Electrocasnice Philips

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Merceologie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 27 în total
Cuvinte : 7781
Mărime: 378.53KB (arhivat)
Publicat de: Consuela Solomon
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Neacsu Andreea
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA, BRAŞOV FACULTATEA DE „ ŞTIINŢE ECONOMICE ”

Cuprins

  1. I. Prezentarea firmei Philips 3
  2. II. Caracteristicile generale de calitate ale mărfurilor electrocasnice şi modalităţi de verificare a lor 5
  3. III. Principalele mărfuri electrocasnice 7
  4. 1. Mixerul 7
  5. 2. Aparatul electric de stors fructe şi legume 7
  6. 3. Robotul de bucătarie 8
  7. 4. Televizorul 9
  8. 5. Aparat electric de călcat 12
  9. 6. Aspiratoarele de praf 13
  10. 7. Aparate electrice pentru păstrarea la rece a alimentelor 17
  11. 7.1. Frigiderele 17
  12. 7.2. Congelatoarele 20
  13. 7.3. Combinele frigorifice 21
  14. IV. Norme speciale pentru utilizarea aparatelor electrocasnice 24
  15. V. Concluzii 26
  16. VI. Propuneri 26

Extras din referat

I. Prezentarea firmei Philips

Bazele a ceea ce urma să devină una din cele mai mari companii de produse electronice din lume au fost puse în 1891, când Gerard Philips a fondat o companie în Eindhoven, Olanda, pentru fabricarea de lămpi incandescente şi alte produse electrice.

Compania s-a orientat iniţial spre producerea de lămpi cu filament de carbon şi până la sfârşitul secolului a devenit una din cele mai mari companii producătoare din Europa.

Progresele în domeniul tehnologiei iluminatului au susţinut un program constant de extindere, şi, în 1914, s-a înfiinţat un laborator de cercetări pentru studiul fenomenelor fizice şi chimice în scopul stimulării inovării de produse.

Companii de marketing fuseseră deja fondate în Statele Unite şi în Franţa înainte de Primul Război Mondial, iar în Belgia anilor 1919 şi în 1920 a existat o adevărată explozie de asemenea companii.

Cam în această perioadă a început Philips să-şi protejeze inovaţiile cu brevete, pentru domenii cuprinzând radiaţia cu raze X şi receptarea de unde radio. Acest lucru a însemnat începutul diversificării gamei sale largi de produse. După ce a introdus tubul medical cu raze X în 1918, Philips s-a implicat în primele experimente de televiziune în 1925. Compania a început să producă aparate de radio în 1927 şi vânduse deja un milion din acestea în 1932. Un an mai târziu, a produs 100 de milioane de lămpi de radio şi a început producţia de echipamente medicale cu raze X în Statele Unite.

Primul aparat de ras electric Philips a fost lansat în 1939, iar la vremea aceea compania avea 45.000 de angajaţi în toată lumea şi vânzări de 152 milioane de guldeni.

Ştiinţa şi tehnologia a înregistrat progrese uriaşe în anii 1940 şi 1950, Philips Research inventând discurile rotative care au dus la dezvoltarea aparatului de ras electric Philishave şi punând bazele tehnologiilor inovatoare ale transistoarelor şi circuitelor integrate. În anii 1960, acest fenomen a condus la importante descoperiri precum CCD-urile (dispozitive cuplate cu sarcină) şi LOCOS (oxidare locală a siliconului).

Philips a realizat, de asemenea, mari progrese în dezvoltarea aparaturii de înregistrare, transmitere şi reproducere a imaginilor de televiziune, munca de cercetare a companiei ducând la dezvoltarea tubului de cameră Plumbicon şi a substanţelor fosforescente pentru îmbunătăţirea calităţii imaginii.

A introdus Caseta Audio Compactă în 1963 şi a produs primele circuite integrate în 1965.

Valul de produse şi idei noi şi interesante a continuat pe toată perioada anilor 1970: cercetările în domeniul iluminatului au contribuit la crearea noilor lămpi PL şi SL cu economie de curent; alte invenţii importante au apărut în domeniul procesării, memorării şi transmisiei de imagini, sunete şi date, domenii în care departamentul de cercetări al companiei Philips (Philips Reserch) a obţinut rezultate uimitoare, inventând discul optic LaserVision, Compact Discul şi alte sisteme de comunicaţie.

Philips a înfiinţat PolyGram în 1972 şi a achiziţionat Magnavox (1974) şi Signetics (1975) în Statele Unite. Achiziţiile din anii 1980 au inclus compania de televiziune GTE Sylvania (1981) şi compania producătoare de lămpi Westinghouse (1983). Compact Discul a fost lansat în 1983, în timp ce alte puncte de reper sunt reprezentate de producerea televizorului numărul 100 milion în 1984 şi aparat de ras Philips în 1995 numărul 300 milion.

1990 a fost un deceniu de schimbări importante pentru Philips. Compania a lansat un program major de restructurare pentru a se reveni la un echilibru mai solid. Şi mai nou, s-a concentrat asupra activităţilor sale de bază. Astăzi, Philips se află în fruntea revoluţiei tehnologiei digitale, incluzând produse de clasă mondială care îi ajută pe oameni să-si îmbunătăţească modul de viată pe măsură ce avansăm în noul mileniu.

