Stilul de Negociere Japonez

Extras din referat Cum descarc?

Japonia este o tara din Asia de Est, situata pe un lant de insule aflate intre Oceanul Pacific si Marea Japoniei, la est de Peninsula Coreeana Este cunoscuta in romaneste si sub numele de Tara Soarelui Rasare. Potrivit legendei, Japonia a fost creata de catre zei care au infipt o sabie in ocean, la scoaterea ei formandu-se patru picaturi ce au devenit insulele principale, precum si o multitudine de insule mici (peste 5000).
Cultura japoneza a evoluat foarte mult de-a lungul secolelor de la forma ei originara, cultura Jomon la un hibrid contemporan, care combina influente din tari din Asia, Europa si America.
Initial, China si Coreea au avut o influenta puternica asupra dezvoltarii culturii Yayoi incepand cu anul 300 I.H. si culminand cu introducerea culturilor de orez, ceremonialului funerar, a olaritului, picturii, scrisului, poeziei, etichetei de curte, a limbii chineze scrise si a budismului Mahayana pana in secolul VII A.D.
In lunga ei era medievala, Japonia si-a dezvoltat o cultura unica, printr-o diversificare treptata a tuturor artelor: (ikebana, origami, ukiyo-e), mestesuguri (papusi, articole lacuite, oale), dans traditional, teatrul kabuki, No, bunraku, rakugo), traditii diverse ( onsen, sento, ceremonia ceaiului, arhitectura, gradini, sabii), si bucatarie.
Cultura moderna si contemporana
Odata cu mijlocul secolului al XIX-lea au inceput sa prevaleze influentele vestice, cea americana devenind dominanta dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial (1945). Aceste influente sunt vizibile in cultura populara japoneza contemporana, care combina influentele asiatice, europene si, incepand cu 1950, americane. Deopotriva, in tara sau in strainatate, japonezii au cucerit recunoasterea internationala in domeniul modei, cinematografiei, literaturii, al programelor de televiziune, al jocurilor video sau pe computer, dar si al muzicii. De asemenea, japonezii sunt recunoscuti ca cei mai mari cheltuitori din lume pe bunuri de lux.
Negocierea reprezinta un proces de comunicare ofensiva si defensiva in scopul incheierii unui acord mutual in legatura cu diferite necesitati sau idei. Reprezinta o colectie de comportamente care implica comunicarea, vanzarile, marketingul, sociologia si rezolvarea conflictelor.
Negocierea este un proces in care, din punct de vedere etic, toti cei implicati trebuie sa fie castigatori. Cateodata, o negociere aparent incununata de succes, daca ascunde clauze defavorabile unuia dintre parteneri, poate schimba destine si distruge pozitii sociale. Negocierea are drept obiectiv principal realizarea unui acord de vointa, a unui consens si nu a unei victorii. Ambii parteneri trebuie sa incheie procesul negocierii cu sentimentul ca au realizat maximul posibil din ceea ce si-au propus.
Principalul scop in procesul negocierii este obtinerea consensului.
De aceea negociatorii trebuie sa transforme interesele divergente in scopuri comune, ajustandu-si cerintele in mod flexibil si avand rezerve de unde sa cedeze, inca de la inceput. Nu se porneste in nici o negociere de la "minimul acceptabil" cu ideea ca "asa ar fi corect sa fie" si cu speranta ca partenerul va aprecia aceasta pozitie "realista". In realitate, o negociere nu este altceva decat cea mai elementara aplicare in practicaa a legii cererii si ofertei. Intrand intr-o negociere, oricine trebuie sa fie pregatit sa joace un rol specific economiei de piata. Din acest motiv, trebuie cunoscute din timp produsele, serviciile sau chiar conceptele similare (cum este cazul programelor politice) oferite pe piata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Stilul de Negociere Japonez.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!