World Wide Web-ul o tehnologie de îmbunătățire a predării și învățării

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Nimic pana acum n-a captivat imaginatia si interesul profesorilor simultan in toata lumea decat World Wide Web. Webul ii fac pe profesorii sa regandeasca, redescopere modul de predare, instruire si scolarizare de la gradinite pana la facultati. Cerintele au facut ca Web-ul poate liber instrui fara a tine cont de limitatiile fizice ale auditoriilor si a timpului redus cat si a orarelor. Traditionalele lectii si demonstratii pot deveni Web bazandu-se pe experientele multimedia de instruire pentru studenti. Resursele de instruire a colegelor si universitatilor pot fi marite prin resursele de instruire mondeale ale Web-ului. Mai mult, Web-ul poate ajuta reconcentrarea institutiilor noastre de la instruire (predare) la studiere, de la profesor la student.

Cu toate acestea, unele merite ale acestor cerinte, se asteapta prea multe de la un instrument creat numai cu cativa ani in urma de CERN, Laboratorul european din Geneva pentru Inalta Energie a fizicii particulelor, pentru a face cunoscuta cercetarea in comunitatea Fizica a Energiilor Inalte. In acest articol as dori sa aduc la cunostinta cu ascensiunile Web-ului, oferind o analiza a contributiei actuale in instruirea si studierea in K-12 si a studiilor superioare. Aceasta lucrare pe care o voi folosi pentru analizare a fost sugerata de catre Gordon Davis, Inspector pentru studiile superioare in Virginia, pentru Initiativa Infrastructurara a studierii nationale Educom (Davis, 1995). El a precizat ca tehnologiile care se adreseaza catre ,,marele probleme" a studiilor superioare trebuie sa raspunda la 3 cerinte:

- Face studierea mai accesibila?

- Mareste perfectarea studiilor?

- Realizeaza cele spuse mai sus pe care le contine, daca nu micsorand, cat va costa o

unitate (nivel) de studii?

Acestea sunt cerinte puternice, si ele se aplica la K-12 la fel cat si la studii superioare. Administratorii de scoala si de licee, guvernul si societatea cer raspunsuri la asemenea intrebari. Unii vor spune ca utilizarea Web-ului este inevitabil, deci nu e nevoie sa fie justificat. Eu cred ca daca Web-ul merita timpul si investitiile noastre, trebuie sa corespunda cerintelor si necesitatilor pe care le aduc aceste intrebari. Unde e posibil, eu voi aduce exemple la analiza mea despre institutii si indivizi care la moment activeaza pe Web.

Poate Web-ul face instruirea mai accesibila?

Fiecare din noi are probabil diferita intelegerea ce inseamna ,,accesul la studii", dar majoritatea vor fi de acord ca aceasta inseamna a face educatia mai accesibila de catre mai multe persoane. Asta este asigurarea locurilor de munca a comunitatilor, acasa cu facilitati de studii, a acelor care nu sunt apti sa frecventeze scolile sau colegiile din motive sau bariere culturale, economice sau sociale. Institutiile si colegiile traditionale si universitatile care s-au consacrat studiilor la distanta au asigurat facilitati studentilor inapti sa frecventeze institutiile pentru o anumita perioada de timp. Pana curand, ei transmiteau preponderent prin posta, material instructional traditional tiparit, si posibil audio si video inregistrari sau teleemisiuni. Acum aceasta se schimba asa cum profesorii creeaza noi metode si cai de inaintare pe Web a tehnologiilor de baza. O invitatie, ecranul grafic, materiale de studiu interactive multimedia, baze de date simplificate de acces si cautare, cresterea majora de noi resurse mondiale, standarde tehnice deschise care permite oricarui terminal a computerelor moderne sa acceseze Web-ul sunt unele avantaje pe care institutiile le vad in Web ce face studierea mai accesibila. Aici sunt cateva exemple despre cum Web-ul este utilizat acum pentru a asigura accesul majorat la educatie (studii).

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • World Wide Web-ul o tehnologie de imbunatatire a predarii si invatarii.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
11 pagini
Imagini extrase:
11 imagini
Nr cuvinte:
6 502 cuvinte
Nr caractere:
33 078 caractere
Marime:
26.35KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Pedagogie
Tag-uri:
world wide web, tehnologie, predare, invatare, studiu
Predat:
la facultate
Materie:
Pedagogie
Sus!