Referate pentru domeniul Negociere

doc

Rusia - Actor Principal al Scenei Internationale

In contextul evolutiilor si transformarilor sociale care au avut loc la nivel mondial incepand cu anii 90, viata curenta a mediului international este influentata in mod semnificativ. O problema importanta in acest context o reprezinta modificarile survenite la nivelul structurii de putere a acelor state care de-a lungul evolutiei istorice au stat la baza carmuirii lumii. Acum, la mai bine de un deceniu de transformari continue si profunde, este important a analiza cum a evoluat si care este statutul celei mai controversate puteri, si anume Rusia, intr-un context politic aflat inca in plina... vezi detalii

doc

Comunicarea in Procesul de Negociere Relatia Management - Sindicate

comunicare Maniera de comunicare este o mostra de comportament individual pe care ceilalti o pot observa ca atare. Impresiile pe care oamenii si le formeaza despre ceilalti sunt fundamental marcate de modul in care acestia saluta, pastreaza distantele, zambesc, vorbesc, asculta, gesticuleaza, privesc etc., adica de stilul personal de a relationa si interactiona. Preotul, balerinul sau instalatorul, de exemplu, vor purta in atitudine si in postura corpului ceva din meseria lor. Fiecare se poarta si vorbeste intr-un mod care ii este propriu. Prima impresie despre partenerul de afaceri, se f... vezi detalii

doc

Functiile Negocierii

I.Functiile negocierii Negocierea este o forma de interactiune care are costuri intrinseci-timp,effort psihic,alte resurse materiale si umane.Negociatorii au nevoie de timp pentru pregatirea intalnirii cu partenerii;desfasurarea tratativelor necesita de asemenea timp ca partile sa construiasca repere comune in functie de care sa-si adapteze comportamentele si pentru a gasii solutiile problemelor.Angajarea in negociere implica si un effort psihic,determinat de tensiunea interactiunii cu personae care au alte interese sau de necesitatea de a ceda ceva sau de a cere ceva.Pregatirea si derular... vezi detalii

docx

Desfasurarea Tratativelor de Negociere

1. Comunicarea - problema esentiala a negocierii In desfasurarea sedintelor de negociere o importanta deosebita revine comunicarii. Aceasta poate fi privita din trei puncte de vedere si anume: intre negociator si firma al carei reprezentant este, intre negociatori si mediile de informare in masa ca mediu extern al negocierilor, intre partenerii de negociere insisi. In ceea ce priveste comunicarea dintre negociatorul aflat in strainatate si firma pe care o reprezinta, se recomanda o reducere la minim a acesteia aplicandu-se proverbul englezesc conform caruia "nicio veste inseamna totu... vezi detalii

ppt

Logistica negocierilor

Conceptul de negociere: Este un proces tranzactional ce are loc intre doua sau mai multe persoane pentru incheiere de conventii cu caracter comercial, economic (tarifar), juridic etc. Tratative incheiate intre parteneri de afaceri privind cumpararea si vanzarea de marfuri, produse. Desfasurarea fluenta a procesului de negociere are nevoie de o detaliere a catorva elemente aparent colaterale printre care: stabilirea locului si orei de desfasurare a negocierilor, alegerea locului de desfasurare a intalnirii, dotarea salii de negociere si pozitia la masa negocierii. Stabilirea locului si a ... vezi detalii

doc

Acreditivul Documentar

1. Definitie, partile participante la acreditivul documentar si principalele etape in derularea acestuia Un acreditiv documentar reprezinta angajamentul ferm asumat de o banca la ordinul clientului sau catre o alta banca solicitand bancii careia ii este adresat sa efectueze plata sau sa accept sau sa negocize o cambie la sau la ordinul unei terte persoane - beneficiarul - contra unor documente solicitate in anumite termene si conditii. In majoritatea bancilor din lume, acreditivele documentare sunt guvernate de un cod de practici emis de catre Camera Internationala de Comert si Industrie ... vezi detalii

doc

Tehnici si tactici de negociere

Tehnici si tactici de negociere a unui contract A stapani interactiunea vointelor implicate in negociere inseamna a nu cadea prada unor reactii spontane, adica a nu da curs unor porniri instinctuale si pulsionale, fara o determinare logica si rationala. "Alegerea" tacticii de negociere, este adesea, o optiune spontana, o reactie impulsiva la o actiune a adversarului sau la o modificare brusca a conditiilor negocierii. Aceasta inseamna cu totul altceva decat o linie de natiune rationala. Altceva decat o schema tactica selectata premeditat, in raport cu situatia si cu adversarul. T... vezi detalii

doc

Comunicarea Verbala si Nonverbala in Negociere

Comunicarea verbala Intrucat fara comunicare nu exista negociere, aceasta constituind prin ea insasi un proces de comunicare in ambele sensuri, un sistem informational adecvat este o conditie esentiala in reusita negocierilor, atat in pregatirea acestora, cat mai ales in desfasurarea lor. In orice negociere exista doua canale de informatii: - unul direct, care consta in informatii schimbate la masa tratativelor - unul indirect, prin care se obtin informatii neoficiale, pe cai laterale. Indiferent de canalul utilizat, comunicarea verbala are un rol primordial, atat din punctul de vede... vezi detalii

