Extras din referat
TEMATICA
PRACTICA TEHNOLOGICA
CUNOASTEREA AUTOVEHICULELOR
Constructie,functionare,reglaje
1.Date generale despre firma unde se realizeaza practica(service auto):numele si adresa firmei,modul de organizare,schema fluxului tehnologic
2.Motoare cu ardere interna utilizate la autovehicule:motoare cu aprindere prin scanteie(MAS) sau motoare Otto si motoare cu aprindere prin comprimare sau Diesel:
- mecanismul motor;
-mecanismul de distributie
3.Sistemele motorului:
-sistemul de ungere;
-sistemul de racire;
-sistemul de alimentare cu combustibil MAS
-sistemul de alimentare cu combustibil MAC
4.Solutii de organizare pentru grupul motopropulsr al autovehicului:
-tractiunea 4x2
-tractiunea 4x4
5.Transmisia autovehiculelor:
-ambreiajul
-cutia de viteze
-transmisia longitudinala
-puntea motoare spate
6.Sistemele autovehiculului:
-sistemul de directie
-sistemul de franare
-suspensia
-echipamentul de iluminare-semnalizare
-instalatia de climatizare
7.Verificari ale autovehiculelor realizate pe Linia de Insspectie Tehnica
8.Mentenanta planificata a autovehiculelor:verificari,reglaje,inlocuiri fluide tehnice,filtre,curele,etc
9.Bibliografie
1.Date generale despre firma unde se realizeaza practica(service auto):numele si adresa firmei,modul de organizare,schema fluxului tehnologic
Euro Tehno Group
- Pitesti, B-dul Petrochimistilor, nr. 34
Daperom Grup
- Pitesti, Str. Targul din Vale, nr. 3A
CNCD
- Pitesti, strada Depozitelor, nr 17
Service-ul este impartit in urmatoarele sectii in functie de serviciile oferite:
-caroserie;
-inspectii de intretinere periodica;
-reparatii sisteme de injectie;
-electricitate auto;
-vopsitorie;
-spalatorie auto
Fiecare service trebuie sa efectueze doar reparatiile care sunt autorizate.
Fluxul tehnologic:
Odata ajuns in service,clientul intra in contact cu un consilier pregatit, autovehiculul este preluat de catre un angajat al firmei si in functie de nevoile clientului se parcurg urmatorii pasi:
-receptia masinii/preluarea comenzii;
-diagnoza/efectuarea reparatiei
-controlul calitatii/pregatirea facturii/pregatirea predarii autovehiculului
-predarea autovehiculului/facturare
2.Motoare cu ardere interna utilizate la autovehicule:motoare cu aprindere prin scanteie(MAS) sau motoare Otto si motoare cu aprindere prin comprimare sau Diesel:
MOTOARE CU ARDERE INTERNA UTILIZATE LA AUTOVEHICULE
Motoarele cu care sunt echipate autovehiculele sunt in majoritatea covarsitoare motoare cu ardere interna. Acestea sunt motoare cu aprindere prin scanteie (m.a.s.), la care aprinderea amestecului carburant se realizeaza cu ajutorul unei scantei electrice, si motoare cu aprindere prin comprimare (m.a.c.), la care se produce autoaprinderea amestecului carburant.
Un motor cu ardere interna se compune din subansamblele:
- mecanismul motor, care cuprinde: organe fixe(blocul cilindrilor, chiulasa, carterul inferior, cilindrii si cuzineti) si organelle mobile(pistonul, boltul, biela, arboreal cotit si volantul);
- mecanismul de distributie, care cuprinde: arborele cu came, tachetii, tijele impingatoare, culbutorii, supapele cu arcurile sale si angrenajul de comanda a distributiei (pinioane, lant cu curea de distributie, intinzator).
Preview document
Conținut arhivă zip
- Cunoasterea Autovehiculelor.doc