Vizualizarea Desenelor

Extras din referat Cum descarc?

De indata ce incepem sa lucram in trei  dimensiuni , trebuie sa putem vedea desenul din diferite unghiuri. Combinand sisteme UCS si puncte de vedere diferite, putem desena orice obiect in spatiu. 
Referinta de baza este vederea plana in sistemul WCS (World Coordinate System).  Vederea in plan este o vedere de sus . pentru o cladire, vederea de sus este evidenta. Pentru o bucsa insa, figura 22-1 prezinta un desen 2D al unei bucse , iar figura 22-2 prezinta versiunea 3D .  Vederea din stanga , din fig.22-1 este vedera in plan , privita de sus. Desenul a fost creat in acest fel deoarece este mai usor sa se extrudeze un cerc decat sa se transforme un polygon intr-un model circular. 
FIG 22-1 : Vederea din stanga este vedere in plan , privita de sus.
FIG22-2: O vedere 3D a bucsei dupa utilizarea comenzii HIDE.
Cand lucram in trei dimensiuni , pentru  vizualizarea desenului putem utiliza mai multe tehnici 2D familiare: 
- Putem utiliza comanda ZOOM Previous pentru a afisa punctual de vedere anterior.
- Putem salva vederile, astfel incat sa revenim usor la ele.
- Putem utilize operatii de marire si panoramare in timp real , dar si alte optiuni de marire (zoom).
- Putem crea viewporturi alaturate pentru a afisa mai multe vederi in aceelasi timp.
2.  LUCRUL CU PUNCTELE DE VEDERE STANDARD


Fisiere in arhiva (1):

  • Vizualizarea Desenelor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!