Organizarea Unei Campanii Electorale

Referat
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1860
Mărime: 158.58KB (arhivat)
Publicat de: Luca Moga
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Elena Rusu

Extras din referat

Scurta istorie a Partidului Conservator se împleteşte cu istoria evoluţiei ideilor fondatoare care condiţionează şi justifică întemeierea sa, ele însele fiind strâns intercondiţionate de evoluţia societăţii româneşti postdecembriste.

În anul 1992 lua naştere Partidul Umanist reprezentînd precursorul actualului Partid Conservator.

Chiar dacă din raţiuni pragmatice Partidul Umanist şi succesorul său, Partidul Conservator, au trebuit să îşi definească o poziţie în eşichierul politic - fiind întotdeauna în jurul centrului politic, cu o preponderenţă către dreapta - în plan teoretic textele doctrinare au situat partidul „dincolo de stânga şi dreapta”.

Partidul Conservator se identifică drept purtător de cuvânt al clasei de mijloc şi în special al componentei antreprenoriale - micul şi mijlociul întreprinzător, motorul capitalismului de creştere - şi pe această bază electorală partidul înregistrează primele sale succese.

Un moment important în dezvoltarea partidului este Congresul din mai 2005, la care s-a hotarât schimbarea numelui în Partidul Conservator, constatându-se afinităţi substanţiale cu doctrina conservatoare, de lungă tradiţie la noi, mai ales din perspectiva raportării la naţiune, familie, pragmatism, valori şi tradiţii etc., dar şi afinităţi cu conservatorismul european.

Astăzi, Partidul Conservator are grupuri parlamentare în cele două camere ale Parlamentului, un număr important de aleşi în administraţia publică locală şi - poate lucrul cel mai important - o imagine de responsabilitate, seriozitate şi onorabilitate.

Partidului Conservator promovează doctrina conservatoare, oferind repere teoretice şi practice pentru soluţionarea contradicţiilor majore manifestate în cadrul principalelor sisteme politice ale societăţii contemporane şi are în centrul său valorile economiei de piaţă concurenţiale şi ale statului de drept.

Valorile fundamentale ce stau la baza doctrinei Partidului Conservator sunt:

a) manifestarea liberă a personalităţii umane prin exercitarea deplină a tuturor drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului;

b) responsabilitatea umană, factor de armonizare a aspiraţiilor individului cu interesele generale ale societăţii;

c) cunoaşterea, ca mijloc de dobîndire a libertăţii individului şi condiţie de asumare a responsabilităţii;

d) proprietatea privată, ca factor de garantare a protecţiei economice şi sociale, condiţie de manifestare a libertăţii şi responsabilităţii individuale;

e) minimalizarea intervenţiei statului în economie şi reducerea acestei intervenţii la menţinerea şi consolidarea respectării legii şi a competiţiei loiale;

f) promovarea şi consolidarea statului de drept ca pe cele mai bune şi pragmatice mijloace de realizare a bunăstării sociale.

Partidul Conservator reprezintă o formaţiune angajată pentru a-i reprezenta politic pe toţi aceia care cred în democraţie şi în valoare, în necesitatea împlinirii personalităţii şi afirmării demnităţii umane.

Partidul Conservator acţionează pentru dezvoltarea clasei de mijloc în România, promovarea capitalului autohton, ideea de onoare, de moralitate în politică, precum şi cea de combatere a oportunismului.

Descrierea evenimentului: organizarea campaniei electorale pentru alegerile parlamentare pentru Partidul Conservator

Sloganul campaniei: „Lucrurile mari au nevoie de noi”

Perioada de desfăşurare a campaniei: 1-29 noiembrie 2008

Persoane implicate: membrii partidului precum şi candidaţii din partea acestuia

Locul de desfăşurare: în toate oraşele ţării.

„Drumul către succes”

Deşi pare o activitate relativ simplă, organizarea campaniei electorale este de fapt rezultatul unei activităţi laborioase şi foarte atent planificate.

Pentru susţinerea şi promovarea candidaţilor din partea Partidului Conservator pentru alegerile parlamentare a fost necesară formarea unei echipe de campanie care să se ocupe de organizarea acestei campanii electorale.

Campania electorală este astfel proiectată în cadrul unei strategii, al cărei scop este acela de a asigura victoria în alegerile pentru scrutinul avut în vedere.

Liderii partidului, precum şi directorul de campanie sunt cei care controlează permanent acţiunile întreprinse şi consecinţele acestora.

Scopul campaniei – este ca mesajul transmis să ajungă la publicul vizat..

Obiectivul campaniei - obţinerea unui număr cât mai mare de voturi din partea alegătorilor de pe întreg teritoriul ţării.

Stabilirea publicurilor ţintă şi a mesajelor personalizate

Sociologii români au arătat că grupul social alcătuit din persoane cu un nivel de educaţie inferior, care locuiesc în zone defavorizate şi au venituri limitate, tind să opteze pentru partidele sau candidaţii conservatori, reforma şi schimbarea fiind percepute ca o primejdie.

Preview document

Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 1
Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 2
Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 3
Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 4
Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 5
Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 6
Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 7
Organizarea Unei Campanii Electorale - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Organizarea Unei Campanii Electorale.doc

Alții au mai descărcat și

Administrație Publică

Administratia publica 1. Sfera de cuprindere a notiunii de administratie publica. 2. Distinctia dintre administratia publica centrala si locala....

Uniunea Europeană - Olanda

Istoric Uniunea Europeana - Pe 16 aprilie 1948 este semnata conventia instituind Organizatia Europeana de Cooperare Economica. Saisprezece state...

Subiecte Sisteme Administrative Comparate

Subiecte Sisteme Administrative Comparate ASE Administratie Publica 2011-01-24 Nr.1 1. Elaborati o analiza comparativa in ceea ce priveste...

Te-ar putea interesa și

Comunicarea în Managementul Proiectelor

ARGUMENT Lucrarea de faţă doreşte să prezinte elementele comunicării în managementul proiectelor, tipurile acesteia, necesităţile care au dus la...

Eficiența campaniilor politice

PROFILUL ALEGĂTORILOR Mediul social în care acţionează indivizii funcţionează ca o reţea de simboluri care se integrează la diverse niveluri, din...

Brand Turistic Brașov

Capitolul I Branding-ul şi destinaţia turistică I.1 Ce este turismul? Turismul modern s-a născut în secolul al XIX-lea, odată cu dezvoltarea...

Comunicarea în Campania Electorală

Argument Sfârşitul anului 2009 a fost marcat de alegerile prezidenţiale din România. Acestea au fost primele alegeri prezidenţiale din România...

Marketing Politic

CAPITOLUL I. Abordări conceptuale și terminologie specifică în marketingul politic 1.1.Geneza marketingului politic Etimologic, marketing este...

Studiu privind Strategia de Comunicare Integrată de Marketing pentru Destinații Turistice

CAPITOLUL I EVOLUŢIA PUBLICITĂŢII PE PLAN MONDIAL ŞI ÎN ROMÂNIA 1.1 CONCEPTUL DE PUBLICITATE Publicitatea este un mijloc de comunicare oneros şi...

Marketingul Partidelor Politice

LIDERUL POLITIC Termenul de “marketing”, de origine anglo-saxonă, a cunoscut o largă circulaţie internaţională în perioada postbelică, deşi...

Suedia

Capitolul 1. Prezentare generală 1.1 Poziţie geografică Suedia este situată în nordul Europei, în partea estică a Peninsulei Scandinave, la...

Ai nevoie de altceva?