Raport Statistica

Extras din referat Cum descarc?

1. Date
Se initiaza un studiu referitor la persoanele ce sosesc in statiunea ,,X" in sezonul estival. Studiul
comandat de managementul societatii ,,X" are drept scop determinarea profilului turistului ce soseste in statiune. Pentru aceasta sunt alese 30 de persoane ce sosesc in statiunea ,,X" cu trenul si carora li se aplica un chestionar.
Printre intrebarile continute de chestionar au figurat urmatoarele:
- Scopul principal al vizitei dumneavoastra este:
o Concediu (CO);
o Conferinta (CF);
o Afaceri (A);
o Alt raspuns (Z).
- Unde planuiti sa va cazati?
o Hotel (H);
o Camping (CA);
o Casute (CS);
o Gazda (G)
o Alt raspuns (Y).
- Durata sederii dumneavoastra in statiunea noastra este de:
o 3 zile;
o 4 zile;
o 5 zile;
o 6 zile;
o 7 zile;
o Alt raspuns.
- Bugetul propus pentru aceasta vizita este cuprins intre (milioane ROL):
o 5 - 10;
o 10 - 15;
o 15 - 20;
o 20 - 25;
o 25 - 30.
Dupa prelucrarea chestionarelor datele obtinute au fost urmatoarele:
Nr. Crt. Scop Cazare Durata (zile) Buget ( milioane ROL)
1 A CA 4 12
2 CF H 3 10
3 CF CS 3 9
4 CO CS 6 25
5 CO CA 7 30
6 Z G 5 28
7 Z Y 3 16
8 A H 4 25
9 A H 3 29
10 CO CS 7 28
11 CO CS 7 26
12 CO CA 7 20
13 CF H 3 8
14 CF H 3 10
15 A H 4 23
16 A H 5 26
17 A H 4 20
18 Z CA 3 7
19 Z CA 5 11
20 CO CA 6 24
21 CF H 5 12
22 CF H 5 14
23 CO CS 6 22
24 CO CS 6 23
25 CO CS 7 23
26 CO H 7 18
27 CO G 7 19
28 CO G 7 26
29 CO G 6 23
30 A Y 3 18
o Scopul cercetarii: determinarea profitului turistului ce soseste in statiune
o Populatia studiata: persoanele care au vizitat statiunea
o Esantionul si volumul: 30, ce reprezinta numarul persoanelor care au vizitat statiunea in sezonul estival
o Variabilele in raport cu care s-a studiat esantionul: 
- scopul principal al vizitei (variabila calitativa)
- unde sau cazat turistii (variabila calitativa)
- durata sederii turistilor in statiune (variabila cantitativa discreta) 
- bugetul propus pentru aceasta vizita (variabila cantitativa discreta)
2. Analiza datelor
Analiza datelor in raport cu scopul principal al vizitei clientilor
Scopul principal Frecventa absoluta Frecventa relativa in procente
CO 13 43.33%
CF 6 20%
A 7 23.33%
Z 4 13.33%
Interpretare: Din esantionul de clienti alesi, 13 clienti au venit in concediu, 6 clienti au venit pentru conferinte, 7 au venit cu scopul de a face afaceri iar 4 clienti au avut alte scopuri.


Fisiere in arhiva (1):

  • Raport Statistica.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!