Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Negociere
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 2645
Mărime: 30.01KB (arhivat)
Publicat de: Ieremia Camil David
Puncte necesare: 7

Extras din referat

1.TRASATURILE GENERALE ALE AGENTULUI DE VANZARI DE SUCCES

Am ales ca in acest proiect sa prezint informatii in legatura cu agentul de vanzari Telionoiu Ionut, al firmei S.C Kodak S.R.L din orasul Curtea de Arges si este unul dintre vanzatorii cei mai de success din judet e foto, produse scolare, jucarii, si alte produse, si , de asemenea, face poze de buletin sau in format mai mare.Acesta comercializeaza apar. In continuare voi relata dovezile pentru a afirma cum acesta reuseste foarte bine sa-si atraga clientii si produsele sale sunt de - calitate mult mai susperioata in comparatie cu ale concurentilor sai.

Fiecare situatie in care are loc - vanzare este unica. Ea este influentata de produsele sau serviciile care sunt vandute, de conditiile de vanzare, de caracteristicile cumparatorului si de cele ale vanzatorului care trebuie sa reactioneze diferit de fiecare data cand se intalneste cu un potential client, sa-si adapteze metodele fata de cerintele situatiei in care doreste sa incheie - vanzare.

Indiferent daca agentul de vanzari cauta noi clienti sau intretine relatiile cu vechii clienti, de fiecare data se poate intampla ca, pentru a duce la bun sfarsit - vanzare, sa fie nevoit sa-si puna in valoare alte calitati. - data va trebui sa dea dovada de sarm, alta data de intuitie, alta data de flexibilitate. De aceea, agentul de vanzari trebuie sa detina multe calitati, multe aptitudini pe care sa stie sa le puna in valoare, iar daca nu le are, trebuie sa le dobandeasca.

Succesul vanzarii produselor sau serviciilor unui agent de vanzari au in vedere mai multi factori, iar printer acestia se numara : inteligenta, sociabilitatea, autocontrolul, increderea in sine si optimismul, adaptabilitatea si flexibilitatea, imaginatia, entuzismul, perseverenta, initiative, sinceritatea.

2.FISA POSTULUI AGENTULUI DE VANZARI AL S.C Kodak S.R.L

In continuare voi prezenta fisa postului care este valabila atat pentru agentul de vanzari S.C Kodak S.R.L cat si pentru alti vanzatori.

FISA POSTULUI

Nume şi prenume : Telinoiu Ionut Georgian

1. DENUMIREA FUNCŢIEI : VANZATOR

2. CODUL FUNCŢIEI :522004

3. SCOPUL POSTULUI : -realizarea obiectului contractului individual de muncă;

4. STUDII ŞI/SAU CALIFICĂRI NECESARE: studii medii;

5. RELAŢII ORGANIZATORICE :

relaţii ierarhice :

- se subordonează: administratorului

- are în subordine: nu este cazul

relaţii funcţionale :

- are relatii cu toate persoane juridice si persoane fizice care au legaturi economice cu societatea.

relaţii de colaborare :

- cu personalul firmei si cu clientii6.

CONDIŢII SPECIFICE DE MUNCĂ :

- activitatea de vanzare se desfasoara in incinta societatii.

- utilizeaza: casa de marcat

- utilizează: echipament individual de protecţie;

Preview document

Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 1
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 2
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 3
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 4
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 5
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 6
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 7
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 8
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 9
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 10
Agentul de vânzări și tehnicile de determinare ale succesului profesional - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Agentul de Vanzari si Tehnicile de Determinare ale Succesului Profesional.docx

Alții au mai descărcat și

Persuasiunea, artă a relaționării

TEHNICI DE PERSUASIUNE Legile in sine nu sunt nici bune, nici rele. Ele exista si nimic mai mult. Felul cum manipulam sau folosim legile este...

Negociere și Contractare

1.Importanta negocierii in afacerile economice internationale Negocierea a aparut cu f mult timp inainte de a se dezvolta afacerile, pt ca...

Programarea Neuro-Lingvistica

Neuro-linguistic programming (NLP) is a set of techniques, axioms and beliefs, that adherents use primarily as an approach to personal development....

Te-ar putea interesa și

Analiza Manageriala a Activitații economico-financiare la SC Elvila SRL

CAP.1 ASPECTE GENERALE PRIVIND MANAGEMENTUL FIRMEI 1.1 Aspectele esenţiale ce trebuie avute în vedere în definirea managementului Managementul...

Regimul juridic al capitalului social și reflectarea în contabilitate

INTRODUCERE Contabilitatea a apărut pe o anumită treaptă de dezvoltare a societății omenești, din nevoia de a cunoaște volumul de muncă vie și...

Prezentarea și Promovarea Mixului de Marketing pentru Bunuri Agroalimentare

CAPITOLUL I: PROMOVAREA, COMPONENTĂ A MIX-ULUI DE MARKETING AL FIRMEI I.1. IMPORTANŢA ŞI FORMELE PROMOVĂRII Tehnicile de promovare sunt foarte...

Tehnici și Tactici de Comunicare Utilizate de SC D and T Travel

Cap. 1 Tipologia tehnicilor şi Tactici de comunicare specifice în turism Elemente specifice ale comunicării în afaceri în economia informaţională:...

Program turistic Londra - un oraș regal

ARGUMENT Etimologic, cuvântul „turism” provine din termenul englez „tour” (călătorie), sau „to tour”, „to make a tour” (a călători, a face o...

Gestiunea forțelor de vânzare în cadrul companiei Cofidis

„Fiecare isi asigura traiul vanzand ceva” scria Robert Louis Stevenson cu aproape un secol in urma. Vanzarea este una din cele mai vechi meserii...

Definirea Pieței Hotelului Dumbrava Bacău

INTRODUCERE Industrie a viselor şi frumosului, turismul reprezintă subiectivul aşteptărilor fiecărui client. „Cine face turism face artă datorită...

Calculația costurilor - dimensiune cognitivă a contabilității de gestiune

I NOŢIUNI GENERALE Creşterea eficienţei economice reprezintă un deziderat fundamental pentru fiecare unitate economică. În realizarea acestui...

Ai nevoie de altceva?