Modalități de integrare a educației interculturale în activitățile din scoală

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Pedagogie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 1163
Mărime: 23.66KB (arhivat)
Puncte necesare: 5

Extras din referat

1.Data: 04.06.2016 2. Scoala cu clasele I-IV Santioana 3. Clasa: a IV-a 4. Obiectul (Disciplina): Istorie 5. Tema: „Viata spirituala” 6. Subiectul lectiei: „Obiceiuri si traditii” 7. Obiectivul fundamenal al lectiei: Informativ: de transmitere si insusire de noi cunoastinte referitoare la continutul de invatare „Obiceiuri si traditii”; 8. Obiective operationale: - sa defineasca prin cuvinte proprii termenii de „obicei” si „traditie” - sa exemplifice termenii de „obicei” si „traditie” facand referire la tara lor natala; - sa rezolve corect sarcinile propuse pe baza discutiilor din clasa; -sa raspunda corect intrebarilor adresate de invatatoare cu privire la informatiile transmise in lectia de astazi. 9.Categoria de lectie: de transmitere si insusire de noi cunostinte; 10. Varianta de lectie: mixta 11. Metode si procedee: conversatia, explicatia, jocul, exercitiul,demonstratia etc 12. Materiale si mijloace didactice: tabla, creta, manuale, caiete, instrumente de scris, carte suplimentara a invatatoarei; 13. Modul de organizare a activitatii copiilor: frontal, individual 14. Strategia didactica: sarcini de invatare 15. Modalitati de evaluare: Forme de evaluare : formativa 16. Metode de evaluare: A1: Analiza raspunsurilor elevilor A2: Analiza comportamentului elevilor 17. Efectivul clasei: 20 elevi 18.Propunatoare: Ursan Ioana Roxana

La momentul organizatoric se vor creea conditiile necesare bunei desfasurari a orei: aerisirea salii de clasa, pregatirea materialelor, stabilirea ordinii in sala de clasa. Se va face prezenta. La captarea atentiei, elevii vor primi o scrisoare de la un un alt elev, strain. Baiatul ar dori sa viziteze Romania anul acesta, insa fiind putin nesigur, ar dori ca inainte sa ia decizia finala, sa cunoasca mai multe informatii despre tara noastra (obiceiuri si traditii etc). Pentru aflarea titlului de astazi, copii vor trebui sa rezolve un rebus raspunzand intrebarilor de ma jos: 1. Cum se numește linia unde sunt reprezentate evenimente din țară, regiune, lume? (timpului) 2.Știința care se ocupă de sistematizarea evenimentelor în ordinea în care s-au desfășurat se numeste ? (cronologie) 3.Perioadă istorică ce începe cu data cînd s-a produs un eveniment deosebit. 4.10 ani are un ? (deceniu) 5.În 1582 Papa Grigore XIII a instituitun nou calendar - calendarul ? (gregorian) 6.Cum se numește parcul care face parte dintre monumentele de arhitectură peisajistică? (Țaul) 7.Ce axă poate fi de scurtă și de lungă durată? (cronologică) 8.Capitala Republicii Moldova este ... ?(Chișinău) 9.Oamenii de știință care fac săpături pentru a găsi obiecte ale trecutului se numesc ? (arheologi)

Preview document

Modalități de integrare a educației interculturale în activitățile din scoală - Pagina 1
Modalități de integrare a educației interculturale în activitățile din scoală - Pagina 2
Modalități de integrare a educației interculturale în activitățile din scoală - Pagina 3
Modalități de integrare a educației interculturale în activitățile din scoală - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Modalitati de integrare a educatiei interculturale in activitaile din scoala.docx

Te-ar putea interesa și

Comunicare interculturală - conviețuirea între români și rromi și impactul proiectelor destinate integrării sociale a minorității rrome

INTRODUCERE Ina Zoon, în lucrarea sa, ,, La periferia societǎţii. Romii şi serviciile publice în România" afirma cǎ: “Istoria ultimului secol şi...

Abandonul școlar - cauze și modalități de prevenire

Capitolul I: Abandonul scolar, cauze şi efecte 1.1. Delimitări conceptuale : inadaptare, eşec, insucces şi abandon şcolar În literatura de...

Integrarea copiilor cu cerințe educative în învățământul de masă

Ce este si cum a aparut conceptul de educatie integrata? In anul 1988, UNESCO a elaborat si lansat o noua teza care a stat la baza directivelor de...

Interculturalitate

Prezentarea unor aspecte comparative privind educaţia interculturală realizată în unele ţări situate pe diferite continente ale lumii, pe baza unor...

Curriculum la Decizia Școlii în Mediu Incluziv

Tema I – Bune practici în elaborarea curriculum-ului la decizia şcolii în urma consultării comunităţii: 1. De ce sunt necesare opţionalele ?...

Fundamentele Pedagogiei

DEZVOLTAREA ŞTIINŢELOR EDUCAŢIEI Ştiinţă şi practică deopotrivă, pedagogia constituie astăzi unul dintre domeniile spiritualitatii umane cu o...

Pedagogie Interculturală

Introducere Educaţia în perspectiva deschiderii către valori multiple reprezintă un demers pe deplin justificat, întrucât vizează mai buna...

Ai nevoie de altceva?