Agitatie, pregatiri febrile, acumulare de cat mai multa informatie legata de posibilitatile oferite petrecerii revelionului, care nu vrem sa ne gaseasca acasa, in pat, la masa, in fata televizorului sau alte combinatii ale acestor variante casnice! Sunt caracteristici ale acestei perioade din an. Institutii de profil, agentii de turism, firme de publicitate se intrec in a pune la dispozitia clientilor oferte cat mai tentante pentru petrecerea Anului Nou.
Iar ofertele sunt variate, in special cele in strainatate, care se integreaza cerintelor de orice tip ale turistilor. De la o vacanta la schi in Alpi, pana la un peisaj exotic in Tailanda, conditiile sunt acceptabile pentru majoritatea romanilor care, insa, prefera peisajul autohton si bucataria traditionala.
Desi rata de crestere in cazul destinatiilor externe este de sase ori mai mare decat la intern, numarul romanilor care pleaca in strainatate de sarbatori este in continuare mult mai mic decat al celor care petrec vacanta intr-un hotel sau intr-o pensiune din Romania.
Conform Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), romanii au cheltuit la sfarsitul anului trecut peste 30 de milioane de euro pentru pachetele turistice de Revelion, din care circa 24 de milioane de euro in statiunile turistice din tara. Agentiile de turism romanesti vor incasa in perioada revelionului 2006-2007 venituri cuprinse intre 40 si 50 de milioane de euro, conform estimarilor facute pentru DailyBusiness de catre reprezentantii ANAT.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.