Dezvoltarea Turismului in Municipiul Bistrita

Extras din referat Cum descarc?

Resedinta a judetului Bistrita-Nasaud, municipiul Bistrita este situat in partea de nord-est a Podisiului Transilvaniei, in Depresiunea Bistritei. Municipiul Bistrita este asezat pe un teren plan, la o altitudine de 356 de m, pe coordonatele 47010` latitudine nordica si 24030' longitudine estica.
Orasul este strabatut de raul Bistrita, rau al carui nume il poarta. Este inconjurat de coline acoperite cu intinse livezi, ocupa o suprafata de 14547 ha, impreuna cu cele 6 localitati componente: Unirea, Slatinita, Ghinda, Viisoara, Sigmir, Sarata. Localitatile limitrofe municipiului Bistrita sunt: Feldru (N), Livezile (NE), Cetate si Budacul de Jos (SE), Mariselu (S), Sieu Magherus (SV), Sintereag si Dumitra (NV). Din suprafata municipiului Bistrita de 13799 ha revin intravilanului circa 2058 ha.
Municipiul Bistrita se afla in subunitatea morfologica Dealurile Bistritei. Suprafata pe care se afla este o regiune mai coborata cunoscuta sub numele de "depresiunea Bistritei". Aceasta depresiune este deschisa la vest si est, si este marginita la nord si sud de dealurile: Cetate, Bistritei, Ciuha, Cocos, Corhana, Codrisor, Jelnei, Cighir.
Depresiunea Bistritei are o clima temperat continentala , cu veri mai umede si relativ calduroase , iar iernile mai putin uscate si relativ reci. Regimul temperaturii este determinat de cadrul natural in care este amplasat municipiul Bistrita, precum si de urbanistica care creaza microclimatul specific Bistritei.
In prezent populatia municipiului Bistrita este de aproximativ 83000 de locuitori.
Scopul proiectului este imbunatatirea serviciilor turistice din municipiul Bistrita si implicit amplificarea ctivitatii turistice.
Grupul tinta: elevi, studenti, profesori, oameni de stiinta cu specialitati diferite (istorici, muzeografi, arheologi, etc.), organizatii culturale, turisti, populatia zonei.
Obiective:
- dezvoltarea turismului prin diversificarea unui ansamblu de servicii capabile sa satisfaca nevoile turistilor romani si straini (agrement, informare etc.);
- cresterea circulatiei turistice;
- informarea pietei turistice cu privire la schimbarile in serviciile turistice, cu privire la elementele de noutate ale produsului turistic oferit;
- definirea imaginii noului produs;
- corectarea impresiilor gresite cu privire la serviciile turistice;
- stimularea interesului agentiilor de turism pentru oferta turistica a Municipiului Bistrita;
- pozitionarea Municipiului Bistrita printre destinatiile culturale ale Romaniei;
- atragerea de noi piete si de noi segmente de consumatori;
- reorientarea ofertei in functie de cerintele, dorintele si asteptarile turistilor;
- promovarea unui raport calitate/ pret pentru serviciile turistice corect.
Calendar: ianuarie 2007 - ianuarie 2009
Activitati:
- modernizarea structurilor existente deja, amenajarea de noi spatii destinate agrementului;
- organizarea de tururi a orasului care implica si institutiile culturale;
- informarea turistilor prin intermediul brosurilor, pliantelor, mass-media;
- servicii de informare turistica bine organizate pentru cazare, transport, obiective de vizitat, atractii turistice, excursii, tururi si evenimente locale;
- diversificarea gamei de activitati turistice, urmarind sa gaseasca modalitati de satisfactie a cererii si sa duca la largirea pietei turistice.
Analiza SWOT
Analiza SWOT este o sinteza a punctelor forte si a celor slabe ale produsului turistic, precum si a oportunitatilor si amenintarilor provenite din mediul extern, care ar putea influenta pozitiv sau negativ evolutia produsului.


Fisiere in arhiva (2):

  • Dezvoltarea Turismului in Municipiul Bistrita
    • DEZVOLTAREA_TURISMULUI_IN_MUNICIPIUL[1].doc
    • Resedinta_a_judetului_Bistrita[1].doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!