Agentia de turism D.B.R NOW ! 2. Justificarea proiectului Analiza problemei pe care proiectul doreste sa o rezolve (identificarea problemei, cauzele si efectele, date despre situatia/stadiul problemei). Din ce in ce mai multe familii se confrunta cu problema pretului ridicat a unei vacante sau excursii. Avand in vedere ca economia tarii nu permite oricui sa mearga intr-o vacanta, incercam sa gasim o solutie pentru ca toata lumea sa isi poata permite cateva zile de odihna sau de aventura. Statisticile demonstreaza ca, doar 30 % dintre romani isi permit sa plece in vacanta. In 2007, inaintea crizei, aproape 40% dintre salariati isi puteau permite o vacanta. Aceasta tendinta a continuat pana in 2009, cand coltii crizei si-au facut aparitia tot mai brutal. Asa ca, incepand cu 2010, vacantele au cam disparut pentru salariati Aceasta problema ne este demonstrata si la Targul de Turism organizat in Capitala prin numarul mic de participanti. Desi ofertele au fost avantajoase, romanii s-au gandit de doua ori: "Ce e mai bine? Sa plece in vacanta sau sa pastreze bani pentru zile negre." Chiar si cei care isi permit sa investeasca in vacantele lor au ales destinatii mai accesibile si mai aproape de casa, cum ar fi Valea Prahovei, muntii Apuseni, Bucovina, Maramures si Delta Dunarii. Altii au preferat sa ramana fideli partiilor de ski din Austria. In proportie de 65 % din romanii care au trecut pe la Targ au spus ca nu pot cheltui mai mult de 500 de euro pe o vacanta. Doar 10 % dintre vizitatori au optat pentru vacante de lux in Dubai, India, Nepal sau Indonezia. Pentru ei, agentii in turism au fost dispusi chiar sa mai lase din pret. Hotelierii si reprezentantii agentiilor de turism din Romania s-au gandit pe mizeze pe o singura carte ca sa mai faca turism in vremuri de criza: reduceri masive la pachetele de vacanta. Astfel agentia noastra de turism a facut diverse pachete promotionale pentru familii, copii si oameni peste 50 de ani , dar si reduceri. Proiectul are in vedere urmatoarele lucruri: ? pachete promotionale pentru 2 adulti si 3 copii; ? pachete promotionale pentru copii care merg in excursie in grup; ? pachete promotionale pentru oamenii de peste 50 de ani. Reducerile sunt facute pentru grupurile de minim 8 persoane, pentru oamenii in varsta care atesta ca au act pentru pensie si pentru copii care sunt elevi. 3. Scopul si obiectivele proiectului Scopul proiectului este de a oferi oamenilor posibilitatea de a-si permite sa calatoreasca sau sa mearga in vacanta cu ajutorul diverselor pachete promotionale si reduceri. Obiectivul general: Crearea unei agentii de turism pentru a imbunatatii atat turismul din Romania cat si din strainatate si a ajuta oamenii sa isi poata permite o vacanta. Obiective specifice: o Furnizarea de pachete promotionale pentru diverse categorii de persoane; o Asigurarea posibilitatii de a-si permite o vacanta; o Cresterea turismului din tara si din strainatate; o Realizarea unei campanii de informare si promovare a proiectului in comunitate; o Schimbarea perceptiei comunitatii asupra modului de a-si petrecere vacanta sau timpul liber; o Oferirea unor beneficii tuturor oamenilor; o Reduceri substantiale; o Promovarea turismului cultural prin diverse oferte in cele mai importante orase si zone ale lumii, dezvoltarea cunostintelor si cultivarea si clientilor din acest punct de vedere; o Realizarea unor pachete turistice speciale pentru copiii, cu preturi accesibile, turism de weekend si tabere.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).