Cuprins
- Introducere 7
- 2. Partea teoretică 8
- 2.1. Clasificarea mijloacelor de transport 8
- 3. Metodele de apreciere a schimbării stării tehnice a agregatelor 11
- 3.1. Prognozarea rulajului autovehiculului până al reparaţia curentă
- a agregatelor 14
- 4. Sistemul planificat de prevenire a întreţinerii tehnice şi reparaţiei
- mijloacelor de transport 18
- 4.1. Tipurile întreţinerilor tehnice şi reparaţii 19
- 4.2. Organizarea întreţinerii tehnice şi reparaţiei în unităţi 22
- 4.3. Corectarea normativelor întreţinerii tehnice şi reparaţiei 23
- 4.4. Calculul programului de producere la întreţinerea tehnică şi
- reparaţia curentă a autovehiculelor 26
- 5. Tipurile uzurii şi deteriorării pieselor 31
- 6. Noţiuni despre determinarea posibilităţii de reparaţie a autovehiculelor..34
- 6.1. Indicii posibilităţii de reparare a autovehiculelor 35
- 7. Diagnosticarea stării tehnice a mecanismului bielă – manivelă
- a motorului 37
- 8. Caracteristica sectorului de motoare 39
- 8.1.Destinaţia şi regimul de lucru. 39
- 8.2.Legătura tehnologică cu alte sectoare de producţie. 39
- 8.3.Enumerarea utilajului tehnologic şi instrumentelor 40
- 8.4.Pierderile timpului de muncă 41
- 8.5.Primirea sarcinii controlul efectuării ei. 42
- 8.6.Principalele neajunsuri tehnologce la sectorul de motoare. 42
- 8.7.Analiza neajunsurilor de producţie 43
- 9. Partea tehnologică şi de calcul 45
- 9.1. Datele iniţiale pentru calcul tehnologic 45
- 9.2. Alegerea şi corectarea periodicităţii ît şi parcursului între reparaţii 48
- 9.3.Normele parcursului pentru mijloacele de transport până la RCap 48
- 9.4. Aprecierea normei capacităţii de sarcină a RC la 1000 km de parcurs 50
- 9.5. Calculul tehnologic 51
- 9.6. Calculul sectoarelor de producţie 54
- 10.Partea organizatorică 61
- 10 1.Organizarea administrării 61
- 10.2. Organizaţia muncii la întreprindere şi la obiectul de proiectare 64
- 11. Organizarea muncii la întreprindere şi obiectul de proiectare 67
- Bibliografia 74
- Anexe
Extras din referat
Schema generală a parcului Serviciul de grăniceri;
Schema generală a sectorului motoare.
1. INTRODUCERE
Determinarea stării tehnice a agregatelor este necesară, atunci când ansamblul sau agregatul intră în pană. După unii indici, stabiliţi practic, putem determina ansamblul sau piesa aflată în pană. Este de dorit ca momentul refuzului să fie prevăzut în prealabil pentru al exclude.
În condiţii reale ansamblul (agregatul) se repară, piesele se schimbă. Este necesar ca aprecierea stării tehnice a autovehiculului să fie petrecută la timp. Aceasta permite să micşorăm cheltuielile pentru reparaţia agregatelor din contul prognozării rulajului autovehiculului până la survenirea schimbărilor limită a stării tehnice.
Cauza schimbării stării tehnice este uzura. Însă după uzură în principiu se determină nemijlocit numai starea tehnică a anvelopelor, cutiei de viteze, punţii din spate, comenzii direcţiei – schimbarea înălţimii protectorului la anvelope, după jocurile din transmisiile dinţate, în articulaţii şi alte îmbinări. Defecţiunile ansamblurilor, agregatelor se apreciază după schimbarea indicilor de exploatare: consumul de ulei, presiunea gazelor în baia de ulei, zgomotelor, temperatura de încălzire şi altele.
2. PARTEA TEORETICĂ
2.1. Clasificarea mijlocelor de transport.
Mijloacele de transport se clasifică în dependenţă de tipul combustibilului consumat, şi de asemenea de caracterul utilizării autovehiculelor.
La general pe automobile sunt montate motoare cu ardere internă.
În dependenţă de combustibilul consumat motoarele cu ardere internă se divizează în: motoare cu carburator – unde combustibilul este benzina, motoare diesel – unde combustibilul este motorina, motoare cu gaz – unde combustibilul este gaz lichefiat.
După caracterul utilizării mijloacele de transport se împart în: de transportare (pentru încărcături şi pasageri) şi speciale. Mijloacele de transport sunt destinate pentru transportarea încărcăturilor sau pasagerilor, iar cele speciale pentru îndeplinirea diferitor lucrări prin intermediul unor dispozitive suplimentare.
Autovehiculele destinate transportării se împart: de transport, tractoarele cu semiremorci, remorci de transport, limuzinele, autobusele, şi remorcile pentru pasagerei, iar către cele speciale – maşinile pompierilor, macaralele, maşinile de dereticare a teritoriilor oraşelor, maşinile de deservire tehnică mobile, automagazinele şi altele.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Clasificarea Mijloacelor de Transport.doc