Organizarea Unei Campanii Electorale

Extras din referat Cum descarc?

Scurta istorie a Partidului Conservator se impleteste cu istoria evolutiei ideilor fondatoare care conditioneaza si justifica intemeierea sa, ele insele fiind strans interconditionate de evolutia societatii romanesti postdecembriste.
In anul 1992 lua nastere Partidul Umanist reprezentind precursorul actualului Partid Conservator.
Chiar daca din ratiuni pragmatice Partidul Umanist si succesorul sau, Partidul Conservator, au trebuit sa isi defineasca o pozitie in esichierul politic - fiind intotdeauna in jurul centrului politic, cu o preponderenta catre dreapta - in plan teoretic textele doctrinare au situat partidul ,,dincolo de stanga si dreapta".
Partidul Conservator se identifica drept purtator de cuvant al clasei de mijloc si in special al componentei antreprenoriale - micul si mijlociul intreprinzator, motorul capitalismului de crestere - si pe aceasta baza electorala partidul inregistreaza primele sale succese.
Un moment important in dezvoltarea partidului este Congresul din mai 2005, la care s-a hotarat schimbarea numelui in Partidul Conservator, constatandu-se afinitati substantiale cu doctrina conservatoare, de lunga traditie la noi, mai ales din perspectiva raportarii la natiune, familie, pragmatism, valori si traditii etc., dar si afinitati cu conservatorismul european. 
Astazi, Partidul Conservator are grupuri parlamentare in cele doua camere ale Parlamentului, un numar important de alesi in administratia publica locala si - poate lucrul cel mai important - o imagine de responsabilitate, seriozitate si onorabilitate.
Partidului Conservator promoveaza doctrina conservatoare, oferind repere teoretice si practice pentru solutionarea contradictiilor majore manifestate in cadrul principalelor sisteme politice ale societatii contemporane si are in centrul sau valorile economiei de piata concurentiale si ale statului de drept. 
Valorile fundamentale ce stau la baza doctrinei Partidului Conservator sunt: 
a) manifestarea libera a personalitatii umane prin exercitarea deplina a tuturor drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului; 
b) responsabilitatea umana, factor de armonizare a aspiratiilor individului cu interesele generale ale societatii; 
c) cunoasterea, ca mijloc de dobindire a libertatii individului si conditie de asumare a responsabilitatii; 
d) proprietatea privata, ca factor de garantare a protectiei economice si sociale, conditie de manifestare a libertatii si responsabilitatii individuale;
e) minimalizarea interventiei statului in economie si reducerea acestei interventii la mentinerea si consolidarea respectarii legii si a competitiei loiale;
f) promovarea si consolidarea statului de drept ca pe cele mai bune si pragmatice mijloace de realizare a bunastarii sociale. 
Partidul Conservator reprezinta o formatiune angajata pentru a-i reprezenta politic pe toti aceia care cred in democratie si in valoare, in necesitatea implinirii personalitatii si afirmarii demnitatii umane.
Partidul Conservator actioneaza pentru dezvoltarea clasei de mijloc in Romania, promovarea capitalului autohton, ideea de onoare, de moralitate in politica, precum si cea de combatere a oportunismului.
Descrierea evenimentului: organizarea campaniei electorale pentru alegerile parlamentare pentru Partidul Conservator
Sloganul campaniei: ,,Lucrurile mari au nevoie de noi"
Perioada de desfasurare a campaniei: 1-29 noiembrie 2008
Persoane implicate: membrii partidului precum si candidatii din partea acestuia
Locul de desfasurare: in toate orasele tarii.
,,Drumul catre succes"
Desi pare o activitate relativ simpla, organizarea campaniei electorale este de fapt rezultatul unei activitati laborioase si foarte atent planificate.
Pentru sustinerea si promovarea candidatilor din partea Partidului Conservator pentru alegerile parlamentare a fost necesara formarea unei echipe de campanie care sa se ocupe de organizarea acestei campanii electorale.
Campania electorala este astfel proiectata in cadrul unei strategii, al carei scop este acela de a asigura victoria in alegerile pentru scrutinul avut in vedere.
Liderii partidului, precum si directorul de campanie sunt cei care controleaza permanent actiunile intreprinse si consecintele acestora.
Scopul campaniei - este ca mesajul transmis sa ajunga la publicul vizat..
Obiectivul campaniei - obtinerea unui numar cat mai mare de voturi din partea alegatorilor de pe intreg teritoriul tarii.
Stabilirea publicurilor tinta si a mesajelor personalizate 
Sociologii romani au aratat ca grupul social alcatuit din persoane cu un nivel de educatie inferior, care locuiesc in zone defavorizate si au venituri limitate, tind sa opteze pentru partidele sau candidatii conservatori, reforma si schimbarea fiind percepute ca o primejdie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea Unei Campanii Electorale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!