Referate pentru domeniul Negociere pagina 1 din 12

doc

Analiza unui Dialog Vanzator-Cumparator

1. V. Buna ziua! Bine ati venit! 2. C. Buna ziua! 3. V. Cu ce va pot ajuta? Va intereseaza ceva in mod special ? 4. C. Caut o haina din piele. 5. V. Da, sigur. Ce tip de haina preferati geaca, sacou, pardesiu sau o jacheta? 6. C. Mi-ar placea un sacou din piele. 7. V. Ce culoare doriti sa aibe sacoul? 8. C. Vreau sa fie rosu. 9. V. Preferati sa fie cu nasturi, fermoar sau capse? 10. C. Un model mai clasic, cu nasturi. 11. V. Ce marime purtati ? 12. C. 38. 13. V. Asteptati o clipa va rog, sa vad ce modele sunt disponibile la aceasta marime. Rosu ati spus? 14. C. Da rosu. 15... vezi detalii

doc

Negociere

Importanta si specificul comunicarii de marketing in cadrul activitatii de promovare in afacerile economice internationale Comunicarea in interiorul sau in exteriorul organizatiei are loc pe doua planuri: pe plan strict managerial si pe cel al marketingului. Pot fi identificate astfel doua tipuri de retele de comunicare: comunicatii manageriale si comunicatii de marketing. Comunicatiile manageriale au rolul de a asigura transmiterea acelor mesaje care permit derularea proceselor de management si de executie specifice oricarei organizatii. Procesul de comunicare manageriala reprezinta, dea... vezi detalii

doc

Stilurile de negociere comercială internațională. Studiu de caz Canada

Capitolul 1: Canada Canada este un stat situat in extremitatea nordica a continentului american. Ca suprafata, Canada este a doua tara a lumii ca intindere dupa Rusia, teritoriul sau fiind organizat asemenea unui stat federal, in zece provincii si trei teritorii. Este marginita la est de Oceanul Atlantic, la nord de Oceanul Arctic, iar la vest de Oceanul Pacific. La sud, se invecineaza cu Statele Unite ale Americii. Populata la inceput in mod exclusiv de populatie aborigena, Canada a fost fondata sub forma unei uniuni de colonii britanice, unele dintre ele transformate din foste colonii f... vezi detalii

doc

Programarea Neuro-Lingvistica

Neuro-linguistic programming (NLP) is a set of techniques, axioms and beliefs, that adherents use primarily as an approach to personal development. NLP was influenced by the ideas of the New Age era as well as beliefs in human potential. The initial ideas of NLP were developed around 1973 by Richard Bandler, a student, and John Grinder, a professor of linguistics, in association with the social scientist Gregory Bateson. The term "Neuro-linguistic programming" denotes a set of models and principles meant to explore how mind and neurology (neuro), language patterns (linguistic), and the orga... vezi detalii

doc

Negocierea

1. Semnificatia negocierii Negocierea este o practica uzuala si apare in situatii variate, chiar in imediata noastra apropiere. Adesea oamenii participa la negociere fara ca macar sa realizeze acest lucru. In schimb, daca ar fi invitati sa se angajeze in mod formal intr-un asemenea demers este posibil sa manifeste reticenta. Aceasta reactie a oamenilor depinde adesea dintr-o neintelegere a procesului de negociere. Negocierea este omniprezenta in existenta sociala, manifestandu-se in relatiile dintre state, in viata organizatiilor si a companiilor, dar si in viata personala a indivizilor. ... vezi detalii

doc

Stiluri individuale de negociere

CAPITOLUL. 1. PEZENTAREA GENERALA A FIRMEI S.C. ModaGroup S.R.L. 1.1 Domeniul de activitate S.C. ModaGroup S.R.L., cu un capital subscris de 30.000.0001ei a fost infintata in 24 aprilie 1998 si este inmatriculata in Registrul Comertului cu numarul R 13102000. firma are sediul in Craiova strada Lipscani numarul 2 si este proprietatea a doi asociati, fiecare detinand 50% din partile sociale. Firma are ca principal obiect de activitate obtinerea de articole de imbracaminte si vanzarea acestora prin intermediul magazinelor proprii. In primul an de functionare, firma a avut urmatoarele rezul... vezi detalii

doc

Etapele desfășurării negocierii

Obiective de performanta Dupa studierea acestui capitol, veti fi in masura: - sa explicati procesul global de negociere - sa cunoasteti cateva modele ale desfasurarii negocierii propriu-zise din literatura de specialitate - sa intelegeti care sunt principalele faze ale desfasurarii negocierii - sa explicati care este continutul fazei de incepere a negocierii - sa explicati care este continutul fazei de explorare si ajustare a pozitiilor - sa explicati care este continutul si cum sunt utilizate propunerile si concesiile - sa explicati problemele si tehnicile de incheiere a ne... vezi detalii

