametru in rastele care sa impiedice deformarea lor. Gestiunea se face intr-un program electronic.Functie de comenzile de fabricare a
rotulelor,se scoate cantitatea necesara de legaturi de bare insotite de tichete cu cod
de bare,nr.de sarja si diametrul de bara.Legaturile se depoziteaza in cate un rastel de
asteptare aferent fiecarei masini de forjat.
1.2 Forjarea
Masinile de forjat(2 buc.) sunt de fabricatie japoneza,model SAKAMURA HFP-80, forjarea realizandu-se la cald.
Din rastelul de asteptare se ia cate o legatura de material si se incarca alimentatorul
masinii. Dupa montarea sculelor si efectuarea unor prereglaje,se porneste masina de
forjat si sistemul de incalzire a barelor.Pe rand cate o bara este introdusa automat in
grupul de incalzire.Incalzirea se face prin inductie intr-un grup de 3 inductori care asigura incalzirea progresiva a barei pana la temperatura de aprox.1150oC. Grupul de generare curent de inductie este de tip static prevazut cu tiristori si condensatori.
Din inductori,bara,antrenata de un grup de 4 role cu o viteza corelata cu cea a masinii,intra in masina de forjat unde au loc urmatoarele faze:
- debitare
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.