Sistemul de Răcire cu Lichid al Motorului

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Cuplul generat de un motor termic este rezultatul transformarii, prin ardere, a energiei chimice in energie mecanica. Doar o parte a caldurii rezultate in urma arderii combustibilului este transformata in lucru mecanic. Un procent semnificat al caldurii este absorbita de piesele mecanice ale motorului. Din acest motiv, pentru ca temperatura maxima a organelor motorului sa fie tinuta sub o valoare critica (aprox. 95 ?C), este necesara racirea fortata a acestora.

Foto: Circuit de racire cu lichid a motorului

Temperatura optima (nominala) de functionare a motorului se situeaza intr-o plaja foarte stransa, de aproximativ 85 - 90 ?C. In jurul acestor temperaturi functionarea motorului este optima, consumul de combustibil si performantele dinamice fiind nominale.

Sistemul de racire al motorului trebuie sa asigure atingerea intr-un timp cat mai scurt a temperaturii nominale de functionare, precum si mentinerea acestei valori in timpul functionarii motorului.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Sistemul de Racire cu Lichid al Motorului.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
10 pagini
Imagini extrase:
10 imagini
Nr cuvinte:
1 715 cuvinte
Nr caractere:
9 162 caractere
Marime:
606.79KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Mecanică
Tag-uri:
sistem de racire, lichid
Predat:
la facultate
Materie:
Mecanică
Sus!