Referate pentru domeniul Negociere

doc

Negocierea

1. Semnificatia negocierii Negocierea este o practica uzuala si apare in situatii variate, chiar in imediata noastra apropiere. Adesea oamenii participa la negociere fara ca macar sa realizeze acest lucru. In schimb, daca ar fi invitati sa se angajeze in mod formal intr-un asemenea demers este posibil sa manifeste reticenta. Aceasta reactie a oamenilor depinde adesea dintr-o neintelegere a procesului de negociere. Negocierea este omniprezenta in existenta sociala, manifestandu-se in relatiile dintre state, in viata organizatiilor si a companiilor, dar si in viata personala a indivizilor. ... vezi detalii

doc

Programarea Neuro-Lingvistica

Neuro-linguistic programming (NLP) is a set of techniques, axioms and beliefs, that adherents use primarily as an approach to personal development. NLP was influenced by the ideas of the New Age era as well as beliefs in human potential. The initial ideas of NLP were developed around 1973 by Richard Bandler, a student, and John Grinder, a professor of linguistics, in association with the social scientist Gregory Bateson. The term "Neuro-linguistic programming" denotes a set of models and principles meant to explore how mind and neurology (neuro), language patterns (linguistic), an... vezi detalii

doc

Stilurile de Negociere Comerciala Internationala. Studiu de Caz Canada

Capitolul 1: Canada Canada este un stat situat in extremitatea nordica a continentului american. Ca suprafata, Canada este a doua tara a lumii ca intindere dupa Rusia, teritoriul sau fiind organizat asemenea unui stat federal, in zece provincii si trei teritorii. Este marginita la est de Oceanul Atlantic, la nord de Oceanul Arctic, iar la vest de Oceanul Pacific. La sud, se invecineaza cu Statele Unite ale Americii. Populata la inceput in mod exclusiv de populatie aborigena, Canada a fost fondata sub forma unei uniuni de colonii britanice, unele dintre ele transformate din foste colonii f... vezi detalii

doc

Negociere

Importanta si specificul comunicarii de marketing in cadrul activitatii de promovare in afacerile economice internationale Comunicarea in interiorul sau in exteriorul organizatiei are loc pe doua planuri: pe plan strict managerial si pe cel al marketingului. Pot fi identificate astfel doua tipuri de retele de comunicare: comunicatii manageriale si comunicatii de marketing. Comunicatiile manageriale au rolul de a asigura transmiterea acelor mesaje care permit derularea proceselor de management si de executie specifice oricarei organizatii. Procesul de comunicare manageriala reprezinta, dea... vezi detalii

doc

Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator

1. V. Buna ziua! Bine ati venit! 2. C. Buna ziua! 3. V. Cu ce va pot ajuta? Va intereseaza ceva in mod special ? 4. C. Caut o haina din piele. 5. V. Da, sigur. Ce tip de haina preferati geaca, sacou, pardesiu sau o jacheta? 6. C. Mi-ar placea un sacou din piele. 7. V. Ce culoare doriti sa aibe sacoul? 8. C. Vreau sa fie rosu. 9. V. Preferati sa fie cu nasturi, fermoar sau capse? 10. C. Un model mai clasic, cu nasturi. 11. V. Ce marime purtati ? 12. C. 38. 13. V. Asteptati o clipa va rog, sa vad ce modele sunt disponibile la aceasta marime. Rosu ati spus? 14. C. Da rosu. 15... vezi detalii

Hopa sus!