doc

Tinuta Vestimentara

In afaceri, ca si in alte imprejurari, tinuta vestimentara poate determina succesul unei discutii de afaceri Tinuta vestimentara, in orice situatie, este o chestiune de respect, spun specialistii care au remarcat o prabusire a tabuurilor, astfel incat tinuta scortoasa, la patru ace, nu mai este impusa in mediile de afaceri. Vestimentatia trebuie sa ne reprezinte si trebuie sa ne simtim bine in hainele pe care le purtam. Daca sunt comode si in acelasi timp ne place ceea ce purtam, ne simtim bine in pielea noastra pentru a ne putea concentra pe subiectul intalnirilor. Fapt bine cunoscut, a... vezi detalii

docx

Caracteristici ale unor Negociatori din Diverse Tari

1.America de Nord (SUA si Canada) Negociatorii originari din America de Nord considera negocierea un proces constructiv, sanatos si competitiv preferand intelegeri de forma "gentlemen agreement ". Sunt adeptii negocierii pe baza de oferte si contraoferte repetate si pun mare accent pe claritate, eficienta, confort si rapiditate in incheierea unei afaceri. Acorda o mare atentie organizarii, punctualitatii, insa au tendinta de a-si asuma mai multe riscuri decat negociatorii din alte tari. Nu sunt prea interesati de tara de origine si cultura partenerului, informatiile referitoare... vezi detalii

doc

Negocierea

Aspecte defenotorii ale termenului de negociere Negocierea este un proces de comunicare interactiva, care poate avea loc cand dorim ceva de la altii, sau cand altii doresc ceva de la noi. Alte definitii ale notiunii de negociere: o actiunea de a purta discutii in scopul de a se ajunge la o intelegere; (in sens larg) o o actiune prin care se trateaza cu cineva incheierea unei conventii economice, politice, culturale, etc., sau o actiune de intermediere, de mijlocire a unei afaceri; (Dex) o un proces organizat in care se doreste evitarea confruntarilor si care presupune o permanenta com... vezi detalii

doc

E-Business

Evolutia globala a economiei actuale si dimensiunea internationala a gestiunii afacerilor are, in acest moment de debut al secolului XXI, o importanta capitala. Un lucru este cert: in lumea plina de hatisuri a afacerilor globale, Internetul a schimbat mersul economiei si continua sa aduca noi modalitati de desfasurare a afacerilor pe o piata tot mai pretentioasa. Conform unei analize Jupiter Media Metrix, in anul 2001, volumul afacerilor (tranzactii cu bunuri si service) B2B (forma de comert electronic intre firme) a fost de 470 miliarde dolari. Conform estimarilor aceluiasi studiu, volumu... vezi detalii

doc

Stilul de negociere al tarilor islamice

Acest stil de negociere este un stil cu adanci radacini in traditiile culturii islamice. Arabii ii vor respecta pe ceilalti in momentul in care acestia respecta traditiile arabe, dar pastrandu-si propriile obiceiuri. Negociatorii islamici se caracterizeaza printr-o ospitalitate deosebita si o preocupare pentru relatiile sociale. Stabilirea relatiei dintre negociatori ("topirea ghetii") ocupa o perioada importanta in timpul negocierilor. Vizitatorul trebuie sa reuseasca sa le castige increderea. Inca de la inceput se va negocia la un nivel foarte inalt. Discutia poate fi foarte d... vezi detalii

doc

Etapele desfasurarii negocierii

Obiective de performanta Dupa studierea acestui capitol, veti fi in masura: - sa explicati procesul global de negociere - sa cunoasteti cateva modele ale desfasurarii negocierii propriu-zise din literatura de specialitate - sa intelegeti care sunt principalele faze ale desfasurarii negocierii - sa explicati care este continutul fazei de incepere a negocierii - sa explicati care este continutul fazei de explorare si ajustare a pozitiilor - sa explicati care este continutul si cum sunt utilizate propunerile si concesiile - sa explicati problemele si tehnicile de incheiere a ne... vezi detalii

doc

Stiluri individuale de negociere

CAPITOLUL. 1. PEZENTAREA GENERALA A FIRMEI S.C. ModaGroup S.R.L. 1.1 Domeniul de activitate S.C. ModaGroup S.R.L., cu un capital subscris de 30.000.0001ei a fost infintata in 24 aprilie 1998 si este inmatriculata in Registrul Comertului cu numarul R 13102000. firma are sediul in Craiova strada Lipscani numarul 2 si este proprietatea a doi asociati, fiecare detinand 50% din partile sociale. Firma are ca principal obiect de activitate obtinerea de articole de imbracaminte si vanzarea acestora prin intermediul magazinelor proprii. In primul an de functionare, firma a avut urmatoarele rezul... vezi detalii

Hopa sus!