Referate pentru domeniul Negociere

doc

Stilurile de Negociere Comerciala Internationala. Studiu de Caz China

Pe valea fluviului Huang-Go, acum aproximativ 4000 de ani se nastea o civilizatie infloritoare, mistica, ce avea sa impresioneze peste veacuri cultura europeana. Izolata in mod natural de restul Orientului: in vest, lanturi de munti dintre cei mai inalti din lume au legat-o si totodata au separat-o de vasta zona a Tibetului, in nord, gigantica constructie, Marele Zid Chinezesc, Marea Galbena in est, si Marea Chinei in sud, adapostita de un cadru geografic vast (de la munti abrupti, desert sau stepa, la imense campii fertile, jungla sau zone mlastinoase) dificultatile de acces in spatiul Chi... vezi detalii

docx

Europa China

Pe parcursul ultimelor doua decenii si jumatate , conducerea chineza a reusit o promovare a dezvoltarii economice accelerate, pentru a mentine ordinea si securitatea interna si consolidarea militara. Astfel determina cresterea economica pe o pista complet separata de cea a reformei politice, conducerea Partidului Comunist Chinez (PCC) reusind sa mentina controlul asupra statului .Transformarea sistemului economic chinez a dat nastere la miscari tectonice in societate-cum ar fi industrializarea sa progresiva / urbanizarea . Aparitia unor interese private, care este insotita de crearea de pol... vezi detalii

doc

Influenta Culturii Nationale asupra Stilului de Negociere

Cultura nationala influenteaza stilul de negociere. Astfel pot fi descrise mai multe trasaturi specifice pentru negociatorii din diferite zone geografice. Vom mentiona cateva astfel de caracteristici ale negociatorilor din America de Nord, cateva tari din Europa si Asia: 1. Negociatorul american (SUA si Canada) : - considera negocierea ca fiind un proces competitiv constructiv; - sunt prietenosi, neprotocolari, manifesta tendinte de "egalitarism" intre sefi si subalterni, sunt individualitati puternice, cu o puternica gandire pozitiva, nu prezinta interes fata de culturile st... vezi detalii

docx

Stiluri de Negociere

INTRODUCERE Negocierea este o componenta importanta a realitatii, ea face parte din viata noastra. Negociem zilnic si peste tot, situandu-ne pe diverse pozitii. Negociem cu politistul care vrea sa ne dea amenda, cu proprietarul care furnizeaza serviciile esentiale sau vrea sa ne mareasca chiria, pretul unui produs sau al unui serviciu si cu agentul de vanzari care vrea sa ne convinga ca produsul lui este cel mai bun cand nu e chiar asa. Din acest motiv situatiile de negociere sunt de o varietate extraordinara, se intalnesc diverse roluri, statusuri, culturi, cunostinte, motivatii, scopuri ... vezi detalii

doc

Koelner Romania

Koelner Romania - gestionarea importului si distributiei de materiale de constructii prin implementarea sistemului integrat SeniorERP (Enterprise Resource Planning). Firma Koelner Romania SRL a fost infiintata in anul 2001, ca sucursala a concernului Koelner SA - Polonia, avand ca obiect principal de activitate importul si distributia in Romania de elemente de fixare si unelte utilizate cu precadere in constructii. Sistemul de distributie este combinat, folosindu-se canalele cu distribuitori locali in fiecare judet si distributia directa la retelele de hypermarketuri de bricolaj. Printre ... vezi detalii

doc

Raport de Activitate - Comunicare si Negociere in Afaceri

Ma numesc Kelemen Szilard-Norbert, locuiesc in Tirgu Mures si sunt student la Universitatea"Petru Maior" Tirgu Mures , Facultatea de Stiinte Economice, Juridice si Administrative, specializarea Economia comertului, turismului si a serviciilor. Sunt o persoana entuziasta si sunt motivat sa-mi implinesc obligatiile zilnice. Mai mereu incerc sa tin o relatie stransa si de incredere cu membrii familiei si cu prietenii. Imi place sa petrec timp cu altii, mai ales cu cei care impart aceleasi idei ca ale mele. Sunt apreciat de prieteni ca fiind de incredere si foarte saritor pentru ... vezi detalii

doc

Studiu de Caz - Inchiderea Fabricii Nokia Romania din Localitatea Jucu

Nokia a inaugurat in septembrie 2008 fabrica din localitatea Jucu, judetul Cluj, dupa o investitie de 60 milioane euro. Investitia a stirnit un adevarat scandal international, dat fiind faptul ca Nokia a inchis anterior o fabrica din Bockum (Germania), lucru ce a afectat 2.300 de angajati. Grupul finlandez a acordat atunci plati compensatorii de 200 de milioane de euro celor 2.300 de angajati, reprezentand in medie aproape 87.000 de euro pe angajat. Uniunea Europeana a acordat in 2009 landului german Renania de Nord un ajutor de 5,5 milioane euro pentru sprijinirea reintrarii a peste 1.300 ... vezi detalii

