Brief de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

In urma analizei instrumentelor de marketing adoptate de catre Perfect Casa, au rezultat urmatoarele:
Intro:
a. Prezentare generala companie: sediu, managementul, domeniul de activitate, tipurile de servicii si produse oferite, an infiintare, organizarea pe principalele departamente, misiunea si valorile promovate de companie, principalii concurenti ai companiei (din tara respectiva).
b. Obiectivul eseului: 
1. prezentarea urmatoarelor aspecte privind abordarile promotionale ale companiei Perfect Casa;
2. conceperea si prezentarea brief-ului pe audit de marketing pentru compania Perfect Casa;
3. conceperea si prezentarea brief-ului pe marketing strategic - solutii pentru dezvoltarea viitoare a companiei Perfect Casa.
A. General:
a. compania acorda o importanta speciala imaginii pe piata si comunicarii cu clientii, dovedind o buna notorietate si o imagine corporativa pozitiva, bine concentrata si atent directionata spre segmentele de piata tinta.
b. site profesionist si comunicare directa cu orientare spre comunicarea de natura consultativa.
b. consiliere profesionista si in conditii de promptitudine - ceea ce determina atingerea obiectivelor de crestere a increderii clientilor atat pe termen scurt (permite atragerea unui numar mare de clienti potentiali) cat si pe termen lung (loializarea clientilor vechi).
B. Politica de produs:
Conform prezentarii de pe site, portofoliul de activitati al companiei Perfect Casa nu a atins nivelul maxim de diversificare si prin urmare poate exista un risc ca rezultat al faptului ca nu se poate raspunde clientelei cu solutii imobiliare complexe, diversificate, integrate. Acest aspect nu reprezinta o problema in esenta cu atat mai mult cu cat compania a decis sa se pozitioneze ca si firma specializata, in domeniul imobiliar (specializare pe doar cateva servicii imobiliare - intermediere vanzari-cumparari si inchirieri imobile), spre deosebire de companiile cu portofoliu diversificat sau de cele care ofera solutii integrate.
In schimb aspectul prezentat anterior poate prezenta unele riscuri in dezvoltarea de tip corporativ a SC Perfect Casa, cu atat mai mult cu cat vor exista segmente de piata care raman neacoperite prin limitarea portofoliului de activitati si mai ales daca aceste segmente de piata ar permite SC Perfect Casa obtinerea unor profituri substantiale.
Analiza anterioara care priveste nivelul managementului strategic este considerata de multe dintre companiile mici si mijlocii ca fiind irelevanta si mai mult teoretica (nota consultantului: viziune strategica) pentru o dezvoltare ce se doreste mai degraba pragmatica. In schimb diferenta de mentalitate dintre companiile medii si mici si companiile mari se observa ca fiind de multe destul de mare, de asemenea se demonstreaza a fi efervescenta si antrenarea viziunii de tip corporativ atat la nivel de top cat si de middle-management, educarea fortei, dorintei, mentalitatii si practicilor de dezvoltare. Specialistii in management strategic recomanda sa nu respingi a gandi mare ci din contra: ,,Think Global, Act Local!".


Fisiere in arhiva (1):

  • Brief de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!