Campania de Comunicare Anticriza privind Imaginea si Reputatia BCR

Cuprins referat Cum descarc?

1. Introducere 3
2. Scurt istoric BCR 3
3. Evenimente organizate in trecut 5
4. Crize de imagine din trecut 6
5. Prezentarea situatiei de criza 7
6. Relee de informare 9
7. Stabilirea strategiei de comunicare 12


Extras din referat Cum descarc?

1. Introducere
Relatiile publice sunt un management al comunicarii care contribuie la stabilirea si mentinerea comunicarii si, pe aceasta cale la acceptarea reciproca si cooperarea, intre o organizatie si publicul ei. Relatiile publice evalueaza atitudinile publicului si apropie comunicational politicile si procedurile unui individ sau ale unei organizatii de interesele publicului printr-un program de actiune comunicativa care urmareste sa cistige intelegerea, acceptarea si increderea publicului.
Relatiile publice se dovedesc un instrument original si eficace pentru a raspunde provocarilor cu care orice organizatie se confrunta. Ele pot ajuta la rezolvarea unei probleme, lansarea unei idei, evitarea unei catastrofe, alaturandu-se altor perspective - juridica, financiara, umana si chiar spirituala - in efortul de a depasi problemele de zi cu zi.
Fie ca este vorba de o companie multinationala sau de o organizatie mica, folosirea unui plan de campanie poate aduce rezultate benefice, ajutandu-le sa-si prezinte public punctul de vedere, sa lupte impotriva unui adversar sau a unei organizatii concurente.
Campania de relatii publice reprezinta totalitatea operatiilor coordonate de comunicare derulate intr-o perioada de timp determinata, intr-un anumit areal, pentru indeplinirea unor scopuri si obiective ale organizatiilor in raport cu anumite tinte ale comunicarii. 
2. Scurt istoric BCR
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este o banca universala care deserveste atat clienti retail, cat si clienti corporativi. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare.BCR este in prezent cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiuni in strainatate, precum si de leasing, economisire & creditare in scopuri locative (banca pentru locuinte) si subsidiare pentru pensii private.
BCR ofera intreaga gama de servicii bancare, incluzand solutii de internet banking,phone banking si e-commerce. Reteaua bancii cuprinde 668 de unitati si agentii retail (pentru persoane fizice si microintreprinderi) in toate orasele din Romania cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate (IMM-uri si companii mari) sunt deserviti de 48 de centre de afaceri dedicate. BCR detine cea mai mare retea nationala de ATM-uri si POS-uri - peste 2.200 de bancomate si peste 18.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru efectuarea platilor cu cardul.
o 1990 - se constituie Banca Comerciala Romana prin preluarea activitatilor comerciale ale Bancii Nationale a Romaniei
o 1998 - BCR deschide o filiala la Chisinau, in Republica Moldova
o 1999 - BCR fuzioneaza prin absorbtie cu Bancorex
o 2001 - BCR Leasing se lanseaza pe piata romaneasca
o 2003 - Privatizarea BCR, prin vanzarea pachetului de actiuni catre BERD si IFC
o 2005 - Se infiinteaza BCR Asigurari de viata
o 2006 - Banca austriaca Erste Bank finalizeaza achizitionarea Bancii Comerciale Romane. Erste Bank a achizitionat 61,8825%* din actiunile BCR de la Guvernul Roman, BERD si IFC in urma achitarii a 3,75 miliarde Euro.
o 2007 - BCR Administrare Fond de Pensii intra pe piata romaneasca
o 2008 - Banca Comerciala Romana vinde operatiunile de asigurari catre Vienna Insurance Group
o 2008 - BCR Banca pentru Locuinte intra pe piata romaneasca
o 2009 - BCR adopta un program de emitere de obligatiuni pe termen mediu - Medium Term Notes (MTN) - in valoare totala de 3 miliarde EUR.
BCR a marcat, de-a lungul timpului, mai multe premiere pe piata bancara romaneasca, printre care:
o 1994 - BCR devine primul acceptator de carduri din Romania si membru principal EUROPAY
o 1995 - BCR emite primele carduri de debit din Romania sub sigla internationala.
o prima tranzactie la un ATM in Romania
o 2000 - BCR lanseaza primul credit de trezorerie pentru persoane fizice
o BCR este prima banca din Romania care efectueaza operatiuni cu titluri de valoare pe piata secundara.
o 2002 - BCR lanseaza primul credit ipotecar de pe piata bancara romaneasca
o 2003 - BCR este prima banca romaneasca furnizoare de credite ipotecare clientilor retail si corporate.
o 2004 - BCR este prima banca din Romania care a instalat Automate de Schimb Valutar (ASV)
o 2005 - BCR permite utilizarea, in reteaua sa de POS si ATM a cardurilor cu CHIP (smart-card).
o 2006 - Banca Comerciala Romana lanseaza in premiera, prin Universitatea BCR, programul de practica - STUDENT BCR - care permite studentilor efectuarea practicii in cadrul a sapte sucursale BCR din Bucuresti
o BCR este prima institutie bancara din Romania care a lansat o retea de birouri specializate la nivel national - ,,EU Office BCR" - dedicate exclusiv fondurilor europene
3. Evenimente organizate in trecut
BCR Asigurari si Politia Rutiera lanseaza campania ,,1 Martie 2010"
Pe data de 1 martie 2010, intre orele 11.00-13.00, inspectorii de asigurari ai BCR Asigurari Vienna Insurance Group si agentii Directiei Rutiere au impartit cadouri simbolice tuturor conducatoarelor auto care se vor afla in principalele intersectii din Bucuresti si din orasele: Iasi, Piatra Neamt, Bacau, Buzau, Targoviste, Craiova, Slatina, Constanta, Ploiesti, Brasov, Arad, Deva, Cluj. 
Prin aceasta campanie ,,1 Martie 2010", BCR Asigurari VIG si Directia Rutiera din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane au dorit sa traga si un semnal de alarma asupra riscului la care se expun participantii la trafic care nu respecta regulile de circulatie. Reprezentantii celor doua institutii le vor reaminti conducatorilor auto ca viata si siguranta in trafic sunt deosebit de importante. Totodata incepand cu data de 10 martie 2010, pe site-ul www.bcrasigurari.ro a fost prezentata o rubrica speciala dedicata Sigurantei in Trafic, ce va contine informatii utile pentru toti conducatorii auto.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campania de Comunicare Anticriza privind Imaginea si Reputatia BCR.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!