Argument..............................................................1 Capitolul I: Prezentarea generala a firmei.....................3 1.1. Domeniul de activitate..........................3 1.2. Obiective - Planul de marketing..............4 1.3. Piata si clientele..................................4 1.4. Produsele si serviciile...........................4 1.5. Concurenta.......................................5 Capitolul II: Tehnici si tactici de negociere.....................5 2.1. Strategii de negociere...........................5 2.2. Tehnici individuale de negociere..............7 2.3. Tehnici de tratare a obiectului negocierii...8 2.4. Tehnici utilizate in negociere..................9 2.5. Tactici de negociere...........................11 2.6. Tactici utilizate in avantaj propriu.........14 Capitolul III: Aplicatie...........................................16 Bibliografie...........................................................17 Anexe.................................................................18
CAPITOLUL. 1. PEZENTAREA GENERALA A FIRMEI S.C. ModaGroup S.R.L. 1.1 Domeniul de activitate S.C. ModaGroup S.R.L., cu un capital subscris de 30.000.0001ei a fost infintata in 24 aprilie 1998 si este inmatriculata in Registrul Comertului cu numarul R 13102000. firma are sediul in Craiova strada Lipscani numarul 2 si este proprietatea a doi asociati, fiecare detinand 50% din partile sociale. Firma are ca principal obiect de activitate obtinerea de articole de imbracaminte si vanzarea acestora prin intermediul magazinelor proprii. In primul an de functionare, firma a avut urmatoarele rezultate financiare: o cifia de afaceri medie de 5000 lei (RON) lunar, o rata a profitului brut lunar de 20%, rata lichiditatii este foarte buna. Firma a contrctat un credit comerial pe termen scurt care a fost integral rambursat in anul 2003, iar in present nu are nici un credit in derulare. Pentru a reinvesti profitul acumulat in acesti trei ani de activitate, firma intentioneaza sa dezvolte activitatea in domeniul obtinerii de articole de imbracaminte. Firma si-a propus, in prima etapa obietiv pe care si la indeplinit sa obtina un contract care sa presupuna aprovizionarea cu articole de imbracaminte si cu alte produse similare a magazinelor din strada Unirii, cartierul Rovine si Craiovita. In a doua etapa, a intentionat sa extinda activitatea productive in domeniul realizarii articolelor de incaltaminte.Firma considera ca aceasta afacere are reale sanse de reusita deoarece exista o cerere in crestere pentru produsele pe care le va oferi, pozitia geografica asigura o baza larga de aprovizionare cu materii prime si exista posibilitati de desfacere ridicate datorita relatiei relative limitate de asemenea produse in zona. Conform studiilor intreprinse, piata pe care a activat intreprinderea a fost o piata in crestere, caracterizata printr-o cerere puternica de astfel de produse. 1.2.Obiective - Planul de marketing Firma si-a propus ca dupa obtinerea acestui contract: -sa mareasca productia de imbracaminte pentru a satisface necesarul dorit; -sa isi creeze o clientela stabila; -sa atinga un grad de utilizare a capacitatii de productie de 85%; -sa realizeze o cifra de afaceri lunara de circa 35.000 lei si un profit brut de aproximativ 10.000 lei; Incepand din al doilea an al realizarii contractului, firma si-a propus: -sa largeasca volumul activitatii ajungand la un grad de utilizare a capacitatii de productie de 95%;
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).