Referate pentru domeniul Negociere

ppt

Stabilirea Ordinii de Zi a Negocierii

Ziua si ora desfasurarii actiunii: Ziua: 23 februarie 2010 Ora negocierii: 11:00- 12.00 Locul desfasurarii: Sediul firmei F.E."x" S.R.L. , strada Lecca Morariu, nr.17A. Scopul negocierii Dezbaterea problemelor legate de descrierea pietei cu asociatii entitatii Subiectele care vor fi luate in discutie : Clientii Concurenta Timpul rezervat fiecarui subiect: Clientii : 11:00- 11.30 Concurenta: 11:30- 12:00 Ora estimata pentru incheierea intalnirii : 12:00- 12:10 Anexe: Anexa 1: Acordarea unei atentii sporite studierii clientilor actuali si potentiali. Clienti - ... vezi detalii

doc

Negociere Comerciala Internationala - Diferentele Interculturale

AFRICA DE SUD MEDIUL COMERCIAL Africa de Sud a stat multi ani sub embargo international si a fost ocolita de investitorii straini. Sfarsitul regimului de apartheid a adus cu elintoarcerea investitorilor si restructurarea economiei nationale, dar rezultatele sunt departe de a fi sclipitoare. Rata inalta a infractionalitatii, combinata cu impunerea unor managed lipsiti de experienta in pozitii la varf, a transformat Africa de Sud intr-un loc indubitabil lipsit de atractie pentru investitori -- cu exceptia celor peste masura de altruisti. Resursele minerale ale tarii sunt intense si, chiar i... vezi detalii

doc

Personalitatea si Calitatile Negociatorului

A negocia bine tine mai curand de arta, de talent si de vocatie, decat de stiinta. Negocierea cere intuitie, spontaneitate, rabdare, putere, perspicacitate, farmec personal si alte insusiri primite sau nu ca zestre nativa. Negociatorul se naste cu abilitatea de a comunica empatic si persuasiv, de a se putea identifica afectiv cu emotiile si sentimentele interlocutorului. Empatia este fenomenul de rezonanta emotionala si afectiva care asigura baza comunicarii interpersonale si a intelegerii psihologice spontane a celuilalt. La fel de adevarat este si faptul ca cineva innascut inzestrat nu... vezi detalii

doc

Arta de a vinde

Consumatorul este suveran; in virtutea acestui principiu, consumatorul nu este un "pion neganditor" care sa fie manipulat pentru a cumpara orice ii ofera comerciantul convingator. De regula, comportamentul consumatorului este hotarat si este orientat spre un scop. Produsele sau serviciile sunt acceptate sau respinse pe baza extinderii la care ele sunt percepute ca fiind relevante pentru nevoile si stilul de viata propriu. Altfel spus, este posibil ca individul sa ignore si sa zadarniceasca toate eforturile de promovare facute de marketig. Oamenii cumpara intodeauna ceea ce vor, c... vezi detalii

doc

Negocierea Comerciala

Negocierea este o activitate atat de obisnuita incat majoritatea oamenilor o intreprind probabil in fiecare zi, pentru a-si rezolva diferentele de opinii cu alte persoane sau pentru a obtine ceea ce doresc. Pentru manageri, negocierea nu este doar un lucru obisnuit, ci este chiar esentiala in rezolvarea multiplelor probleme cu care se confrunta organizatiile. Negocierile comerciale cunosc o noua era. Cumparatorul contemporan devine din ce in ce mai dificil pentru ca este din ce in ce mai instruit si mai informat. El pretinde cea mai buna calitate garantata de norme, la cele mai mici pretur... vezi detalii

docx

Comunicare si Negociere

Scopul acestui articol este de a vedea daca exista o legatura sistematica intre anumite programe de promovare a exportului sprijinite de stat si nivelul exporturile propriu-zise. Se dezbat ipoteze ce deriva din patru activitati specifice organizatiilor de promovare a exporturilor : targuri si expozitii, delegatii comerciale, succursale peste granita si prospectarea pietei - oferirea de informatii cu privire la piata. In prim plan este dezbatuta ideea de necesitate pentru programele de promovare a exporturilor. Urmeaza dezvoltarea ipotezelor in ceea ce priveste eficienta acestor programe d... vezi detalii

doc

Principii Fundamentale ale Negocierii Internationale

De la inceputurile societatii umane fiecare dintre noi convinge sau se lasa convins de cineva, fiecare avand un punct de vedere, fiecare avand ceva de schimbat cu cineva. Negocierea este prezenta astfel in toate aspectele existentei umane. Negocierea este omniprezenta in existenta sociala, manifestandu-se in relatiile dintre state, in viata organizatiilor si a companiilor, dar si in viata personala a indivizilor. In special in ultimele trei decenii, cercetatorii au devenit extrem de preocupati de acest subiect, abordandu-l din diverse puncte de vedere ca urmare a complexitatii si diversit... vezi detalii