doc

Stilul de negociere al țărilor islamice

Acest stil de negociere este un stil cu adanci radacini in traditiile culturii islamice. Arabii ii vor respecta pe ceilalti in momentul in care acestia respecta traditiile arabe, dar pastrandu-si propriile obiceiuri. Negociatorii islamici se caracterizeaza printr-o ospitalitate deosebita si o preocupare pentru relatiile sociale. Stabilirea relatiei dintre negociatori ("topirea ghetii") ocupa o perioada importanta in timpul negocierilor. Vizitatorul trebuie sa reuseasca sa le castige increderea. Inca de la inceput se va negocia la un nivel foarte inalt. Discutia poate fi foarte dura, dar d... vezi detalii

doc

E-Business

Evolutia globala a economiei actuale si dimensiunea internationala a gestiunii afacerilor are, in acest moment de debut al secolului XXI, o importanta capitala. Un lucru este cert: in lumea plina de hatisuri a afacerilor globale, Internetul a schimbat mersul economiei si continua sa aduca noi modalitati de desfasurare a afacerilor pe o piata tot mai pretentioasa. Conform unei analize Jupiter Media Metrix, in anul 2001, volumul afacerilor (tranzactii cu bunuri si service) B2B (forma de comert electronic intre firme) a fost de 470 miliarde dolari. Conform estimarilor aceluiasi studiu, volumu... vezi detalii

doc

Negocierea

Aspecte defenotorii ale termenului de negociere Negocierea este un proces de comunicare interactiva, care poate avea loc cand dorim ceva de la altii, sau cand altii doresc ceva de la noi. Alte definitii ale notiunii de negociere: o actiunea de a purta discutii in scopul de a se ajunge la o intelegere; (in sens larg) o o actiune prin care se trateaza cu cineva incheierea unei conventii economice, politice, culturale, etc., sau o actiune de intermediere, de mijlocire a unei afaceri; (Dex) o un proces organizat in care se doreste evitarea confruntarilor si care presupune o permanenta com... vezi detalii

docx

Caracteristici ale unor Negociatori din Diverse Țări

1.America de Nord (SUA si Canada) Negociatorii originari din America de Nord considera negocierea un proces constructiv, sanatos si competitiv preferand intelegeri de forma "gentlemen agreement ". Sunt adeptii negocierii pe baza de oferte si contraoferte repetate si pun mare accent pe claritate, eficienta, confort si rapiditate in incheierea unei afaceri. Acorda o mare atentie organizarii, punctualitatii, insa au tendinta de a-si asuma mai multe riscuri decat negociatorii din alte tari. Nu sunt prea interesati de tara de origine si cultura partenerului, informatiile referitoare la acest ... vezi detalii

doc

Ținuta Vestimentară

In afaceri, ca si in alte imprejurari, tinuta vestimentara poate determina succesul unei discutii de afaceri Tinuta vestimentara, in orice situatie, este o chestiune de respect, spun specialistii care au remarcat o prabusire a tabuurilor, astfel incat tinuta scortoasa, la patru ace, nu mai este impusa in mediile de afaceri. Vestimentatia trebuie sa ne reprezinte si trebuie sa ne simtim bine in hainele pe care le purtam. Daca sunt comode si in acelasi timp ne place ceea ce purtam, ne simtim bine in pielea noastra pentru a ne putea concentra pe subiectul intalnirilor. Fapt bine cunoscut, a... vezi detalii

doc

Comunicarea verbală și nonverbala în negociere

Comunicarea verbala Intrucat fara comunicare nu exista negociere, aceasta constituind prin ea insasi un proces de comunicare in ambele sensuri, un sistem informational adecvat este o conditie esentiala in reusita negocierilor, atat in pregatirea acestora, cat mai ales in desfasurarea lor. In orice negociere exista doua canale de informatii: - unul direct, care consta in informatii schimbate la masa tratativelor - unul indirect, prin care se obtin informatii neoficiale, pe cai laterale. Indiferent de canalul utilizat, comunicarea verbala are un rol primordial, atat din punctul de vede... vezi detalii

doc

Tehnici și tactici de negociere

Tehnici si tactici de negociere a unui contract A stapani interactiunea vointelor implicate in negociere inseamna a nu cadea prada unor reactii spontane, adica a nu da curs unor porniri instinctuale si pulsionale, fara o determinare logica si rationala. "Alegerea" tacticii de negociere, este adesea, o optiune spontana, o reactie impulsiva la o actiune a adversarului sau la o modificare brusca a conditiilor negocierii. Aceasta inseamna cu totul altceva decat o linie de natiune rationala. Altceva decat o schema tactica selectata premeditat, in raport cu situatia si cu adversarul. Tactica pre... vezi detalii

doc

Acreditivul Documentar

1. Definitie, partile participante la acreditivul documentar si principalele etape in derularea acestuia Un acreditiv documentar reprezinta angajamentul ferm asumat de o banca la ordinul clientului sau catre o alta banca solicitand bancii careia ii este adresat sa efectueze plata sau sa accept sau sa negocize o cambie la sau la ordinul unei terte persoane - beneficiarul - contra unor documente solicitate in anumite termene si conditii. In majoritatea bancilor din lume, acreditivele documentare sunt guvernate de un cod de practici emis de catre Camera Internationala de Comert si Industrie ... vezi detalii

Hopa sus!