Gestiunea unui Restaurant

Referat
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 606
Mărime: 35.83KB (arhivat)
Publicat de: Patricia-Doina Lupu
Puncte necesare: 6
UNIVERSITATEA “BABEŞ-BOLYAI” CLUJ-NAPOCA FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ŞI GESTIUNEA AFACERILOR Specializarea: Economia comerţului, turismului şi serviciilor

Cuprins

  1. Structura bazei de date ( pag. 4 )
  2. Cpitolul II Relaţiile dintre tabele ( pag. 6 )
  3. Capitolul III Bibliografie ( pag. 7 )

Extras din referat

JUSTIFICAREA LUCRĂRII

FoxPro este unul dintre mediile cele mai cunoscute de dezvoltare a aaplicaţiilor de baze de date în România.În ultimele versiuni au fost incluse o serie de elemente vizuale si de programare orientata pe obiecte care au readus in stricta actualitate aceastaaplicatie.Bazele de date reprezintă structuri complexe folosite la gestionareadatelor descriind un anumit tip de entităţi. Conform modelului relaţional, o bază de date reprezintă un ansamblu de tabele, legături între acestea, altetipuri de fişiere şi alte elemente, folosite impreună pentru memorareadatelor.Lucrarea de faţă se bazează pe limbajul de programare Visual FoxPro8.0 for windows. Acest program este întâlnit atât în evidenţa contabilă afabricilor, magazinelor cât şi în evidenţe simple de mărfuri, personal, etc îndiverse unităţi de lucru.Propunerea lucrării de faţă reprezintă imitarea lucrului cu diverse bazede date precum şi prelucrarea unor date de către un personal specializat învederea administrării unui restaurant Mcdonalds.

Structura bazei de date

Datele au fost structurate în următoarele tabele:

Angajati.dbf

Cu cheia primara cod_ang,

Produse.dbf

Cu cheia primara cod_prod,

Tabelul auxiliar.dbf , folosit pentru a lista comanda unui client la imprimantă, cu structura

Între tabele există relaţii de tipul de la una la mai multe.

Unui produs din tabelul produse.dbf poate apărea pe una sau mai multe comenzi din tabelul produse.dbf.

Realizarea relaţiei a fost posibilă prin includerea atât în tabelul părinte, cât şi în tabelul copil, a unui câmp comun, de legătură (cod_prod).

Un angajat (ospătar) din tabelul angajati.dbf este responsabil de una sau mai multe comenzi din tabelul comenzi.dbf.

Relaţia s-a construit pe baza câmpului comun (cod_ang).

Preview document

Gestiunea unui Restaurant - Pagina 1
Gestiunea unui Restaurant - Pagina 2
Gestiunea unui Restaurant - Pagina 3
Gestiunea unui Restaurant - Pagina 4
Gestiunea unui Restaurant - Pagina 5
Gestiunea unui Restaurant - Pagina 6
Gestiunea unui Restaurant - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Gestiunea unui Restaurant.doc

Alții au mai descărcat și

Administrație Publică

Administratia publica 1. Sfera de cuprindere a notiunii de administratie publica. 2. Distinctia dintre administratia publica centrala si locala....

Uniunea Europeană - Olanda

Istoric Uniunea Europeana - Pe 16 aprilie 1948 este semnata conventia instituind Organizatia Europeana de Cooperare Economica. Saisprezece state...

Subiecte Sisteme Administrative Comparate

Subiecte Sisteme Administrative Comparate ASE Administratie Publica 2011-01-24 Nr.1 1. Elaborati o analiza comparativa in ceea ce priveste...

Te-ar putea interesa și

Plan de Marketing - Deschiderea unui Restaurant

SCURTA INTRODUCERE Motto : A mânca diferit este întotdeauna ceea ce cautam când împingem usa unui restaurant O conjunctura acceptabila, o reala...

Amenajarea unui salon pentru evenimente și mese festive pentru copii

Motto: A mânca diferit este întotdeauna ceea ce căutăm când împingem ușa unui restaurant. O conjunctură acceptabilă, o reală dificultate de...

Plan de Afaceri

INTRODUCERE A mânca diferit este întotdeauna ceea ce căutăm când împingem uşa unui restaurant. A deschide un restaurant înseamnă a da dovadă de...

Gestiunea unui Restaurant

INTRODUCERE Restaurantul este o unitate de alimentaţie publică care prepară în bucătărie proprie mâncăruri şi le desface contra cost, împreună cu...

Plan de afaceri - restaurant de deserturi

1. Sumar Motto : A manca diferit este intotdeauna ceea ce cautam cand impingem usa unui restaurant... O conjunctura acceptabila, o reala...

Tendințe în domeniul tehnologiei logistice

GeSAP este un program de evidenta a stocurilor realizat de firma Nessus Software, menit sa usureze atat munca celor responsabili cu gestiunea cat...

Plan de Afaceri SC M SRL

PLAN DE AFACERI 1.SINTEZA PLANULUI DE AFACERI S.C. M SRL ste o firma a carei principala afacere se afla in sectorul tertiar si anume un...

Modalități de promovare a produselor și serviciilor oferite de către firma SC Start Quick RL

Capitolul 1 Promovarea produselor si serviciilor 1.1 Conceptul de promovare Realizarea unui comerţ eficient, într-o concepţie de marketing...

Ai nevoie de altceva?