Analiza Procesului de Gestionare a Crizei in Cazul Falimentului Bancii Internationale a Religiilor

Cuprins referat Cum descarc?

CAPITOLUL I 1
ANALIZA PROCESULUI DE GESTIONARE A CRIZEI IN CAZUL FALIMENTULUI BANCII INTERNATIONALE A RELIGIILOR 1
1.1. DEFINIREA CRIZEI 1
1.2.CONTURAREA SI AMPLIFICAREA SITUATIE DE CRIZA IN CAZUL BANCII INTERNATIONALE A RELIGIILOR 4
1.2.1.ACTIVITATEA BANCII INTERNATIONALE A RELIGIILOR 4
1.3.FALIMENTUL BANCAR 7
CAPITOLUL II 9
ANALIZA COMUNICATELOR DE PRESA EMISE IN LEGATURA CU CRIZA CU CARE SE CONFRUNTA BANCA INTERNATIOANAL A RELIGIILOR 9
2.1 COMUNICATELE DE PRESA EMISE 9
2.2. CINE A EMIS COMUNICATUL DE PRESA SI CARE A FOST MESAJUL TRANSMIS DE ACESTA 11
2.3.CANALUL ALES PENTRU COMUNICARE SI CONTINUTUL COMUNICATULUI DE PRESA 12
2.4. EFECTELE GENERATE DE COMUNICATUL DE PRESA ASUPRA PUBLICULUI SI RESPECTAREA PROMISIUNILOR BNR 14
2.5.SOLUTIA OPTIMA IN CAZUL CRIZEI BANCII INTERNATIONALE A RELIGIILOR 15
BIBLIOGRAFIE 17
CUPRINS 18


Extras din referat Cum descarc?

CAPITOLUL I 
ANALIZA PROCESULUI DE GESTIONARE A CRIZEI IN CAZUL FALIMENTULUI BANCII INTERNATIONALE A RELIGIILOR
1.1. Definirea crizei
Ne confruntam in ultimii ani, si in special in ultima perioada, cu situatii de criza extrem de diverse care, pe langa populatie si mediu, afecteaza in mod direct si companiile.Ma voi referi in continuare la efectele si consecintele crizelor asupra companiei,si in special asupra bancilor.
Prin definitie, compania reprezinta un organism care are functii vitale, precum organismul uman: functia de productie, comerciala, financiar-contabila, de resurse umane si de cercetare-dezvoltare. Afectarea, in tot sau partial, a acestor functii conduce la deteriorarea situatiilor financiare pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate.
O alta definitie lamuritoare in intelegerea continutului si caracteristicilor crizei este si cea care o prezinta drept : ,,o serie de evenimente derulate cu repeziciune, care sporesc peste nivelul normal impactul fortelor destabilitatoare (subl.ns.) asupra sistemului international general sau a oricarui din subsistemele sale" . 
In abordarea corecta a acestei problematici, semnificatiile semantice sunt hotaratoare, pentru ca in literatura de specialitate, dar si in practica, apar expresii care pentru unii inseamna ,,moment de instabilitate in afacerile firmei", sau ,,situatie de conflict intens", pentru altii ,, izbucnire a unor tensiuni cu tendinta spre schimbare", sau ,, o situatie urgenta" in care membrii unei structuri de grup se confrunta cu o problema ce poate deveni amenintatoare". In acceptiunea curenta, crizele se constituie dintr-o combinatie din tipurile existente : economic, politic, social, militar,..., de unde si complexitatea si sensibilitatera abordarii acestora, pentru ca in manifestare crizele pot avea si alte tente decat cele principale, de ,,salience"sa le zicem. 
Din acest motiv este foarte importanta gestionarea eficienta a unei situatii de criza care poate surveni in orice moment, cu un impact mai redus sau mai puternic asupra companiei. 
Pentru inceput, in scopul unei bune intelegeri, trebuie sa definim conceptul de criza. Exista mai multe definitii ale acestei stari, insa toate au cateva caracteristici comune, si anume: reprezinta un moment critic; se declanseaza brusc, prin schimbarea rapida si brutala a unei stari; se manifesta prin dificultati; reprezinta un moment periculos, o situatie grava, ce induce o perioada de tensiune.
Insa indiferent de definitia care s-ar da, specialistii in domeniu sunt de acord ca o criza poate fi recunoscuta printr-un numar de caracteristici cu caracter general, dintre care mentionam :
- caracterul relativ neasteptat, de surpriza ;
- derulare rapida a evenimentelor ;
- informatii putine, insuficiente, stare de incertitudine ;
- mediatizare intensa si multipla ;
- considerarea unui timp de reactie foarte strans de luare a deciziilor.
Tot literatura de specialitate scoate in evidenta si existenta a doua caracteristici de baza ale crizei ce nu trebuie omise din nici o analiza referitoare la aceste procese din mediile social-economic si natural :
1. Severitatea crizei, traductibila prin constientizarea gravitatii si urgentei amenintarii la adresa obiectivelor patrimoniale, a intereselor si a valorilor fundamentale ale partilor aflate in situatia cu tendinta conflictuala. Bineinteles ca exista si posibilitati de cuantificare a severitatii crizelor, acestea fiind functie de marimea si iminenta producerii riscurilor si a amenintarilor, raportate la un moment temporal ce poate fi : iminent, intermediar, indepartat.
Importanta deosebita a acestei prime caracteristici de baza rezida in aceea ca partile implicate in procesul conflictual trebuie sa-si dea seama de importanta crizei aparute, astfel incat sa se ia cele mai indicate masuri de reactie in respectiva situatie aparuta, situatie care se poate mentine la acelasi nivel, dar poate foarte bine (si de multe ori aceasta este tendinta) de a evolua.
2. Intensitatea crizei apare in cursul desfasurarii acesteia si indica nivelul agresivitatii, 
violentei, actiunilor celor mai puternice initiate de fiecare dintre parti. Intrucat in acest caz ne intalnim cu gradul de violenta al actiunilor intreprinse, iar in situatia anterioara eram in prezenta diferitelor ipostaze ale crizei, materializate functie de perceptiile asumate, nu putem vorbi de o evolutie in acelasi sens a celor doua caracteristici. Astfel, putem sa fim in prezenta unei crize severe, dar de mica intensitate, cum la fel de bine se poate intalni si situatia diametral opusa, ca si toate combinatiile teoretic posibile.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Procesului de Gestionare a Crizei in Cazul Falimentului Bancii Internationale a Religiilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!