Politici de ocupare în hoteluri și restaurante

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Sociologie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1187
Mărime: 69.75KB (arhivat)
Publicat de: Catalin Z.
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

INTRODUCERE

Pandemia COVID-19 a ridicat multe probleme pentru industria HoReCa, restaurantele fiind unul dintre cele mai afectate businessuri din cauza restricțiilor impuse de autorități pentru a limita răspândirea virusului. Mai mult de jumătate dintre restaurante au înregistrat pierderi de peste 80% din cifra de afaceri.

Deși așteptările inițiale pentru 2020 erau promițătoare, datele din 2019 indicând o creștere de 5% a înnoptărilor față de 2018, situația generată de COVID-19 și restricțiile adoptate în consecință de către guvern, au cauzat o criză fără precedent și în sectorul hotelier.

Pentru a supraviețui, patronii de restaurante și hoteluri au fost nevoiți să intreprindă anumite măsuri. Cei care nu au reușit să se adapteze, și-au încetat activitatea și aproximativ 30% dintre angajați și-au pierdut locul de muncă.

Prin urmare voi realiza o cercetare pe bază de chestionar în care voi analiza ocuparea forței de muncă și a șomajului din domeniul hotelier și al restaurantelor în contextul crizei COVID-19.

SCOPUL CERCETĂRII: Analiza ocupării forței de muncă și a șomajului din domeniul hotelier și al restaurantelor în contextul crizei COVID-19.

IPOTEZE:

Ipoteza nr.1: Angajații din domeniul HoReCa au avut de suferit din cauza virusului

COVID-19.

Obiectivul nr.1: Un prim obiectiv al cercetării este acela de a afla cât de afectați au fost

angajații din domeniul Horeca în această perioadă.

Ipoteza nr. 2: Angajații din domeniul HoReCa au fost puși în situația de a intra în șomaj

tehnic.

Obiectivul nr.2: Opinia angajaților cu privire la șomajul tehnic.

Ipoteza nr. 3: Autoritățile au întreprins anumite măsuri pentru combaterea virusului

COVID-19, impunând numeroase restricții.

Obiectivul nr.3: Opinia angajaților asupra eficienței măsurilor luate de autorități.

Instrumentul de bază utilizat în această cercetare este un chestionar care cuprinde 11 întrebări, cu răspunsuri strict confidențiale, dintre care 3 sunt întrebări de identificare (clasificare), referitoare la: genul, vârsta și mediul de provieniență. Restul întrebărilor sunt de opinie, referitoare la impactul pandemiei COVID-19 asupra domeniului HoReCa.

Cercetarea dată a presupus intervievarea unui număr de 30 persoane ce activează în hoteluri și restaurante.

Preview document

Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 1
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 2
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 3
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 4
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 5
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 6
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 7
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 8
Politici de ocupare în hoteluri și restaurante - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Politici de ocupare in hoteluri si restaurante.docx

Alții au mai descărcat și

Război informațional

Razboiul mediatic este nou aparut în marele cadru al razboaielor informationale ( razboiul informational, razboiul psihologic, razboiul electronic,...

Diagnoza Instituțională a Fenomenului Mobilității Forței de Muncă Românești în Spațiul European

Migratia internationala este un fenomen relativ nou pentru România contemporana si probabil abia perioada de dupa 1998 începe sa defineasca...

Teorii Privind Rolul mass-mediei în Societate

Lui Harol Laswell i se datoreaza schema clasica a comunicarii: "Cine ?; Ce spune ?; Prin ce canal ?; Cui ?; Cu ce efect ?" , reductibila la...

Cuba

Cuba este o tara formata dintr-o singura insula mica cu suprafata de 110,860 Km² situat între marea Caribica si Ocenul Atlantic. Climatul tarii...

Legea de stat și recunoașterea proprietății în România rurală

Titlurile de proprietate iau diferite forme de la cele legitime la cele nelegitime.De exemplu , in legea engleza detinerea de drepturi de...

Teoria Schimbului

Teoria schimbului reprezinta tranzactionarea muncii,resurselor si serviciilor,sau chiar a persoanelor si cuvintelor in societate. Karl...

Te-ar putea interesa și

Managementul activității turistice în cadrul SC Secret Tourism SRL

INTRODUCERE În ţările cu activitate turistică intensă, agenţia de voiaj este o firmă independentă sau o reţea de firme având ca obiect rezervarea...

Impactul Turismului asupra Mediului în Stațiunea Amara

INTRODUCERE „…Am inventat surse de energie, mai întâi aburul, apoi produsele petroliere, electricitatea si fisiunea nucleara. Am sistematizat...

Județul Brașov

Cap. 1: ANALIZA OFERTEI TURISTICE A UNEI DESTINAȚII Destinația turistică: Județul Brașov 1.1. FACTORI NATURALI AI OFERTEI 1.1.1. Localizare și...

Lanțurile hoteliere internaționale - studiu de caz lanțul Accor. Hotel Ibis, Gara de Nord, București

INTRODUCERE Lucrarea de faţă, intitulată “Lanţurile hoteliere internaţionale” are ca obiectiv studierea activităţii şi a eficienţei economice a...

Studiul ofertei turistice. studiu de caz lanțul Accor. Hotel Ibis Constanța

INTRODUCERE Evolutia turismului se caracterizeaza, la nivel mondial, printr-o tendinta de crestere datorita influentei factorilor economici,...

Participarea Clientului la Prestarea Serviciului în Structurile de Alimentație Turistică

Argument „Participarea clientului la prestarea serviciului în structurile de alimentaţie turistică” este o temă pe care o găsesc deosebit de utilă...

Managementul departamentului de agroturism din cadrul agenției de turism Magest Trade & Travel București

Introducere Orice activitate in cadrul unei societǎţi comerciale nu poate fi demaratǎ, derulatǎ şi controlatǎ decât plecând de la informaţie....

Planul de afaceri al agenției Symbol Tour

INTRODUCERE România se află la două-trei ore de orice capitală europeană, este o ţară cu un potenţial turistic atractiv, departe de orice...

Ai nevoie de altceva?