Philips România

Philips şi-a început activitatea în România în jurului anului 1925. Doi ani mai târziu, Philips a deschis în Bucureşti prima fabrică de echipamente radio. După o intrerupere a activitatii pe piata locala, Philips s-a întors pe piaţa românească în anul 1992. Astăzi, diversele divizii ale companiei Philips, şi anume aparatura electronica, electrocasnica si de ingrijire personala, aparatura medicala si produse de iluminat sunt reprezentate în mod direct în România.

Ştiaţi că

- Philips a inventat caseta audio, precum şi numeroase sisteme optice de discuri pe bază de laser, şi anume CD-ul audio, CD-ROM-ul, CD-R/RW, SACD şi diverse formate de DVD-uri.

- Philips iluminează 65% din aeroporturile internationale importante, 30% din spitale, 35% din autoturisme si 55% din stadioanele importante de fotbal, Eiffel Tower, Sydney Opera House, Big Ben si Shanghai Hongqiao Square.

Preview document

Electrocasnice Philips - Pagina 1
Electrocasnice Philips - Pagina 2
Electrocasnice Philips - Pagina 3
Electrocasnice Philips - Pagina 4
Electrocasnice Philips - Pagina 5
Electrocasnice Philips - Pagina 6
Electrocasnice Philips - Pagina 7
Electrocasnice Philips - Pagina 8
Electrocasnice Philips - Pagina 9
Electrocasnice Philips - Pagina 10
Electrocasnice Philips - Pagina 11
Electrocasnice Philips - Pagina 12
Electrocasnice Philips - Pagina 13
Electrocasnice Philips - Pagina 14
Electrocasnice Philips - Pagina 15
Electrocasnice Philips - Pagina 16
Electrocasnice Philips - Pagina 17
Electrocasnice Philips - Pagina 18
Electrocasnice Philips - Pagina 19
Electrocasnice Philips - Pagina 20
Electrocasnice Philips - Pagina 21
Electrocasnice Philips - Pagina 22
Electrocasnice Philips - Pagina 23
Electrocasnice Philips - Pagina 24
Electrocasnice Philips - Pagina 25
Electrocasnice Philips - Pagina 26
Electrocasnice Philips - Pagina 27

Conținut arhivă zip

  • Electrocasnice Philips.doc

Alții au mai descărcat și

Fișa produsului - aspirator de praf

Prezentarea produsului Startul in ceea ce priveste aspiratoroarele a fast dat de inventatorul Hubert Cecil Booth al carui prim aspirator denumit...

Aspiratorul de Praf

1.Scurt istoric al aspiratoarelor de praf Prima menţionare a unui aparat ce curăţa covoarele datează din 8 iunie 1869, când Ives McGaffey a...

Rolul organizațiilor internaționale în dinamica securității globale

Organizatiile internationale permit statelor sa abordeze împreuna problemele comune, în cadrul unui proces decizional colectiv, chiar daca unele...

Bazele Merceologiei

CAPITOLUL I: OBIECTUL DE STUDIU AL MERCEOLOGIEI 1.1. Obiectul de studiu al merceologiei Stiinta marfurilor – Merceologia – are ca obiectiv...

Reciclarea Autovehiculelor Scoase din Uz

CE INSEAMNA RECICLAREA? Recilarea este un concept tot mai des intalnit inca din secolul al XX-lea care doreste limitarea risipei de resurse pentru...

Bazele Merceologiei

1.1 Obiectul merceologiei Etimologia cuvântului “merceologie” provine de la cuvântul merx (limba latină) – marfă logos (limba greacă) – ştiinţă...

Tehnici și metode moderne de control în sistemele de fabricație

momente istorice şi factori cu implicaţii importante în ceea ce priveşte calitatea: omul şi-a dezvoltat gustul pentru mai bun şi mai frumos din...

Te-ar putea interesa și

Imaginea Mărcii Philips pe Piața Produselor Electrice și Electrocasnice din România

INTRODUCERE Piata produselor electrice si electronice este în acest moment invadata de noutati, de firme noi, de marci noi, de produse noi. Este...

Internaționalizarea companiei Philips pe piața României

CAPITOLUL I Prezentarea generala a companiei Philips Identificarea companiei si pozitionarea sa pe piata: Povestea a mai mult de un secol de...

Analiza promovării vânzărilor Altex

Argument După anul 1990 în România au apărut la nivel local un număr mare de firme care se ocupau cu comercializarea de produse electronice şi...

Proiect de diplomă - promovarea vânzărilor la SC Electroworld SRL

CAPITOLUL I ASPECTE TEORETICE PRIVIND PROMOVAREA VÂNZĂRILOR 1.1 DEFINIREA ŞI OBIECTIVELE PROMOVĂRII Promovarea vânzărilor face parte din mixul...

Philips - ecotehnologii

Cap.1. Notiuni introductive 1.1.Impactul uman in biosfera Inca de la la aparitia pe Terra ,homo sapiens a influentat mediul natural pentru a- si...

Focus grup - strategii de criză

1. Conceptul de criză. Crizele sunt fenomene complexe care pot afecta fie întregul ansamblu social, fie anumite sectoare ale acestuia (viaţa...

Analiza mediului economic al firmei Samsung Electronics din Coreea de Sud

1. Analiza mediului national 1.1. Descriere generala - Coreea de Sud Tara: Coreea de Sud Capitala: Seul Limbi oficiale: Coreeana Sistem...

Strategii concurențiale - studiu de caz Philips România

1. Scurtă prezentare a companiei Philips Royal Philips Electronics este una dintre cele mai mari companii producătoare de electronice din lume si...

Ai nevoie de altceva?