Tehnici de Promovare

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Negociere
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1682
Mărime: 109.37KB (arhivat)
Publicat de: Nichifor Staicu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Canale de comunicare

Pentru a transmite mesajele există două tipuri de canale de comunicare: personale şi impersonale. Prin canal de comunicare se înţelege orice mijloc întrebuinţat de emiţător pentru a transmite un mesaj la receptor. Canalele pot fi clasificate în aceste două categorii, în funcţie de două criterii: controlul pe care îl poate deţine emiţătorul asupra canalului şi de caracterul personal sau impersonalal comunicării.

Canalele de comunicare personală sunt mai eficiente în ceea ce priveşte schimbarea atitudinii consumatorilor şi decizia de cumpărare. Este situaţia forţei de vânzare, spre exemplu. Comunicarea personală prezintă şi anumite limite: poate fi destul de costisitoare şi nu se pot stabili prea multe contacte de acest fel.Multe firme devin din ce în ce mai conştiente de puterea “conversaţiei”deţinută de canalele de comunicare personală. Trebuie făcută o distincţiesuplimentară între canalele “specializate” şi canalele sociale, pentru că pot fi folosite cu succes toate aceste canale.

Canalele de comunicare impersonale sunt formate din mijloace caretransmit mesajele fără a folosi contactul direct şi fără obţinerea reacţiei inverse areceptorului. În această categorie se includ principalele mijloace de comunicare,cum sunt: tipăriturile, posturile de radio sau televiziune, sau mijloacele deexpunere exterioara (publicitatea exterioara). Tot în această categorie pot fiincluse şi evenimentele – manifestări organizate cu scopul de a transmiteanumite mesaje unui auditoriu vizat (prezentările de modă precum şi alteevenimente de relaţii publice).

„Comunicaţiile de marketing ale unei firme”, de cele mai multe ori cunoscute sub denumirea de comunicare promoţională sau mix promoţional (deşi ele se pot referi la toate elementele mixului de marketing), constau dintr-ocombinaţie specifică de instrumente de publicitate, vânzare personală, promovare a vânzărilor şi relaţii publice, toate acestea fiind utilizate pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing. Dacă în cazul comunicării prin produs, preţ sau distribuţie se poate vorbide o comunicare „neintenţionată” şi mai mult non-verbală, în cazul variabilei promoţionale, însă, se poate vorbi de o comunicare „intenţionată”, iar scopul principal îl constituie creşterea volumului de vânzări.Comunicarea “de vânzare” sau comunicarea promoţională presupunedesfăşurarea mai multor activităţi (denumite şi instrumente de promovare), care pot fi clasificate, după cum urmeaza.

Preview document

Tehnici de Promovare - Pagina 1
Tehnici de Promovare - Pagina 2
Tehnici de Promovare - Pagina 3
Tehnici de Promovare - Pagina 4
Tehnici de Promovare - Pagina 5
Tehnici de Promovare - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Promovare.doc

Te-ar putea interesa și

Tehnici de Promovare a Vânzărilor în Domeniul Hotelier

INTRODUCERE Decizia de a aborda această temă are la bază importanta tehnicilor promotionale utilizate în domeniul hotelier; astfel se doreste...

Tehnici de promovare și stimulare a vânzărilor produselor tehnico-comerciale pe piața națională

1. PROMOVAREA SI STIMULAREA VINZARILOR-LOCUL SI IMPORTANTA LOR IN ECONOMIA MODERNA 1.1 NOŢIUNEA SI CONŢINUTUL POLITICII DE PROMOVARE Marketingul...

Tehnici promoționale la punctul de vânzare

INTRODUCERE Promovarea la punctul de vânzare poate fi privită ca orice efort de a transmite către clienţi idei şi mesaje ţintă şi relevante,...

Merchandising - Provide

1. Descrierea supermarketului Supermarket-ul PROVIDE este amplasat in orasul turistic Brasov, in zona de EST a orasului la intersectia strazii...

Promovarea Vânzărilor

INTRODUCERE Promovarea vânzărilor cuprinde ansamblul metodelor şi tehnicilor care vizează stimularea rapidă şi provizorie a comportamentului...

Implicarea agenției de publicitate în crearea și transmiterea mesajului publicitar

INTRODUCERE Lucrarea de faţă are ca temă un domeniu vast şi extrem de interesant, aflat în deplină dezvoltare: implicarea agenţiei de publicitate...

Tehnici de Promovare în Afaceri

INTRODUCERE Tema elaborată se numeşte « Tehnici de promovare în afaceri ». Această temă scoate în evidenţă doi factori esenţiali şi anume :...

Metode și Tehnici de Promovare a Produselor

Introducere Actualitatea temei. Republica Moldova la începutul mileniului trei se distinge prin modificări calitative în toate ramurile economiei...

Ai nevoie de altceva?