Aplicatie WinBatch

Extras din referat Cum descarc?

Proiectul consta intr-o aplicatie ce efectueaza diverse operatii cu referire la fisiere, directoare, sistemul de operare, retea sau alte operatii matematice. Functiile specifice fiecarei operatii vor fi apelate atunci cand utilizatorul va alege unul din butoanele afisate pe ecran. Pe langa butoanele Ajutor si Iesire, proiectul contine 9 butoane asezate in partea stanga a interfetei aplicatiei:
Mate: utilizatorul introduce de la tastatura doua numere naturale x si y, iar functia va calcula x la puterea y.
Fisier: se introduce un nume de fisier iar programul va verifica daca exista in directorul curent un fisier cu acel nume. In cazul in care exista, puteti alege sa vizualizati atributele fisierului corespunzator sau sa-l copiati sub un alt nume.
Director: utilizatorul intruduce un nume de director iar aplicatia va verifica daca acel director exista sau nu. Daca exista, se poate vizualiza dimensiunea directorului respectiv; in caz contrar, se poate alege sa se creeze un director cu acel nume.
Sistem de operare: apasarea butonului duce la apelarea unei functii care afiseaza sistemul de operare instalat pe calculatorul pe care se lucreaza.
Memorie: prin alegerea acestui buton puteti afla in ce masura este utilizata memoria in momentul respectiv.
Procesor: utilizatorul poate opta pentru afisarea numarului de procesoare si tipului lor.
Info Periferice: acest buton ofera informatii cu privire la dimensiunea unui anumit disk introdus de la tastatura, precum si o lista cu toate partitiile.
Retea: se afiseaza informatii despre retea( nume primar al retelei, IDul providerului)
Chat: pentru realizarea acestui buton am utilizat functia "call" pentru a apela scriptul "age.wbt" cu doi parametri. Utilizatorul introduce de la tastatura numele, varsta si locul de unde este urmand ca functia sa aprecieze daca datele corespund unui copil sau nu.
Codul sursa:
;;;;;;;;;;;;;;;; Generic Initialization ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
IntControl(1008,1,0,0,0)
IntControl(12,5,0,0,0)
;;;;;;;; Assorted Colors ;;;;;;;;;
DKBLUE="0,0,128"
BLUE="0,0,255"
LTGRAY="192,192,192"
GRAY="128,128,128"
DKGRAY="64,64,64"
GREEN="0,255,0"
RED="255,0,0"
BLACK="0,0,0"
WHITE="255,255,255"
YELLOW="255,255,0"
lila="200,100,200"
;;;;; Generic code for drawing a box and adding text to it.
;Get title on screen
;wbid = 99
;BoxNew(wbid,rectTitle,1)
;BoxColor(wbid,BLACK,0)
;BoxDrawRect(wbid,"0,0,1000,1000",2)
;BoxTextFont(wbid,"Arial",TitleHeight,170,0) ; san-srif, ariel, size 20, bold, noitalic
;BoxTextColor(wbid,RED)
;BoxDrawText(wbid,rectTitleText,"Acme Aardvarks",0,32)
;;;;;;;;;;;; This Example ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;; Drawing the Main Box ;;;;;;;;
;; Note the use of while 1. This use of while maintains
;; the boxes until a user clicks on a button and exits 
;; the while construction
BoxesUp("100,100,900,900",@NORMAL)
while 1
BoxColor(1,"0,0,128",4)
BoxCaption(1,"Graphical WinBatch")
;; Note: Here we specify 8 buttons numbered 1 to 8.
;; You can change this. Edit the list of buttons here,
;; go to the "Select a button" routine and add or subtract
;; your button selection information. Then create a subroutine
;; at the end of this script to do what you need done when
;; the button is pushed. There is a sample for you to use.
bExit=1 
bHelp=2
bFisier=3
bDirector=4 
bSist_de_op=5
bMemorie=6
bProcesor=7
bInfo=8
bRetea=9
bChat=10
bMate=11
BoxDrawRect(1,"0,0,1000,1000",2)
BoxTextFont(1,"Arial",90,40,0|0)
BoxTextColor(1,"200,100,200")
BoxDrawText(1,"325,550,1000,1000","Alegeti un buton!",0,0);;;
;;;;; This section creates the fancy banner headline in a box
rectNote="300,30,900,270"
NoteHeight=250
rectNoteText="55,200,950,800"
rectnoteline1="0,0,1000,0"
rectNoteline2="1000,1000,1000,0"
rectNoteLine3="0,1000,1000,1000"
rectNoteLine4="0,0,0,1000"
notepenwidth=20
rectnoteline1b="40,150,960,150"
rectNoteline2b="960,840,960,150"
rectNoteLine3b="40,840,960,840"
rectNoteLine4b="40,150,40,840"
notepenwidthb=10
wbid=2
Thermid=3
Noteid=4
BoxNew(Noteid,rectNote,1)
BoxColor(Noteid,LTGRAY,0) ; Light Gray no gradient
BoxDrawRect(Noteid,"",2)
;;;;; --------- This line changes the headline font ----------------- 
BoxTextFont(Noteid,"Arial",NoteHeight,170,0)
BoxTextColor(Noteid,lila)
BoxPen(Noteid,WHITE,notepenwidth)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine1)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine4)
BoxPen(Noteid,GRAY,notepenwidth)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine2)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine3)
BoxPen(Noteid,WHITE,notepenwidthb)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine2b)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine3b)
BoxPen(Noteid,GRAY,notepenwidthb)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine1b)
boxdrawline(Noteid,rectNoteLine4b)
;BoxDataTag(Noteid,"NOTE")
; BoxDataClear(NoteId,"NOTE")
;;;;; ----------- The BoxDrawText line creates the headline text. Copy (don't move)
;;;;; this line anywhere in this script you need to change the headline text.
BoxDrawText(Noteid,rectNoteText,"Stoica Roxana-Elena,1020",1,4)
BoxButtonDraw(1,bFisier, "&Fisier", "100,320,250,390")
BoxButtonDraw(1,bDirector, "&Director", "100,410,250,480") 
BoxButtonDraw(1,bSist_de_op, "&Sistem de operare", "100,500,250,570") 
BoxButtonDraw(1,bMemorie, "&Memorie", "100,590,250,660") 
BoxButtonDraw(1,bProcesor, "&Procesor", "100,680,250,750") 
BoxButtonDraw(1,bInfo, "&Info Periferice", "100,770,250,840") 
BoxButtonDraw(1,bRetea, "&Retea", "100,860,250,930") 
BoxButtonDraw(1,bHelp, "&Ajutor", "550,860,700,930") 
BoxButtonDraw(1,bExit, "I&esire", "750,860,900,930") 
BoxButtonDraw(1,bChat, "&Chat", "100,950,250,999") 
BoxButtonDraw(1,bMate, "Ma&te", "100,230,250,300")


Fisiere in arhiva (5):

  • age.wbt
  • inforetea.wbt
  • proiectu meu.wbt
  • proiectu meu.wbt.backup
  • Stoica Roxana-Elena.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!