Comunicarea și Teama de a Interacționa cu Consumatorii în Rândul Promoterilor Philip Morris Zona Craiova

Extras din referat

1. METODA DE CERCETARE: 
- Cercetare de tip cantitativ;
- Ancheta de opinie ce are ca instrumentul de cercetare chestionarul sociologic, administrat, care a cuprins intrebari cu raspunsuri preformulate, chestionar care cuprinde urmatoarele dimensiuni obiective:
-modul in care este perceput procesul de comunicare la nivel personal, de fiecare promoter;
-perceptia promoterilor asupra procesului de comunicare analizand propria persoana in raport de relatia cu consumatorii, relatie manifestata in cadrul activitatii pe care o desfasoara;
-identificarea metodelor de comunicare utilizate de promoteri; 
-identificarea blocajelor de comunicare dintre promoteri si consumatori.
2. PERIOADA DE CULEGERE COMPLETA A DATELOR
- 27 ianuarie - 5 februarie 2013
4. PERIOADA DE DESCARCARE A DATELOR 
- 5 februarie - 6 februarie 2013
5. PERIOADA DE PRELUCRARE GRAFICA SI INTERPRETARE A DATELOR 
6 februarie 2013- 19 februarie 2013
6. ESANTION REPREZENTATIV
- 10 persoanele care desfasoara activitatea ca si promoter Philip Morris Zona Craiova
7. In proiectarea analizei statistice, s-a utilizat metoda simpla de calcul avand in vedere numarul mic de respondenti
REZULTATELE CERCETARII
Foarte multe persoane intampina blocaje in comunicare. Unii dintre noi ne temem sa vorbim in public, altii sa nu fim respinsi de cei apropiati, de partenerii de afaceri ori ce cei cu care am dori sa avem diferite colaborari. 
"Frica ucide mintea", spunea Frank Herbert si multi au experimentat astfel de trairi. Si totusi exista solutii, iar cheia este, evident, o buna comunicare. 
Comunicarea este si o solutie pentru ne largi grupul de prieteni, pentru a ne castiga parteneri de afaceri. Trebuie doar sa stim cum sa procedam. Prietenii si partenerii de afaceri nu se fac prin schimb de fotografii, ci prin schimb de cuvinte. Comunicand spunem lucruri despre noi, ne facem cunoscuti si gasim oameni cu interese comune, oameni cu care putem face afaceri sau pur si simplu sa fim prieteni. Reusind sa comunicam eficient, vom avea o retea considerabila de contacte, lucru ce va spori increderea in noi si respectul celor din jur.
Daca in antichitate oratoria era marea calitate a catorva dintre personalitatile cetatii, astazi este necesar ca fiecare dintre noi sa stapaneasca, daca nu arta vorbitului in public, macar tehnicile ei.
Capacitatea de a sti sa punem lucrurile la punct in cadrul unui dialog este extraordinara si foarte eficienta.
Prezenta cercetare a incercat sa realizeze o radiografie a modului in care promoterii Philip Morris din Zona Craiova percep si se raporteaza fata de acest fenomenul comunicarii personale dar mai ales de modul cum acestia se raporteaza fata de modul de comunicare cu consumatorii..
In cadrul acestei cercetari, reprezentivitatea pentru numarul persoanelor respondente, este identificat de sexul feminin, toate cele 10 persoane angajate fiind de sexul feminin.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicarea si Teama de a Interactiona cu Consumatorii in Randul Promoterilor Philip Morris Zona Craiova.doc

Imagini din acest referat

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!