Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR

Referat
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 4401
Mărime: 218.62KB (arhivat)
Publicat de: Sabin-Cornel Cornea
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. 1. Introducere 3
  2. 2. Scurt istoric BCR 3
  3. 3. Evenimente organizate în trecut 5
  4. 4. Crize de imagine din trecut 6
  5. 5. Prezentarea situației de criză 7
  6. 6. Relee de informare 9
  7. 7. Stabilirea strategiei de comunicare 12

Extras din referat

1. Introducere

Relațiile publice sunt un management al comunicării care contribuie la stabilirea și menținerea comunicării și, pe această cale la acceptarea reciprocă și cooperarea, între o organizație și publicul ei. Relațiile publice evaluează atitudinile publicului și apropie comunicațional politicile și procedurile unui individ sau ale unei organizații de interesele publicului printr-un program de acțiune comunicativă care urmărește să cîștige înțelegerea, acceptarea și încrederea publicului.

Relaţiile publice se dovedesc un instrument original şi eficace pentru a răspunde provocărilor cu care orice organizaţie se confruntă. Ele pot ajuta la rezolvarea unei probleme, lansarea unei idei, evitarea unei catastrofe, alăturându-se altor perspective – juridică, financiară, umană şi chiar spirituală – în efortul de a depăşi problemele de zi cu zi.

Fie că este vorba de o companie multinaţională sau de o organizaţie mică, folosirea unui plan de campanie poate aduce rezultate benefice, ajutându-le să-şi prezinte public punctul de vedere, să lupte împotriva unui adversar sau a unei organizaţii concurente.

Campania de relaţii publice reprezintă totalitatea operaţiilor coordonate de comunicare derulate într-o perioadă de timp determinată, într-un anumit areal, pentru îndeplinirea unor scopuri şi obiective ale organizaţiilor în raport cu anumite ţinte ale comunicării.

2. Scurt istoric BCR

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este o bancă universală care deserveşte atât clienţi retail, cât şi clienţi corporativi. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare.BCR este în prezent cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiuni în străinătate, precum şi de leasing, economisire & creditare în scopuri locative (bancă pentru locuinţe) şi subsidiare pentru pensii private.

BCR oferă întreaga gama de servicii bancare, incluzând soluţii de internet banking,phone banking şi e-commerce. Reţeaua băncii cuprinde 668 de unităţi şi agenţii retail (pentru persoane fizice şi microîntreprinderi) în toate oraşele din România cu peste 10.000 de locuitori. Clienţii corporate (IMM-uri şi companii mari) sunt deserviţi de 48 de centre de afaceri dedicate. BCR deţine cea mai mare reţea naţională de ATM-uri şi POS-uri – peste 2.200 de bancomate şi peste 18.000 de terminale electronice operaţionale la comercianţi pentru efectuarea plăţilor cu cardul.

• 1990 - se constituie Banca Comercială Română prin preluarea activităţilor comerciale ale Băncii Naţionale a României

• 1998 - BCR deschide o filială la Chișinău, în Republica Moldova

• 1999 - BCR fuzionează prin absorbţie cu Bancorex

• 2001 - BCR Leasing se lansează pe piaţa românească

• 2003 - Privatizarea BCR, prin vânzarea pachetului de acţiuni către BERD şi IFC

• 2005 - Se înfiinţează BCR Asigurări de viaţă

• 2006 - Banca austriacă Erste Bank finalizează achiziţionarea Băncii Comerciale Române. Erste Bank a achiziţionat 61,8825%* din acţiunile BCR de la Guvernul Român, BERD şi IFC în urma achitării a 3,75 miliarde Euro.

• 2007 - BCR Administrare Fond de Pensii intră pe piaţa românească

• 2008 - Banca Comercială Română vinde operaţiunile de asigurări către Vienna Insurance Group

• 2008 - BCR Banca pentru Locuinţe intră pe piaţa românească

• 2009 - BCR adoptă un program de emitere de obligatiuni pe termen mediu – Medium Term Notes (MTN) – in valoare totala de 3 miliarde EUR.

BCR a marcat, de-a lungul timpului, mai multe premiere pe piaţa bancară românească, printre care:

• 1994 - BCR devine primul acceptator de carduri din România şi membru principal EUROPAY

• 1995 - BCR emite primele carduri de debit din România sub siglă internaţională.

• prima tranzacţie la un ATM în România

• 2000 - BCR lansează primul credit de trezorerie pentru persoane fizice

• BCR este prima bancă din România care efectuează operaţiuni cu titluri de valoare pe piaţa secundară.

• 2002 - BCR lansează primul credit ipotecar de pe piaţa bancară românească

• 2003 - BCR este prima bancă românească furnizoare de credite ipotecare clienţilor retail şi corporate.

• 2004 - BCR este prima banca din România care a instalat Automate de Schimb Valutar (ASV)

• 2005 - BCR permite utilizarea, în reţeaua sa de POS şi ATM a cardurilor cu CHIP (smart-card).

• 2006 - Banca Comerciala Română lansează în premieră, prin Universitatea BCR, programul de practică – STUDENT BCR – care permite studenţilor efectuarea practicii în cadrul a şapte sucursale BCR din Bucureşti

• BCR este prima instituţie bancară din România care a lansat o reţea de birouri specializate la nivel naţional - „EU Office BCR” – dedicate exclusiv fondurilor europene

3. Evenimente organizate în trecut

BCR Asigurări şi Poliţia Rutieră lansează campania „1 Martie 2010”

Pe data de 1 martie 2010, între orele 11.00-13.00, inspectorii de asigurari ai BCR Asigurări Vienna Insurance Group şi agenţii Direcţiei Rutiere au împărţit cadouri simbolice tuturor conducătoarelor auto care se vor afla în principalele intersecţii din Bucureşti şi din oraşele: Iaşi, Piatra Neamţ, Bacău, Buzau, Târgovişte, Craiova, Slatina, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Arad, Deva, Cluj.

Prin această campanie „1 Martie 2010”, BCR Asigurări VIG şi Direcţia Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române au dorit să tragă si un semnal de alarmă asupra riscului la care se expun participanţii la trafic care nu respectă regulile de circulaţie. Reprezentanţii celor două instituţii le vor reaminti conducătorilor auto că viaţa şi siguranţa în trafic sunt deosebit de importante. Totodata incepând cu data de 10 martie 2010, pe site-ul www.bcrasigurari.ro a fost prezentata o rubrică specială dedicată Siguranţei în Trafic, ce va conţine informaţii utile pentru toţi conducătorii auto.

Preview document

Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 1
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 2
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 3
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 4
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 5
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 6
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 7
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 8
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 9
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 10
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 11
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 12
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 13
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 14
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 15
Campania de Comunicare Anticriză privind Imaginea și Reputația BCR - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Campania de Comunicare Anticriza privind Imaginea si Reputatia BCR.docx

Ai nevoie de altceva?