Campanie de comunicare privind criza de imagine

Referat
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 3744
Mărime: 114.51KB (arhivat)
Publicat de: Eliza Zoe Mirea
Puncte necesare: 5

Extras din referat

The British Broadcasting Corporation, acronim frecvent utilizat, BBC, este una din cele mai mari companii de televiziune din lume și cea mai importantă companie de televiziune britanică, finanțată din bani publici. Principala sa responsabilitate este de a oferi radiodifuziune de serviciu public imparțial, în Regatul Unit, Insulele Anglo-Normande, și Insula Man.

British Broadcasting Corporation (BBC) este radiodifuzorul public britanic, înfiinţat pe 1 ianuarie 1927. BBC este cel mai mare radiodifuzor din lume, cu aproximativ 23.000 de angajaţi. Corporaţia BBC deţine opt televiziuni, 54 de posturi de radio, unul dintre cel mai accesate site-uri din Europa şi un serviciu internaţional, de care beneficiază peste 150 de milioane de persoane.

BBC World Service (sau BBC WS) transmite în 33 de limbi, după cum urmeză: albaneză, arabă, azeră, bengali, birmaneză, engleză pentru Caraibe, cantoneză, franceză pentru Africa, hausa, hindi, indoneziană, kinyarwanda/kirundi, kirkiză, macedoneană, mandarină, nepaleză, pashto, persană, portugheză (pentru Brazilia), română, rusă, sârbă, sinhaleză, somaleză, spaniolă pentru America latină, swahili, tamilă, turcă, ucraineană, urdu, uzbecă și vietnameză.

Radio BBC WS poate fi ascultat pe unde scurte, pe FM în 154 de capitale ale lumii, iar o selecție de programe este preluată de aproape 2.000 de posturi FM și de unde medii în toată lumea.

BBC are sediul central la Broadcasting House din Londra și are mari centre de productie din Belfast, Birmingham, Bristol, Cardiff, Glasgow, Londra și Salford și centre de producție mai mici în întreaga Marea Britanie.

BBC este un radiodifuzor semi-autonom de serviciu public. În Regatul Unit activitatea sa este finanțată în principal de către o taxă anuală de licență TV, care se plătește la toate gospodăriile britanice, companii și organizații care utilizează orice tip de echipament pentru a primi transmisiunile în direct de televiziune. Nivelul taxei este stabilit anual de către guvernul britanic și a fost de acord cu Parlamentul European.

De-a lungul anilor, Trustul BBC s-a confruntat cu diferite crize pe care a reuşit să le depăşească cu bine. Una dintre situaţiile dificile în care s-a aflat corporaţia a fost cea în care , afectaţi de criza economică s-au văzut obligaţi să reducă numărul de personal considerabil. În anul 2007 BBC a renunţat la 2800 de posturi, fiind nevoiţi apoi să le ceară vedetelor proprii, majoritatea prezentatori de emisiuni să îndeplinească mai multe sarcini. Datorită acestor măsuri de austeritate luate de BBC imaginea acestora a fost afectată. La momentul respectiv, BBC a refuzat să dea prea multe informaţii, motivând însă că s-au văzut nevoiţi să reducă numărul de personal pentru a menţine taxa de licenţă la aceeaşi valoare, ceea ce i-a făcut pe oameni să înţeleagă demersul pe care BBC a fost nevoit să îl facă.

De asemenea , în anul 2011 BBC s-a aflat din nou în impas, de data aceasta fiind nevoită nu doar la reducerea a o parte din posturi ci şi la închiderea a cinci redacţii în limbi străine, sistarea difuzării de programe radio în alte șapte limbi și suspendarea difuzării programelor pe unde scurte în șase limbi.

Reducerile decise de conducerea BBC World Service au fost o urmare a diminuării cu 16% a bugetului alocat de ministerul de externe, cel care finanțează această insituție. Cele cinci redacții care au fost închise sunt sârbă, albaneză, macedoneană, portugheză pentru Africa și engleză pentru Caraibe.

În plus, au închis difuzarea emisiunilor de radio în rusă, ucrainiană, turcă, chineza mandarină, spaniolă pentru Cuba, vietnameză și azeră, aceste redacții continuând doar activitatea pe internet.

De asemenea au hotărât încetarea difuzării pe unde scurte a emisiunilor în limbile hindi, indoneziană, kîrgîză, nepaleză, swahili și engleză și franceză pentru serviciul Marilor Lacuri – Ruanda și Burundi.

Toate aceste reduceri au însemnat pentru BBC diminuarea audienţei săptămânale cu circa 30 de milioane de ascultători. Chiar şi în urma acestor măsuri drastic adoptate , BBC a continuat să rămână liderul radiodifuziunii în Marea Britanie în ciuda competiţiei extrem de dură cu celelalte canale TV.

Preview document

Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 1
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 2
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 3
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 4
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 5
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 6
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 7
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 8
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 9
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 10
Campanie de comunicare privind criza de imagine - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Campanie de Comunicare Privind Criza de Imagine.doc

Te-ar putea interesa și

Eficiența campaniilor politice

PROFILUL ALEGĂTORILOR Mediul social în care acţionează indivizii funcţionează ca o reţea de simboluri care se integrează la diverse niveluri, din...

Gestionarea crizelor de imagine

INTRODUCERE Pentru început, în termeni generali, criza de imagine este definită de specialiștii în comunicare și relații publice ca fiind un...

Campanie de comunicare anticriză privind imaginea și reputația Orange România

1. Introducere (context) Pretudindeni putem observa cum orice organizatie se confrunta zilnic cu noi provocari, trebuie sa faca fata unor probleme...

Relațiile Publice și Publicitatea în Comunicarea cu Presa

INTRODUCERE În societatea românească post-decembristă, relaţiile publice au cunoscut o evoluţie impresionantă. Au fost înfiinţate numeroase...

Plan de Afaceri IMM

CAP. I SCURTĂ PREZENTARE 1. Idei principale ale afacerii: Luând în calcul importanţa rolului pe care imaginea şi comunicarea îl joacă în...

Campanie de Comunicare Anticriză Privind Imaginea și Reputația Companiei Toyota

Campanie de comunicare ANTICRIZĂ privind imaginea și reputația companiei Toyota 1. Introducere și context A. Despre instituție Toyota Motor...

Campanie de relații publice în situație de criză - lanțul de magazine Selgros România

1.Introducere -Lanțul de magazine Selgros Cash&Carry România Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului Fegro/Selgros Germania, cu...

Companie în relații publice în situații de criză Orange România

1. Instroducere Un instument original și eficace pentru a răspunde tuturor provocărilor cu care se confruntă periodic o organizație este...

Ai nevoie de altceva?