Coaching

Cuprins referat Cum descarc?

1. Ce este coaching-ul? 3
2. De ce coaching? 3
3. De ce sa alegi Coaching Masterclass? Prezentarea programului 6
3.1. Scop si obiective 7
3.2. Grup tinta 7
4. Livrarea programului 8
4.1. Agenda programului 8
4.2. Follow-up 9


Extras din referat Cum descarc?

1. Ce este coaching-ul? 
In traducere libera, termenul de coaching inseamna "antrenament" si este un termen imprumutat din sport. In principiu, coaching-ul se bazeaza pe un parteneriat intre un coach si clientul sau, clinet care doreste sa atinga un anumit obiectiv personal sau professional, in sensul evolutiei sau cresterii performantei sale. Prin diverse metode, coach-ul isi ajuta clientul sa atinga obiectivul propus. 
Aparut in urma cu mai mult de 25 de ani si puternic influentat de succesul, peste ocean, a programarii neuro-lingvistice, coachingul a evoluat ca metoda de dezvoltare personala si este, actualmente, o ramura de consultanta extrem de prolifica, foarte apreciata - cu rezultate excelente si, uneori, chiar uimitoare. Are o viziune eminamente practica si pozitiv orientata spre dezvoltarea potentialului uman.
Exista multe tipuri sau sisteme de coaching - si se poate spune ca fiecare coach are propria sa cale de a-si conduce clientul catre telurile pozitive pe care acesta si le-a stabilit. Exista coaching eclectic, coaching specific - NLP, neuro-semantica, coaching sistemic, focusing, analiza tranzactionala etc - sau coaching informal, de exemplu coachingul bazat pe principii spirituale. Coaching Masterclass este un program de training dedicate dezvoltarii abilitatii de coach in randul managerilor.
2. De ce coaching?
Managerii care practica coaching-ul devin cunoscuti ca buni manageri concentrati pe dezvoltarea talentului subordonatilor lor si pe atingerea obiectivelor de business. De asemenea, pe parcurs devin si lideri mai buni. Cu toate acestea, managerul obisnuit nu practica coaching-ul din cauza unor prejudecati precum: consuma prea mult timp sau este ineficient. Bariere de genul acesta, sunt mai mult de ordin psihologic decat real, si reprezinta exercitarea stautului quo. Realitatea este ca managerii care sunt si coach se comporta diferit si acest aspect le defineste brand-ul personal. Concluzia: Pentru ca majoritatea managerilor nu practica si coaching-ul, cei care isi ajuta subordonatii sa invete si sa se dezvolte au un avantaj competitiv atat personal (dezvoltarea carierei) cat si profesional (dezvoltarea organizatiei). 
Cel mai mare impact pe care liderii il au la nivel de organizatie vine de la modul in care obtin rezultate prin altii. Managerii care sunt si coach, care in mod activ isi ajuta subordonatii sa invete si sa se dezvolte, sunt lideri care au o contributie semnificativa la dezvoltarea afacerii si generarea schimbarii. Pentru astfel de manageri, ratele de demisie ale subordonatilor sunt foarte scazute, cu exceptia cazului in care angajatii fac trecerea catre o pozitie semnificativ mai importanta in dezvoltarea carierei. Managerii lor devin astfel lideri care sporesc carierele angajatilor. Si oamenii isi doresc sa lucreze pentru ei. 
Coaching managerii stiu ca nu pot face totul si singura solutie este ca ei sa creeze conditii prin care oamenii sunt motivati sa invete si sa se dezvolte astfel incat ajung sa demonstreze performante superioare si sunt satisfacuti cu munca lor. 
Scopul coaching-ului este sa incurajeze procesul de invatare, nu imitatia sau conformitatea.
Sa ne imaginam ca Liliana este un manager care incearca sa il ajute pe Cristian, unul dintre subordonatii ei. Cristian este lider intr-un proiect pentru unul dintre clientii firmei, proiect ce consta in instalarea unei tehnologii informatice de inalta performanta. Cristian intampina probleme in pastrarea focusului membrilor echipei coordinate de catre el. Echipa nu reuseste sa finalizeze activitatile proiectului la timp. Cristian este un lider de proiect bun si isi doreste sa devina si mai bun. Aceasta este o oprotunitate de coaching foarte buna. Care sunt optiunile Lilianei pentru a-l ajuta pe Cristian?


Fisiere in arhiva (1):

  • Coaching.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!