Studiul Calitatii Produselor pe Exemplul SC Nestle Romania SRL

Cuprins referat Cum descarc?

Capitolul I
PREZENTARE GENERALA A SC NESTLE ROMANIA SRL 
1.1. Istoric
1.2. Obiectul de activitate
1.3. Categorii de produse comercializate
1.4. Descrierea sortimentelor de produse
1.5. Piata si comercializarea
1.6. Concurenta
Capitolul II 
TEHNOLOGIE DE FABRICATIE
2.1. Materii prime si auxiliare folosite
2.2. Fluxul tehnologic de fabricare a vafelor si napolitanelor
2.3. Controlul calitatii
2.4. Factorii care influenteaza calitatea produsului
Capitolul III
MODALITATI DE ASIGURARE A CALITATII (ISO)
Concluzie
Bibliografie


Extras din referat Cum descarc?

Capitolul I
PREZENTARE GENERALA A SC NESTLE ROMANIA SRL 
1.1. Istoric
Compania elvetiana Nestle, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondata in anul 1866 de catre Henri Nestle si este astazi cea mai mare companie de produse alimentare din lume, cu aproximativ 253.000 angajati si 511 unitati operationale in aproape fiecare tara a lumii. 
Nestle a patruns pe piata romaneasca in 1995, in momentul de fata avand peste 600 de angajati: 350 la fabrica din Timisoara si 250 la sediul din Bucuresti. 
Angajamentul Nestle este de a asigura cea mai buna nutritie posibila pe parcursul intregii zile, pe parcursul intregii vieti si in intreaga lume, avand la baza principiul
"Good Food, Good Life".
Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in iulie 1995, cu o reprezentanta avand 6 angajati (reprezentanta Societatii pentru Exportul produselor Nestle SA) a carei activitate principala era importul de cafea, cereale pentru mic dejun, hrana pentru bebelusi, supe instant si condimente. 
In anul 2000 Nestle a achizitionat JOE IBC, producatorul local de napolitane, lider de piata cu marca JOE. 
1.2. Obiectul de activitate
Societatea comerciala "JOE IBC SRL" a fost infiintata in Timisoara in iulie 1994, de catre Florentin Banu si Vasile Chiriac, care au decis sa produca napolitane in Romania datorita preturilor de productie competitive. Productia a inceput pe 1 octombrie 1994 si se foloseau produse semi-finite importate din Austria. 
La sfarsitul anului 1994 compania avea o activitate stabila si aproximativ 30 de angajati. Afacerea s-a dezvoltat rapid : la sfarsitul anului 1995 compania avea un portofoliu de 3 produse, iar canalul sau de distributie includea in cea mai mare parte vestul tarii, dar si Bucurestiul. In 1996 JOE IBC s-a mutat in locatia actuala si a inceput sa-si vanda produsele nu doar la nivel national, ci si in Germania. La sfarsitul anului 1997 compania era o organizatie cu o structura completa la nivel de personal si cu departamente ce acopereau toata piata interna si exportau in alte 16 tari. In anul 1999, cand proprietarii JOE IBC au decis sa vanda afacerea unei companii multinationale cu traditie in industria dulciurilor - pe langa alte produse - aceasta era deja un lider pe piata romaneasca de napolitane si avea peste 400 de angajati. 
Aceasta companie multinationala a fost Nestle, o companie de succes mai ales datorita principiilor sale operationale: 
- Produse alimentare de cea mai inalta calitate oferite consumatorilor romani; 
- Folosirea celei mai performante tehnologii si a cunostintelor acumulate in productia de produse alimentare; 
- Promovarea furnizorilor locali de materii prime; 
- Respectarea celor mai inalte standarde de calitate; 
- Folosirea cercetarii, tehnologiei, calitatii si igienei generale in procesarea alimentelor. 
In prezent, portofoliul Nestle Romania include: cafea (NESCAFE Red Cup, NESCAFE Brasero, NESCAFE Classic, NESCAFE Gold, NESCAFE Montego, NESCAFE 3in1, NESCAFE Frappe, NESCAFE Cappuccino), cacao instant (NESQUIK), napolitane (JOE, NESQUIK), batoane de ciocolata (LION, KIT KAT, JOE Crunch), condimentul universal MAGGI SECRETUL GUSTULUI, cuburi si supe MAGGI, MAGGI Recipe Mix, MAGGI Ready Made Pasta, mustar MAGGI Moments, hrana pentru nou-nascuti, cereale, piureuri, sucuri si biscuiti pentru nou-nascuti, cereale pentru mic dejun (NESQUIK, CHOCAPIC, CINI MINIS, FITNESS, CHEERIOS, CORN FLAKES, GOLD FLAKES, MUSLI), batoane de cereale (NESQUIK, CHOCAPIC, FITNESS) si hrana pentru animale de companie (PURINA, PRO PLAN, GOURMET, CAT CHOW, DOG CHOW, FRISKIES, DARLING). Produsele Nestle sunt distribuite atat in magazine, cat si in reteaua HORECA si VENDING.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiul Calitatii Produselor pe Exemplul SC Nestle Romania SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!