Prezentarea Administratiei Finantelor Publice de Sector ale Municipiului Bucuresti

Extras din referat Cum descarc?

Administratiile Finantelor Publice ale sectoarelor 1-6 din municipiul Bucuresti sunt organizate si functioneaza in baza Hotararii Guvernului nr.208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, precum si potrivit prevederilor Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1018/2006 pentru aprobarea structurii organizatorice a Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti si a Administratiilor Finantelor Publice ale sectoarelor 1-6.
Administratiile Finantelor Publice ale sectoarelor 1-6 sunt unitati teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice si Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in subordinea Directiei Generale a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti prin care se realizeaza, in mod unitar, strategia si programul Guvernului in domeniul finantelor publice si se aplica politica fiscala a statului.
Administratiile Finantelor Publice asigura, prin serviciile (birouri, compartimente) de specialitate, constatarea si verificarea materiei impozabile, impunerea tuturor contribuabililor persoane fizice si juridice administrati, incasarea veniturilor si a oricaror creante cuvenite bugetului general consolidat al statului, efectuarea cheltuielilor bugetare pentru institutiile publice si combaterea prin mijloace specifice a evaziunii fiscale. De asemenea, asigura prin serviciile sale specializate si realizarea indicatorilor de performanta in conformitate cu sarcinile stabilite de Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti. 
Structura organizatorica:
1. sef administratie (1)
2. sefi administratie adjuncti (4)
3. servicii independente subordonate direct sefului administratiei
4. administrarea veniturilor statului- persoane juridice
5. administrarea veniturilor statului- persoane fizice
6. inspectie fiscala
7. trezorerie
Corespunzator structurii organizatiei, Administratia Finantelor Publice Sector 1, are o conducere care se compune din:
- sef administratie
- 4 sefi adjuncti administrativi.
Acestia au atributii specifice si responsabilitati corespunzatoare compartimentelor pe care le coordoneaza, respectiv:
- administrarea veniturilor bugetare persoane juridice
- administrarea veniturilor bugetare persoane fizice
- control si inspectie fiscala
- trezorerie.
Intreaga activitate a Administratiei finantelor publice este condusa de seful administratiei. 
Seful administratiei:
o are in subordine directa:
- Serviciul tehnologia informatiei
- Biroul juridic
- Biroul administrativ, registratura, arhiva si gestionarea documentelor
- Biroul valorificare bunuri
- Biroul autorizatii.
o Coordoneaza direct:
- Administrarea veniturilor statului - persoane juridice
- Administrarea veniturilor statului - persoane fizice
- Inspectie fiscala
- Trezorerie
Seful administratiei asigura indeplinirea atributiilor Administratiei finantelor publice in conformitate cu prevederile legale si raspunde de organizarea, conducerea si controlul intregii activitati. Este numit prin Ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. 
Seful administratiei are urmatoarele principale atributii, competente si responsabilitati:
- organizeaza, conduce, indruma si controleaza activitatea Administratiei finantelor publice pentru realizarea atributiilor ce revin din legi, ordonante, hotarari de Guvern, ordine al ministrului finantelor publice si ale presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si decizii ale directorului executiv al Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti;
- controleaza modul in care structurile coordonate, precum si cele din subordinea sa isi duc la indeplinire atributiile precizate in ROF;
- asigura coordonarea, organizarea si controlul activitatii privind realizarea indicatorilor de performanta, atingerea obiectivelor si raportarea corecta si la timp a acestora in conformitate cu sarcinile stabilite de Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti;
- face propuneri de perfectionare a sistemului indicatorilor de performanta;
- semneaza certificatele de rezidenta fiscala respectiv certificatele privind atestarea impozitului platit de persoanele fizice si juridice nerezidente;
- coordoneaza activitatea de elaborare a informarilor periodice catre Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti cu privire la modul de colectare a veniturilor bugetare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Prezentarea Administratiei Finantelor Publice de Sector ale Municipiului Bucuresti.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!