doc

Negociere

Internetul este foarte important pentru publicurile unei organizatii dar mai ales pentru mass-media. Jurnalistii folosesc Internetul pentru cercetari in vederea scrierii diferitelor materiale, pentru gasirea de idei, surse de articole, dar si pentru comunicarea directa cu cititorii prin intermediul forumurilor de discutii, a e-mail-ului, a blog-ului, etc. Daca un jurnalist vrea sa se informeze despre o organizatie va merge mai intai la site-ul acesteia, unde se asteapta sa gaseasca informatii utile, comunicate de presa si alte materiale care il pot ajuta. Pentru a comunica eficient cu mass... vezi detalii

docx

Tactici de Negociere

Termenul de negociere provine din infinitivul verbului latin negotiare, care inseamna "a face negot sau afaceri". La randul lui, acest verb a fost derivat dintr-un altul, negare, care inseamna "a tagadui, a refuza" si dintr-un substantiv, otium, care inseamna "tihna, destindere". Asadar, negutatorul din Roma antica isi "refuza orice destindere" pana in momentul in care incheia targul. Negocierea constituie punctul central al oricarei tranzactii, iar in majoritatea cazurilor acest lucru se reduce la interactiunea dintre cele doua parti la tranzactie, c... vezi detalii

doc

Negociatorul in Negocierea Comerciala Internationala

Negociatorul , actionand singur sau in echipa, are un rol central in procesul negocierii comerciale internationale, iar reusita acestui proces depinde, intr-o buna masura, de o serie e calitati si trasaturi de personalitate. Personalitatea defineste, din punct de vedere sociopsihologic, natura intima a unei persoane, eul propriu al acestuia, pe cand stilul este modul in care acea persoana se manifesta in exterior, in interactiunile cu celelalte persoane. Stilul este descrierea personalitatii, asa cum se manifesta aceasta intr-un timp, spatiu si context date. Cand negocierea este caracteri... vezi detalii

doc

Negocierea SC Automobile Craiova SA

Prezentarea partilor SC AUTOMOBILE CRAIOVA SA Societatea a fost infiintata in anul 1976, iar din anul 1991 societatea OLTCIT Craiova s-a transformat in societate comerciala pe actiuni (SC. AUTOMOBILE CRAIOVA. SA), prin preluarea actiunilor CITROEN de catre Statul Roman. Societatea are ca obiect de activitate urmatoarele: - Comert cu piese si accesorii pentru autovehicule; - Produce si comercializeaza tamplarie PVC; - Produce elemente sudate de caroserie; - Comercializeaza autoturisme DAEWOO, in calitate de dealer. SC. Automobile Craiova. SA isi desfasoara activitatea prin reteaua d... vezi detalii

doc

Negocierea Interculturala - Particularitatile unei Culturi in Negocierea Internationala

Negocierea este un proces de comunicare intre doi sau mai multi parteneri organizat in scopul realizarii unei intelegeri de afaceri reciproc acceptabila, materializata in contractul international privind schimbul de marfuri, prestatii de servicii, efectuarea unor lucrari de investitii, sau privind schimburi valutare etc. Procesul de negociere poarta amprenta distincta a comportamentului uman, fiind un proces realizat de oameni. La baza teoriei negocierilor stau comportamentul uman si mai ales perceperea acestuia, el determinand rezultatul negocierii. Procesul de negociere este un fenomen ... vezi detalii

doc

Negocierea

Pe parcursul intregii vieti, in fiecare ceas sau clipa, fiecare dintre noi are o dorinta, un interes sau un punct de vedere numai ,,al sau'' si uneori diferit de al celorlalti. Fiecare dintre noi poate convinge pe cineva sau se poate lasa convins de acel cineva. Majoritatea dintre oameni are ceva de schimbat cu altcineva, fie ca sunt bunuri materiale, idei, pareri, cuvinte, etc. si trebuie sa ajunga la o intelegere cu acel cineva. Totusi mai inainte de a ajunge la un acord trecem aproape inevitabil printr-o stare de dezacord mai mult sau mai putin conflictual. Aceasta stare intervine indife... vezi detalii

doc

Negocierea Interculturala in Tranzactiile Comerciale Internationale

1. CONCEPTUL DE CULTURA IN NEGOCIERE Cuvantul cultura provine din latinescul "cultura" care este legat de "cultus" (cult sau veneratie). In latina, cult inseamna "a locui" sau "a venera"; sufixul "-ura" are semnificatia de "rezultat al". Astfel, in sens larg, cultura poate fi definita ca rezultat al activitatii umane (Berthon). In trecut, termenul era asociat unor concepte etiliste precum perfectionare a mintii, gusturi si maniere bazate pe o educatie superioara. Termenul a fost, de asemenea, identificat cu latura intelectuala a u... vezi detalii

doc

Aspecte Teoretice ale Comunicarii in Afaceri

Pentru orice activitate, indiferent de natura acesteia, comunicarea e o componenta esentiala, o stare de spirit si totodata un instrument de actiune. Comunicarea poate fi privita ca o ,,cale spre intelegere", fiind performanta individului de a descifra sensul si semnificatia legaturilor ce se stabilesc intre oameni. Intre societatea, respectiv existenta umana si procesul comunicarii exista o relatie de stransa dependenta si interactiune. Comunicarea joaca un rol major in viata cotidiana a fiecarei persoane, incepand cu cele mai simple si continuand cu cele mai complexe activitati pe c... vezi detalii

Hopa sus!