Cum se face o Analiza SWOT

Referat
8.5/10 (4 voturi)
Domeniu: Sociologie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 2 în total
Cuvinte : 879
Mărime: 26.95KB (arhivat)
Publicat de: Gineta - Monica C.
Puncte necesare: 8

Extras din referat

Puncte forte

Punctele forte descriu atributele pozitive, tangibile si intangibile, interne, ale organizatiei dvs. Acestea sunt sub controlul dvs. Ce faceti bine? Ce resurese aveti? Ce avantaje aveti fata de concurenta?

Poate doriti sa va evaluati punctele forte in functie de zona, ca merketing, finante, manufactura si structura organizationala. Punctele forte includ atributele pozitive ale oamenilor implicati in afacere, incluzand cunostintele lor, trecutul lor, educatie, referinte, contacte, reputatie sau capacitate, pe care acestia le aduc in afacere. Punctele forte includ bunurile tangibile ca de exemplu capital disponibil, echipament, credit, clienti stabili, canale de distribuite existente, materiale cu drepturi de autor, patente, sisteme de informare si procesare, si alte bunuri de valoare din afacerea dvs.

Punctele forte capteaza aspectele interne pozitive ale afacerii dvs si adauga valoare sau va ofera un avantaj in fata concurentei. Aceasta este o oportunitatea pt dvs de a va reaminti valoarea afacerii dvs.

Puncte slabe

Tineti cont de punctele slabe ale afacerii dvs. Punctele slabe sunt factori care sunt sub controlul dvs si care va impiedica sa obtineti sau sa mentineti o calitate competitiva. Ce zone trebuie imbunatatite?

Punctele slabe ar putea include lipsa de experienta, resurse limitate, lipsa de acces la tehnologie sau capaciatate, oferta de servicii inferioara sau o localizare slaba a afacerii dvs. Acestia sunt factori care sunt sub controlul dvs, dar dintr-o varietate de motive, au nevoie de imbunatatire pentru a va putea atinge efectiv obiectivele dvs de marketing.

Punctele slabe capteaza aspectele negative interne ale afacerii dvs care scad din valoarea pe care o oferiti sau va plaseaza intr-un dezavantaj concurential. Aceste sunt zone pe care trebuie sa le imbunatatiti pentru a putea concura cu cel mai puternic competitor al dvs. Cu cat va identificati punctele slabe cu mai multa acuratete, cu atat mai valoroasa va fi aceasta analiza pentru dvs.

Preview document

Cum se face o Analiza SWOT - Pagina 1
Cum se face o Analiza SWOT - Pagina 2

Conținut arhivă zip

  • Cum se face o analiza SWOT.doc

Alții au mai descărcat și

Război informațional

Razboiul mediatic este nou aparut în marele cadru al razboaielor informationale ( razboiul informational, razboiul psihologic, razboiul electronic,...

Diagnoza Instituțională a Fenomenului Mobilității Forței de Muncă Românești în Spațiul European

Migratia internationala este un fenomen relativ nou pentru România contemporana si probabil abia perioada de dupa 1998 începe sa defineasca...

Teorii Privind Rolul mass-mediei în Societate

Lui Harol Laswell i se datoreaza schema clasica a comunicarii: "Cine ?; Ce spune ?; Prin ce canal ?; Cui ?; Cu ce efect ?" , reductibila la...

Cuba

Cuba este o tara formata dintr-o singura insula mica cu suprafata de 110,860 Km² situat între marea Caribica si Ocenul Atlantic. Climatul tarii...

Legea de stat și recunoașterea proprietății în România rurală

Titlurile de proprietate iau diferite forme de la cele legitime la cele nelegitime.De exemplu , in legea engleza detinerea de drepturi de...

Teoria Schimbului

Teoria schimbului reprezinta tranzactionarea muncii,resurselor si serviciilor,sau chiar a persoanelor si cuvintelor in societate. Karl...

Te-ar putea interesa și

Analiza viabilității economice și manageriale în cadrul S.C. Stimas S.A. Suceava

1.1. Conţinutul şi obiectivele analizei viabilităţii economice şi manageriale Determinarea potenţialului de viabilitate al unei organizaţii se...

Multiplicarea banilor - spălătorie rapidă pentru studenți

Cap. 1 - Strategie de multiplicare a banilor în 2 ani 1.1. 10 idei de multiplicare a banilor 1. Salon de infrumusețare; 2. After school; 3....

Înființarea unei firme SC Profile ALA SRL

CAPITOLUL I 1.Prezentarea ideii de afacere si modalitati de innfiintare Oportunitatea oferita de amploarea constructiilor industriale, a...

Analiza potențialului cultural-istoric al municipiului Târgu-Jiu. Strategii de dezvoltare

ABSTRACT Studiul de față își propune să analizeze potențialul cultural-istoric al municipiului Târgu-Jiu prin prezentarea principalelor obiective...

Monografia Hotelului Pami

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALĂ A HOTELULUI PAMI Amplasarea şi obiectul de activitate În ziua de azi dezvolatrea unei afaceri în turism, atât...

Strategie de multiplicare a banilor în 2 ani - firmă de organizări evenimente Bestevents

Capitolul I: Strategie de multiplicare a banilor în 2 ani 1.1 10 idei de multiplicare a banilor 1. Pensiune la Sinaia + circuit turistic 2....

Fermă Helicicolă

CAPITOLUL I – Prezentare generală O Societate Comercială cu Răspundere Limitată spre a demara o afacere în domeniul agricol va accesa fonduri...

Proiect Strategic de Dezvoltare Instituțională

A. CADRUL LEGISLATIV - Programul de guvernare 2009-2012-capitolul 5, privind Educaţia; - Finalitatea învăţământului formulată în art.4 din Legea...

Ai nevoie de altceva?