Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator

Referat
8/10 (5 voturi)
Domeniu: Negociere
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 838
Mărime: 10.02KB (arhivat)
Publicat de: Vasile Maftei
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Cristi Vasiliu

Extras din referat

1. V. Buna ziua! Bine ati venit!

2. C. Buna ziua!

3. V. Cu ce va pot ajuta? Va intereseaza ceva în mod special ?

4. C. Caut o haina din piele.

5. V. Da, sigur. Ce tip de haina preferati geaca, sacou, pardesiu sau o

jacheta?

6. C. Mi-ar placea un sacou din piele.

7. V. Ce culoare doriti sa aibe sacoul?

8. C. Vreau sa fie rosu.

9. V. Preferati sa fie cu nasturi, fermoar sau capse?

10. C. Un model mai clasic, cu nasturi.

11. V. Ce marime purtati ?

12. C. 38.

13. V. Asteptati o clipa va rog, sa vad ce modele sunt disponibile la

aceasta marime. Rosu ati spus?

14. C. Da rosu.

15. V. (vânzatoarea aduce sacoul) Ce parere aveti despre sacoul acesta, va

place?

16. C. Îmi place nuanta, dar linia sacoului nu este potrivita pentru mine.

As dori ceva mai cambrat.

17. V. Nici o problema (vânzatoare aduce alt model). Acesta va place?

Vine foarte bine, este cambrat cum va doriti dumneavoastra si în plus catarama pe care o are marcheaza talia. Acest model a avut succes, s-a vândut foarte bine.

18. C. Da, sacoul acesta mi se pare dragut.

19. V. De ce nu mergeti la cabina sa-l probati? (vânzatoarea face semn

clientei sa se duca spre cabina) Asa va puteti da seama mai bine.

20. C. (clienta probeaza sacoul si se uita în oglinda).

Îmi place cum se aseaza pe talie, dar e mult prea scurt pentru mine. Vreau

ceva mai lung.

Preview document

Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator - Pagina 1
Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator - Pagina 2
Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator - Pagina 3
Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator.doc

Alții au mai descărcat și

Tehnici de Negociere

Scurtă introducere Pe parcursul întregii vieţi, în fiecare ceas sau clipă, fiecare dintre noi are o dorinţă,un interes sau un punct de vedere...

Persuasiunea, artă a relaționării

TEHNICI DE PERSUASIUNE Legile in sine nu sunt nici bune, nici rele. Ele exista si nimic mai mult. Felul cum manipulam sau folosim legile este...

Arta de a vinde

Consumatorul este suveran; în virtutea acestui principiu, consumatorul nu este un “pion negânditor” care sa fie manipulat pentru a cumpara orice îi...

Negociere și Contractare

1.Importanta negocierii in afacerile economice internationale Negocierea a aparut cu f mult timp inainte de a se dezvolta afacerile, pt ca...

Programarea Neuro-Lingvistica

Neuro-linguistic programming (NLP) is a set of techniques, axioms and beliefs, that adherents use primarily as an approach to personal development....

Te-ar putea interesa și

Managementul calității în cadrul BCR

ASPECTE PRIVIND MANAGEMENTUL CALITATII LA BANCA COMERCIALA ROMANA Introducere Competitia intensa pentru clienti, atat locala cat si globala, a...

Strategii de Îmbunătățire a Relațiilor cu Clienții într-o Firmă de Servicii Comerciale

Introducere Modernizarea societăţii reprezintă un proces care implică dezvoltarea tuturor laturilor vieţii economice, sociale şi culturale....

Strategie de marketing pentru lansare pe piață

ARGUMENT Prin abordarea temei „Lansarea pe piata a unui nou produs”, am urmarit sa evidentiez procesul de creare a unui nou produs si de lansare a...

Relațiile Comerțului cu Amanuntul cu Consumatorii

CAP.1. LOCUL RELAŢIILOR CU CONSUMATORII ÎN ANSAMBLUL ACTIVITĂŢII COMERCIALE Sistemul de legături organizat de comerţ, în calitatea sa de...

Economia Comerțului

CAPITOLUL I. LOCUL ŞI ROLUL COMERŢULUI ÎN ACTIVITATEA ECONOMICÃ ŞI SOCIALÃ 1.1. NOŢIUNILE DE DISTRIBUŢIE ŞI COMERŢ Economia naţională este cel...

Tehnici de vânzare

Capitolul 1 ELEMENTE CONCEPTUALE PRIVIND VÂNZAREA Obiective de cunoaştere Cuvinte cheie - caracteristici şi tipuri ale negocierii comerciale -...

Serviciile de Leasing

- Obiectivele Eseului 1. Prezentarea fluxurilor comerciale pe care le cunosc produsele în procesele logistice legate de vânzarea respectivelor...

Relațiile comerțului cu producătorii și consumatorii

7.1. Introducere Unul dintre cele mai importante aspecte privind activitatea comerciala o constituie astazi asigurarea unor relatii...

Ai nevoie de altceva?