ppt

Contractul de Vanzare Internationala

Definitie Este actul jurdic in care partile, vanzator si cumparator, apartinand unor state diferite, se obliga reciproc sa transfere proprietatea unui bun in schimbul platii unui pret. Caractere -caracter exclusiv comercial ; -caracter international; legea uniforma asupra vanzarii se aplica contractelor de vanzare care isi au sediul sau resedinta obisnuita pe teritoriul unor state diferite; -caracter sinalagmatic -caracter bilateral; -caracter oneros; -caracter comutativ. Obiectul contractului Acest element al contractului are scopul de a preciza continutul economic al contractul... vezi detalii

doc

Negociere

Tranzactiile comerciale sunt de altfel, in esenta lor, rezultatul unor negocieri intre parti, care se finalizeaza cu o intelegere privind termenele si conditiile incheierii afacerii care face obiectul operatiunii comerciale respective. In procesul negocierii diverselor contracte de comert international un rol important revine logicii, psihologiei, artei comunicarii (cunoastera limbii partenerului ocupa un rol deosebit) si demonstratiei, constand in capacitatea de promovare si argumentare a propriului punct de vedere. Negocierea acestor contracte este un proces organizat, etapizat si compe... vezi detalii

pdf

Contractul de vanzare internationala - Negocierea pretului

1. Preliminarea In perspectiva integrarii europene, ajustarea legislatiei Republicii Moldova la standardele europene a devenit o necesitate imperioasa. Un domeniu de importanta primordiala in acest sens il reprezinta dreptul contractelor. Contractul constituie instrumentul care asigura libera concurenta si care stimuleaza initiativa privata, fiind acea forma juridica care organizeaza schimbul de valori in societate. De asemenea, contractul este un instrument important prin care se realizeaza schimbul international de bunuri, servicii si cunostinte intro lume pe cale de globalizare. Pentru E... vezi detalii

doc

Profilul Negociatorului din Rusia

In ultimele decenii, stilul de negociere rus a fost caracterizat de occidentali drept unul bazat pe confruntare. Schimbarile politice din ultimul deceniu din Europa au creat insa unele dificultati cercetatorilor in stabilirea unor tendinte in stilul de negociere rus. De-a lungul timpului, negociatorii rusi au avut un comportament "ascuns", nelasandu-si dezvaluite motivele si scopurile negocierilor. Cauzele se pare ca sunt izolarea de cadrul international si politia politica sau pur si simplu neincrederea in straini. Comportamentul rusilor a fost caracterizat de occidentali drept... vezi detalii

doc

Stilul de Negociere Japonez

Japonia este o tara din Asia de Est, situata pe un lant de insule aflate intre Oceanul Pacific si Marea Japoniei, la est de Peninsula Coreeana Este cunoscuta in romaneste si sub numele de Tara Soarelui Rasare. Potrivit legendei, Japonia a fost creata de catre zei care au infipt o sabie in ocean, la scoaterea ei formandu-se patru picaturi ce au devenit insulele principale, precum si o multitudine de insule mici (peste 5000). Cultura japoneza a evoluat foarte mult de-a lungul secolelor de la forma ei originara, cultura Jomon la un hibrid contemporan, care combina influente din tari din Asia,... vezi detalii

ppt

Momente Importante si Dificile in Negociere

Toata lumea este de acord ca negocierea trebuie bine pregatita. Angajandu-se intr-un demers riscant, negociatorul nu poate lasa pe seama inspiratiei de moment desfasurarea lucrurilor. Pregatirea negocierii este importanta si reprezinta o conditie a cresterii performantei negociatorului si succesului. Un negociator bine pregatit pentru intalnirea cu partenerul sau, nu numai ca actioneaza coerent dar are si mai multa incredere in sine, este mai exigent in formularea si promovarea propriilor cereri. Negocierea este, in esenta, un proces de comunicare intre parteneri care au puncte de veder... vezi detalii

doc

Divertismentul in Lumea Diplomatica

Argument Scopul principal al divertismentului este de a oferi oaspetilor placere si amuzament. Insa pentru diplomati, acesta are un scop mai serios si, in plus, poate avea urmatoarele obiective: - Sa imbunatateasca imaginea publica despre tara lor - Sa obtina opinii si informatii de la cetatenii locali si de la alti diplomati - Sa lege prietenii si sa stabileasca contacte care se pot dovedi utile - Sa dea posibilitatea sotiilor sa se intalneasca pentru a putea impartasi si discuta probleme de interes reciproc. De asemenea, si acest lucru este la fel de important, acesta da posibilitat... vezi detalii

doc

Limbajul in Manipularea Negocierii

Conform Dictionarului Explicativ al Limbii Romane, verbul "a manipula" inseamna "a manui, a manevra". In cadrul unui proces de negociere, a stapani arta manipularii utilizand cele mai variate tehnici din domeniu conduce la obtinerea celor mai bune rezultate si in final atingerea scopului propus. Din aceast motiv se spune ca tehnicile de negociere reprezinta punctual forte al oricarui negociator sau vanzator de succes. Un rol cu o importanta foarte mare in cadrul procesului de negociere si in aplicarea celor mai de succes tehnici de manipulare il are limbajul verbal si n... vezi detalii

Hopa sus!