Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Statistică
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 489
Mărime: 44.29KB (arhivat)
Puncte necesare: 5
UNIVERSITATEA DIN BUCUREŞTI facultatea de ADMINISTRARE ŞI AFACERI specializarea ADMINISTRAREA AFACERILOR

Extras din referat

Se considera urmatoarea colectivitate, alcătuita din 20 de firme , cu doua variabile: cheltuieli si venit , ambele fiind exprimate in bil.$.

Xminim = 50

Xmaxim = 120

[50 , 120]

A. Calculul ponderei fiecărei unitati in total colectivitatii, pentru ambele variabile:

Nr. crt. FIRMA CHELTUIELI

( $ BIL ) VENITURI

( $ BIL ) Calcul pondere cheltuieli (%) Calcul pondere venituri (%)

1 DOVE 50 11 0.0266 0.0753

2 NIVEA 67 7 0.0357 0.0479

3 LOREAL 88 3 0.0469 0.0205

4 FA 59 14 0.0314 0.5068

5 PANTENE 85 10,5 0.0453 0.0719

6 HEAD&SHOULDERS 93 2.7 0.0496 0.6369

7 WASH&GO 77 12 0.0410 0.0753

8 FARMEC 90 5.3 0.048 0.0363

9 REXONA 111 9 0.0592 0.0616

10 WELLA 120 8.5 0.064 0.0582

11 FARMACIE 84 6 14 0.0410

12 BABYBLUE 105 1.1 0.056 7.5342

13 ROWENTA 118 4.9 0.0629 0.0335

14 PHILIPS 109 12.3 0.0581 0.0842

15 NOKIA 98 15 0.0522 0.1027

16 SAMSUNG 72 2.2 0.0384 0.0150

17 TOSHIBA 81 6.4 0.0432 0.0438

18 SELGROS 117 10 0.0624 0.0684

19 PANASONIC 62 3.1 0.0330 0.0212

20 FIAT 69 2 0.0368 0.0136

total 1 875 146

B. Calculul mediei patratice ponderate, pentru ambele variabile, atunci cand colectivitatea este impartita in 4 grupe:

a) in functie de cheltuieli:

Grupe de firme dupa cheltuieli (bil.$) Frecventa absoluta

(fi) Frecventa relativa

(f*I )%

1 [50, 70) 5 25

2 [71, 90) 7 35

3 [91, 110) 4 20

4 [111, 120) 4 20

total [50, 120] 20 100

Conform cheltuielilor , cele 20 de companii sunt impartite astfel:

• ch. Intre [50, 70) bil.$- 5 firme, reprezentand 25 % din total

• ch intre [71, 90) bil.$ - 7 firme, reprezentand 35 % din total

• ch intre [91, 110) bil.$ - 4 firme, reprezentand 20 % din total

• ch intre [111, 120) bil.$ - 4 firme, reprezentand 20 % din total

b) in functie de venituri:

Grupe de firme dupa venituri (bil.$) Frecventa absoluta (fi) Frecventa relativa

(f*i )%

1 [1, 5) 7 35

2 [5.1 ,9 ) 6 30

3 [9.1 , 12) 4 20

4 [12.1 , 15] 3 15

total [1, 15] 20 100

Preview document

Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România - Pagina 1
Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România - Pagina 2
Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România - Pagina 3
Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România - Pagina 4
Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România - Pagina 5
Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România - Pagina 6
Definirea întreprinderilor mici și mijlocii în Uniunea Europeană și România - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Definirea Intreprinderilor Mici si Mijlocii in Uniunea Europeana si Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza statistică a seriilor cronologice

DEFINITIE: SERIA CRONOLOGICA este un sir ordonat de valori ale unei variabile aferente unor momente sau perioade de timp succesive. Exista...

Cercetare Asupra Vopselei Lavabile Superweiss

Düfa ROMÂNIA SRL este una dintre cele mai dinamice companii ce opereaza pe piata de lacuri si vopsele din România. Compania a fost fondata în anul...

Program de Reabilitare

Spitalul de Boli Infectioase „Sf.Cuvioasa Parascheva „ este situat in partea de nord a orasului Galati pe strada Traian nr.393 ,în cartierul numit...

Centralizarea și Analiza Datelor

Q1+Q2. La aceste intrebari filtru, nici unul dintre cei 1000 de respondenti nu a fost eliminat Valoarea modala (Mo – cea mai mare frecventa de...

Statistică Economică

Obiectul principal în evolutia repartitiei bidimensionale îl reprezinta determinarea legaturii statistice dintre aceste doua variabile. În orice...

Te-ar putea interesa și

Serviciile Bancare în România

3.4. CREDITUL IMOBILIAR/POTECAR 3.4.1. CARACTERISTICI Cum alegi tipul de credit pentru locuinta? Imprumutul ipotecar conduce la o rata lunara...

Valorificarea superioară a potențialului turistic al Județului Sibiu

INTRODUCERE Turismul este un domeniu important de dezvoltare pentru judeţul Sibiu drept pentru care una din priorităţile Consiliului Judeţean...

Cadrul Legal al IMM-urilor în România

Motto: "Nu poti invata pe nimeni nimic. Poti doar sa ajuti oamenii sa descopere." Galileo Galilei CAP. I. INTRODUCERE ÎN STUDIUL IMM-URILOR....

Întreprinderile private mici și mijlocii, baza relansării economiei românești

Argument Întreprinderea reprezintă orice formă de organizare a unei activităţi economice, autonomă patrimonial şi autorizată potrivit legilor în...

Întreprinderile mici și mijlocii - motor al dezvoltării economice

Capitolul I:” Importanţa IMM –urilor în economie” • Definirea conceptului „IMM” Întreprinderile mici si mijlocii ramân în atenţia lumii...

Fundamentarea deciziei de creditare bancară a activității de investiții a firmei SC Garibaldi SRL

Capitolul 1. Întreprinderile mici și mijlocii – aspecte teoretice 1.1. Definirea întreprinderilor și caracteristicile generale ale IMM-urilor...

Finanțarea întreprinderilor mici și mijlocii prin intermediul intrumentelor financiare derivate

CAP 1.INTREPRINDERILE MICI ŞI MIJLOCII 1.1 DEFINIŢIA ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII Termenul de IMM conţinut în legislaţia Uniunii Europene a...

Taxarea Microintreprinderilor în UE

“În sensul prezentului titlu, o microîntreprindere este o persoană juridică română care îndeplinşte cumulativ următoarele condiţii, la data de 31...

Ai nevoie de altceva?