Ciocolata Heidi

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Merceologie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 3223
Mărime: 20.41KB (arhivat)
Publicat de: Daniel Dinu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Ciocolata HEIDI isi are originile in Alpii elvetieni, la producatorul de praline Confiseur Laderach AG. Aici se produc de doua generatii praline de cea mai buna calitate. Astazi ciocolata Laederach este prezenta in hoteluri, restaurante si cofetarii din intreaga lume.

Heidi Chocolats Suisse S.A. a fost infiintata in Romania in 1994 si este primul producator strain de ciocolata din Romania, reprezentand una dintre cele mai importante investitii din Romania.

1. Propietatiile :

Clasificare, tipologie, sortiment

Heidi Chocolats Suisse a fost infiintata in Romania in anul 1994, fiind primul producator strain de ciocolata de pe piata autohtona. Compania mama, Confiseur Laderach, este cel mai important producator elvetian de specialitati proaspete din ciocolata. Heidi are o cota de piata de 6,5% si este in prezent lider in segmentul premium. Potrivit oficialilor Heidi, piata romaneasca a ciocolatei se ridica la 80-100 milioane dolari, din care segmentul premium reprezinta 12%, romanul consumand in medie 1,5 kg de ciocolata pe an, comparativ cu 10 kg/an in Elvetia.

Heidi Chocolats Suisse estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 6,2 milioane dolari, in conditiile in care veniturile de anul trecut au totalizat 5,3 milioane dolari, a declarat Konrad Hafner, director general al companiei. "Suntem mandri de spiritul inovator al companiei noastre in Romania, situandu-ne mereu in fruntea tendintelor pietei cu produse care apoi sunt introduse si de concurenta. Dorim sa ne mentinem si consolidam pozitia de lideri pe segmentul premium".

Heidi a lansat pe piata romaneasca o gama speciala de ciocolata, Intense, un produs super premium cu un gust mai intens si un gramaj redus, de 80 de grame. Gustul noii ciocolate este diferit de celelalte tipuri de ciocolata Heidi, noul produs fiind disponibil in trei variante: Intense Cappuccino (ciocolata alba cu o crema bogata in cafea naturala), Intense Hazelnuts (ciocolata plina de alune sfaramate si proaspete, prajite intens si caramelizate) si Intense Dark (ciocolata amaruie cu 75% cacao in compozitie).

Compania dispune de o fabrica in comuna Pantelimon, cu o capacitate anuala de productie de 3.000 de tone, investitiile realizate aici totalizand circa 3 milioane dolari. Heidi detine si o fabrica de lapte la Timisoara, care asigura aceasteia materie prima pentru fabrica de langa Bucuresti. Compania a exportat anul trecut circa 5% din productie, in Ungaria si Republica Moldova, dar realizeaza export si catre compania-mama din Elvetia, care re-exporta apoi produse catre piete precum SUA sau Asia.

Spre deosebire de toti ceilalti competitori, Heidi Chocolats Suisse utilizeaza o singura marca, concentrata exclusiv pe segmentul premium. Portofoliul Heidi este structurat de sub-branduri, dar ele nu trec granitele segmentului, asa cum face Poiana Senzatii, iar compania pare sa isi ia in serios rolul de ciocolatier elvetian cu adevarat pasionat de munca lui, evitand sa intre in segmentele inferioare de dragul unei cote mai mari de piata. Alaturi de gesturi precum deschiderea de ciocolaterii, dedicarea pentru calitate superioara (si limitarea implicita la segmentul premium) este cea care confera credibilitate sloganului Heidi Passion pour chocolat, si confera unui producator in masa o aura de jucator de nisa.

Caracteristici: Heidi DARK INTENSE este o tableta de ciocolata amaruie cu 75 % cacao facand parte din segementul premium de ciocolata. Este produsul cu continutul cel mai mare de cacao (75%) de pe piata(propietate importanta). Acest lucur ii confera o serie de calitati organoleptice deosebite ce o face sa fie incadrata in clasa produselor premium.

2. Calitate

Principalele avantaje si dezavantaje nutritionale ale produsului

Cacaoa are o valoare energetica ridicata si contine 20% proteine, 40% carbohidrati si 40% grasime. E de asemenea un stimulent usor deoarece contine o substanta din familia cofeinei (theobromina). De altfel, daca e sa vorbim de ciocolata ea contine in jur de 300 de substante active unele dintre ele inducand o stare de relaxare. De asemenea in ciocolata se mai gaseste Calciu 9%, Fier 3%, Vitamina A 4%.

Cacaoa, cea mai importanta componenta a pralinelor, tabletelor sau batoanelor de ciocolata, este plina de flavonoide.Acestea sunt acele substante fenolice din plante,care au acelasi efect asupra aparatului circulator ca un pahar de must sau vin rosu.

Ciocolata amaruie este benefica pentru tine, sugereaza noile cercetari, confirmand studii anterioare care demonstreaza efectele pozitive ale flavonoidelor.

Preview document

Ciocolata Heidi - Pagina 1
Ciocolata Heidi - Pagina 2
Ciocolata Heidi - Pagina 3
Ciocolata Heidi - Pagina 4
Ciocolata Heidi - Pagina 5
Ciocolata Heidi - Pagina 6
Ciocolata Heidi - Pagina 7
Ciocolata Heidi - Pagina 8
Ciocolata Heidi - Pagina 9
Ciocolata Heidi - Pagina 10
Ciocolata Heidi - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Ciocolata Heidi.doc

Te-ar putea interesa și

Rolul consumului în mecanismul creșterii și dezvoltării economiei la ciocolata Heidi

INTRODUCERE Consum, consumator şi comportament al consumatorului, iată câţiva termeni utilizaţi extrem de frecvent atât de către specialiştii din...

Kraft Foods România

1. Prezentarea firmei 1.1. Istoric Am ales a prezenta o companie de prestigiu, care si-a facut cunoscuta prezenta in România în special pe piata...

Cercetări de marketing ciocolata Heidi

1. Caracteristici generale ale pietei Istoria ciocolatei a inceput o data cu descoperirea Americii. Astfel, in al patrulea voiaj al sau in...

Studiul unui produs - marketing ciocolată

Istoria ciocolatei incepe o data cu descoperirea Americii. Cand Cristofor Columb s-a intors din a 4-a lui calatorie in Lumea Noua, a adus regelui...

Evaluarea Calității Senzoriale a Produsului Ciocolată

Cap. I INTRODUCERE Obiectivul principal al acestei lucrări este efectuarea analizei senzoriale a ciocolatei. În vederea atingerii obectivului...

Proiect ciocolata Heidi

I. Istoria ciocolatei Heidi “Poti sa iubesti ceva fara sa stii exact ceea ce este. Acest lucru se aplica si in cazul ciocolatei. Milioane de...

Analiza Comportamentului de Cumpărare și Consum a Ciocolatei Heidi

INTRODUCERE „Consumatorul constituie o entitate extrem de complexă, diversă şi dinamică. Aceste caracteristici derivă din multitudinea factorilor...

Research proposal - ciocolată Heidi

1.CONTEXTUL DECIZIONAL AL CLIENTULUI Clientul doreste sa cunoasca mai bine gradul de profitabilitate pentru introducerea produselor cu ambalaj...

Ai nevoie de altceva?