Model unifactorial - influența răspândirii căilor ferate asupra numărului de trenuri

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Acest proiect urmareste identificare unei eventuale legaturi intre numarul de kilometri de cale ferata existenta intr-un an si numarul de mijloace de transport feroviare puse in circulatie in acel an.

Este un lucru general cunoscut faptul ca atat caile ferate cat si mijloacele de transport feroviar aferente apartin Regiei autonome CFR ; regie,

care la randul ei apartine statului.

Piata in acest domeniu nu este concurentiala inca , CFR-ul avand un singur concurent SC Eolis SA, firma care nu are anvergura economica si care nu poate pune sub nici o forma in pericol monopolul CFR-ului.

Unul dintre principalele motive pentru care am ales acesta tema pentru a realiza o modelare econometrica este acela ca , dintre mijloacele de transport existente in Romania, transportul feroviar era cel mai ieftin in anul 1990 , tendinta pe care a pastrat-o si astazi, insa pe parcurs a cunoscut o evolutie destul de interesanta , inregistrand scumpiri in valuri si perioade in care pretul nu era actualizat in concordanta cu inflatia si alti factori cu o importanta majora in cadrul sau.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Model Unifactorial - Influenta Raspandirii Cailor Ferate asupra Numarului de Trenuri.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
2 pagini
Imagini extrase:
2 imagini
Nr cuvinte:
513 cuvinte
Nr caractere:
2 875 caractere
Marime:
8.93KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Statistică
Tag-uri:
transport ferioviar, inflatie, infrastructura
Predat:
la facultate
Materie:
Statistică
Sus!