Pretul este decizia din marketing cea mai importanta, deoarece "regleaza" volumul tranzactiilor voluntare dintre turistii, care sunt dispusi sa cumpere si producatorii, cei ce ofera produsele turistice.
Realizand o comparatie intre tarifele practicate de trei unitati de cazare tip hotel, clasificate la patru stele: Hotelul CLERMONT din statiunea balneoclimaterica Covasna, Hotelul INTERNATIONAL din statiunea balneoclimaterica Baile Felix si Hotelul DANUBIUS**** din statiunea balenoclimaterica Sovata, se poate observa o diferenta intre acestea (vezi anexa1. tab.A1.1; tab.A1.2; tab.A1.3). Diferentele existente intre tarifele practicate de cele trei unitati de cazare, pot fi explicate prin prisma mai multor factori, precum: asezarea geografica, serivicii incluse, piata tinta, etc.
In randurile urmatoare, se va realiza o analiza in detaliu a acestor trarife si a factorilor determinanti.
In ceea ce privesc unitatile de cazare din zona, in toate cele trei cazuri (Hotel Clermont, Hotel International, Hotel Danubius) sunt singurele clasificate cu patru stele (numarul maxim de stele din zona).
www.clermonthotel.ro/
www.danubiushotels.com/ro/hotels/romania/sovata/danubius_health_spa_resort_sovata
www.hotelinternationalfelix.ro/
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.