Plan de intervenție personalizat

Extras din referat Cum descarc?

I. INFORMATII DE BAZA:
1. Numele si prenumele prescolarului: 
2. CNP:
3. Data nasterii: 15.07.2010
4. Unitatea de invatamant: 
5. Grupa: mIJLOCIE
6. Domiciliul: 
7. Psihodiagnostic: dislalie poliforma
8. Domeniul de interventie: educational -  limba si comunicare
9. Informatii despre starea de sanatate a prescolarului: stare buna de sanatate. 
10. Informatii despre mediul social: Locuieste impreuna cu familia, avand in componenta sa mama si tata. Prezinta conditii bune de locuit, parintii acordandu-i multa atentie privind activitatea scolara.
II. CARACTERIZARE PSIHOPEDAGOGICA
1. Caracteristicile vietii de familie:
a. Tipul familiei: normala 
b. Climatul familial: intelegere deplina 
2. Caracteristici ale dezvoltarii fizice
a. Este bine dezvoltata din punct de vedere fizic. 
b. Imbolnaviri: nu a fost bolnava niciodata
3. Deficiente, nevoi speciale (senzoriale, motorii):dislalie poliforma 
4. Caracteristici ale proceselor senzorial-perceptive: predomina modalitatea vizuala de receptie a informatiei
5. Memoria: buna 
6. Imaginatia: saraca, pentru activitati practice
7. Limbajul: vocabular redus, exprimare greoaie 
8. Nivel de inteligenta: nivel mediu 
9. Conduita in timpul desfasurarii activitatii: atentia si interesul inegale, fluctuante 
10. Purtarea in general: cu abateri comportamentale, relativ frecvente, dar nu grave 
11. Participarea la viata de grup: constientizeaza problema cu care se confrunta, iar din aceasta cauza este mai mult retrasa, putin comunicativa, dar dornica sa fie in centrul atentiei si sa vorbeasca cu cei din jurul sau, este rusinoasa din cauza problemei sale, dar asteapta sa fie solicitata la jocuri si alte activitati. 
12. Temperamentul: tip combinat -  caracteristici: nesigura, retrasa, iritabila, energica si retinuta. Depinde foarte mult de felul cum i se vorbeste si cum se comporta cei din jur cu ea; daca se simte jignita devin iritabila, greu accesibila si plange cu usurinta, insa daca i se vorbeste pe placul ei, iar activitatile decurg dupa gustul ei este exteriorizata, energica. 
13. Aptitudini generale: pentru activitati practice si aptitudini speciale: ii place sa picteze.
14. Trasaturi de caracter in devenire:
a. Atitudini fata de sine: dezamagita din cauza deficientei 
b. Atitudini fata de ceilalti: este o fire prietenoasa
c. Atitudini fata de munca: lucreaza relativ ordonat.
15. Interese:
a. Activitati preferate in cadrul gradinitei: educatie artistico-plastica, activitati practice 
b. Preocupari de timp liber: exercitii de corectare a vorbirii cu mama sa sau logopedul 
16. Alte insusiri semnificative: nu are atitudini de respingere a celorlalti copii 
III. ECHIPA DE INTERVENTIE:
Numele cadrului didactic: 
Logoped: 
Data elaborarii P.I.P.: 20 noiembrie 2018
Data revizuirii P.I.P.: 15 februarie 2019
IV. INSTRUMENTE UTILIZATE IN EVALUARE:
-  chestionare orale;
-  observatii curente;
-  aplicatii practice;
-  fise de lucru utilizate la diferite activitati;
-  proba de evaluare;
-  convorbire individuala si in grup;
-  jocuri, exercitii;
-  observatia spontana si dirijata.
V. IDENTIFICAREA NEVOILOR SPECIALE ALE PRESCOLARULUI:
? Nevoia de pronuntare corecta a sunetelor pentru a fi la fel ca si ceilalti copii; 
? Nevoia de exprimare corecta (in propozitii) pentru a putea sa-si exprime ideile, sa povesteasca, pentru a putea sa se inteleaga cu cei din jurul sau;
? Nevoia de socializare, de integrare intr-un grup pentru a stabili relatii de prietenie cu ceilalti copii (pentru ca nu are prieteni foarte multi), poate a nu se considera ,,altfel"; 
? Nevoia de comunicare -  legata de celelalte nevoi, pentru ca trebuie sa-si invinga timiditatea si sa comunice prin cuvant, pentru a fi inteles mai bine; 
? Nevoia de a invata -  o buna exprimare si comunicare este legata de capacitatile intelectuale ale copilului, care si le poate dovedi in mare parte si printr-un limbaj corespunzator;
? Nevoia de afectiune - copilul are nevoie sa fie iubit, in ciuda tulburarii pe care o are;
? Nevoia de o imagine de sine mai buna pentru a-si invinge retinerea timiditatea, de a capata incredere in fortele proprii si a participa, astfel, activ la orice activitate realizata in gradinita, dar si in familie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de interventie personalizat.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!