Referate pentru domeniul Merceologie

doc

E-uri

1.E-urile-definitie si caracteristici Sunt cunoscuti sub numele de "E-uri", in reviste se presupune ca, pe plan mondial, sunt a treia cauza a mortalitatii, dupa cea cauzata de consumul de droguri si medicamente, si dupa accidentele de circulatie, iar consumul lor duce la distrugerea sistemului imunitar si pricopsirea cu cele mai variate forme de tumori benigne si maligne. Aditivii alimentari reprezinta cea mai noua provocare in materie de nutritie. Un subiect foarte la moda in zilele noastre, cand problema necesarului caloric zilnic a devenit desueta, cand febra aportului de vita... vezi detalii

doc

Caracterizarea Merceologica Generala a Capsunilor

1. Introducere Comertul mondial cu marfuri alimentare brute si prelucrate se afla sub incidenta: - disponibilitatilor de resurse agro- alimentare si a fluxurilor comertului international; - ridicarea gradului de prelucrare a alimentelor, piata fiind impulsionata de industrializarea rapida a sectoarelor de productie alimentara, aparitia unor noi forme de distributie si dezvoltarea unor noi forme de consum; - utilizarea unor mecanisme eficiente de adaptare la exigentele protectiei consumatorilor. Progresul continuu al societatii umane a dus la o omniprezenta a tehnologiei in toate dom... vezi detalii

doc

Organizatii Romanesti sau Internationale de Certificare si de Acreditare

1. INTRODUCERE 2 2. SIMTEX OC - organismul de certificare 2 3. RENAR - asociatia de acreditare din Romania 6 4. ASRO - asociatia de standardizare din Romania 7 BIBLIOGRAFIE: 9 ORGANIZATII ROMANESTI SAU INTERNATIONALE DE CERTIFICARE SI DE ACREDITARE 1. INTRODUCERE Certificarea este un proces prin care o organizatie este evaluata, conform cerintelor unui anumit standard (standard de referinta ) si care are ca rezultat final (pozitiv) obtinerea unui certificat de conformitate cu cerintele standardului (referentialului) fata de care organizatia doreste sa se certifice. Acreditarea, ca m... vezi detalii

doc

Eseu despre Hartie

Omenirea a incercat, inca din cele mai vechi timpuri, sa imbunatateasca metodele de comunicare si de inregistrare a evenimentelor. Primele incercari includ folosirea tablitelor cerate, frunzelor, bronzului, matasii sau a tablelor de lut. Doar dupa inventia hartiei informatiile au putut fi inregistrate si transmise mai departe in cantitati mari si cu costuri scazute. Hartia este un material plan si subtire, avand ca element esential suprafata sa pe care se poate scrie, ale carei dimensiuni sunt mult mai mari decat grosimea sa. Hartia este obtinuta din fibre de celuloza amestecate, care se m... vezi detalii

doc

Caracterizarea merceologica generala a capsunilor

1. Introducere Comertul mondial cu marfuri alimentare brute si prelucrate se afla sub incidenta: o disponibilitatilor de resurse agro- alimentare si a fluxurilor comertului international; o ridicarea gradului de prelucrare a alimentelor, piata fiind impulsionata de industrializarea rapida a sectoarelor de productie alimentara, aparitia unor noi forme de distributie si dezvoltarea unor noi forme de consum; o utilizarea unor mecanisme eficiente de adaptare la exigentele protectiei consumatorilor. Progresul continuu al societatii umane a dus la o omniprezenta a tehnologiei in toate dom... vezi detalii

doc

Pastele Fainoase

CAPITOLUL I NOMINALIZAREA SI DEFINIREA PASTELOR FAINOASE Pastele fainoase sunt produse obtinute din aluat nedospit,preparat din faina si apa,eventual si alte adaosuri,modelat prin presare sau stantare in diferite forme.Dintre ingredientele folosite la fabricarea pastelor fainoase citam:melanjul de oua(deshidratat,congelat,proaspat),glutenul,cazeina din lapte,concentratele si izolatele proteice din soia,srotul desoia degresat,albumina vegetala,laptele, ,hidrolizatele proteice,extractele de carne,faina de carne,branzeturile,uleiurile grasimile hidrogenate,faina de legume (tomate,radacinoase... vezi detalii

doc

Caracterizarea Merceologica a Apei Minerale

Capitolul I : Nominalizarea si definirea apei minerale Apa minerala face parte din grupa bauturilor nealcoolice. Bauturile nealcoolice cuprind o mare varietate sortimentala cu perspective de diversificare continua datorita nivelului inalt al solicitarilor cumparatorului. Tipurile principale de bauturi nealcoolice sunt reprezentate in schema urmatoare: Este o apa care are originea intr-un acvifer ( zacamant subteran, protejat de orice fel de poluare, provine dintr-o sursa exploatata prin una sau mai multa emergente naturale sau foraje si este imbuteliata in apropierea sursei, cu precautii ... vezi detalii

Hopa sus!