Tehnici de Promovare

Extras din referat Cum descarc?

Canale de comunicare
Pentru a transmite mesajele exista doua tipuri de canale de comunicare: personale si impersonale. Prin canal de comunicare se intelege orice mijloc intrebuintat de emitator pentru a transmite un mesaj la receptor. Canalele pot fi clasificate in aceste doua categorii, in functie de doua criterii: controlul pe care il poate detine emitatorul asupra canalului si de caracterul personal sau impersonalal comunicarii. 
Canalele de comunicare personala sunt mai eficiente in ceea ce priveste schimbarea atitudinii consumatorilor si decizia de cumparare. Este situatia fortei de vanzare, spre exemplu. Comunicarea personala prezinta si anumite limite: poate fi destul de costisitoare si nu se pot stabili prea multe contacte de acest fel.Multe firme devin din ce in ce mai constiente de puterea "conversatiei"detinuta de canalele de comunicare personala. Trebuie facuta o distinctiesuplimentara intre canalele "specializate" si canalele sociale, pentru ca pot fi folosite cu succes toate aceste canale. 
Canalele de comunicare impersonale sunt formate din mijloace caretransmit mesajele fara a folosi contactul direct si fara obtinerea reactiei inverse areceptorului. In aceasta categorie se includ principalele mijloace de comunicare,cum sunt: tipariturile, posturile de radio sau televiziune, sau mijloacele deexpunere exterioara (publicitatea exterioara). Tot in aceasta categorie pot fiincluse si evenimentele - manifestari organizate cu scopul de a transmiteanumite mesaje unui auditoriu vizat (prezentarile de moda precum si alteevenimente de relatii publice).
,,Comunicatiile de marketing ale unei firme", de cele mai multe ori cunoscute sub denumirea de comunicare promotionala sau mix promotional (desi ele se pot referi la toate elementele mixului de marketing), constau dintr-ocombinatie specifica de instrumente de publicitate, vanzare personala, promovare a vanzarilor si relatii publice, toate acestea fiind utilizate pentru indeplinirea obiectivelor de marketing. Daca in cazul comunicarii prin produs, pret sau distributie se poate vorbide o comunicare ,,neintentionata" si mai mult non-verbala, in cazul variabilei promotionale, insa, se poate vorbi de o comunicare ,,intentionata", iar scopul principal il constituie cresterea volumului de vanzari.Comunicarea "de vanzare" sau comunicarea promotionala presupunedesfasurarea mai multor activitati (denumite si instrumente de promovare), care pot fi clasificate, dupa cum urmeaza.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de Promovare.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!