Clasificarea Mijloacelor de Transport

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Mecanică
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 91 în total
Cuvinte : 15378
Mărime: 203.45KB (arhivat)
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. Introducere 7
  2. 2. Partea teoretică 8
  3. 2.1. Clasificarea mijloacelor de transport 8
  4. 3. Metodele de apreciere a schimbării stării tehnice a agregatelor 11
  5. 3.1. Prognozarea rulajului autovehiculului până al reparaţia curentă
  6. a agregatelor 14
  7. 4. Sistemul planificat de prevenire a întreţinerii tehnice şi reparaţiei
  8. mijloacelor de transport 18
  9. 4.1. Tipurile întreţinerilor tehnice şi reparaţii 19
  10. 4.2. Organizarea întreţinerii tehnice şi reparaţiei în unităţi 22
  11. 4.3. Corectarea normativelor întreţinerii tehnice şi reparaţiei 23
  12. 4.4. Calculul programului de producere la întreţinerea tehnică şi
  13. reparaţia curentă a autovehiculelor 26
  14. 5. Tipurile uzurii şi deteriorării pieselor 31
  15. 6. Noţiuni despre determinarea posibilităţii de reparaţie a autovehiculelor..34
  16. 6.1. Indicii posibilităţii de reparare a autovehiculelor 35
  17. 7. Diagnosticarea stării tehnice a mecanismului bielă – manivelă
  18. a motorului 37
  19. 8. Caracteristica sectorului de motoare 39
  20. 8.1.Destinaţia şi regimul de lucru. 39
  21. 8.2.Legătura tehnologică cu alte sectoare de producţie. 39
  22. 8.3.Enumerarea utilajului tehnologic şi instrumentelor 40
  23. 8.4.Pierderile timpului de muncă 41
  24. 8.5.Primirea sarcinii controlul efectuării ei. 42
  25. 8.6.Principalele neajunsuri tehnologce la sectorul de motoare. 42
  26. 8.7.Analiza neajunsurilor de producţie 43
  27. 9. Partea tehnologică şi de calcul 45
  28. 9.1. Datele iniţiale pentru calcul tehnologic 45
  29. 9.2. Alegerea şi corectarea periodicităţii ît şi parcursului între reparaţii 48
  30. 9.3.Normele parcursului pentru mijloacele de transport până la RCap 48
  31. 9.4. Aprecierea normei capacităţii de sarcină a RC la 1000 km de parcurs 50
  32. 9.5. Calculul tehnologic 51
  33. 9.6. Calculul sectoarelor de producţie 54
  34. 10.Partea organizatorică 61
  35. 10 1.Organizarea administrării 61
  36. 10.2. Organizaţia muncii la întreprindere şi la obiectul de proiectare 64
  37. 11. Organizarea muncii la întreprindere şi obiectul de proiectare 67
  38. Bibliografia 74
  39. Anexe

Extras din referat

Schema generală a parcului Serviciul de grăniceri;

Schema generală a sectorului motoare.

1. INTRODUCERE

Determinarea stării tehnice a agregatelor este necesară, atunci când ansamblul sau agregatul intră în pană. După unii indici, stabiliţi practic, putem determina ansamblul sau piesa aflată în pană. Este de dorit ca momentul refuzului să fie prevăzut în prealabil pentru al exclude.

În condiţii reale ansamblul (agregatul) se repară, piesele se schimbă. Este necesar ca aprecierea stării tehnice a autovehiculului să fie petrecută la timp. Aceasta permite să micşorăm cheltuielile pentru reparaţia agregatelor din contul prognozării rulajului autovehiculului până la survenirea schimbărilor limită a stării tehnice.

Cauza schimbării stării tehnice este uzura. Însă după uzură în principiu se determină nemijlocit numai starea tehnică a anvelopelor, cutiei de viteze, punţii din spate, comenzii direcţiei – schimbarea înălţimii protectorului la anvelope, după jocurile din transmisiile dinţate, în articulaţii şi alte îmbinări. Defecţiunile ansamblurilor, agregatelor se apreciază după schimbarea indicilor de exploatare: consumul de ulei, presiunea gazelor în baia de ulei, zgomotelor, temperatura de încălzire şi altele.

2. PARTEA TEORETICĂ

2.1. Clasificarea mijlocelor de transport.

Mijloacele de transport se clasifică în dependenţă de tipul combustibilului consumat, şi de asemenea de caracterul utilizării autovehiculelor.

La general pe automobile sunt montate motoare cu ardere internă.

În dependenţă de combustibilul consumat motoarele cu ardere internă se divizează în: motoare cu carburator – unde combustibilul este benzina, motoare diesel – unde combustibilul este motorina, motoare cu gaz – unde combustibilul este gaz lichefiat.

După caracterul utilizării mijloacele de transport se împart în: de transportare (pentru încărcături şi pasageri) şi speciale. Mijloacele de transport sunt destinate pentru transportarea încărcăturilor sau pasagerilor, iar cele speciale pentru îndeplinirea diferitor lucrări prin intermediul unor dispozitive suplimentare.

Autovehiculele destinate transportării se împart: de transport, tractoarele cu semiremorci, remorci de transport, limuzinele, autobusele, şi remorcile pentru pasagerei, iar către cele speciale – maşinile pompierilor, macaralele, maşinile de dereticare a teritoriilor oraşelor, maşinile de deservire tehnică mobile, automagazinele şi altele.

Preview document

Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 1
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 2
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 3
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 4
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 5
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 6
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 7
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 8
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 9
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 10
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 11
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 12
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 13
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 14
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 15
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 16
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 17
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 18
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 19
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 20
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 21
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 22
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 23
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 24
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 25
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 26
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 27
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 28
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 29
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 30
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 31
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 32
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 33
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 34
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 35
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 36
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 37
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 38
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 39
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 40
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 41
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 42
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 43
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 44
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 45
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 46
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 47
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 48
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 49
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 50
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 51
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 52
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 53
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 54
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 55
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 56
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 57
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 58
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 59
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 60
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 61
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 62
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 63
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 64
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 65
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 66
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 67
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 68
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 69
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 70
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 71
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 72
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 73
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 74
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 75
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 76
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 77
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 78
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 79
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 80
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 81
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 82
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 83
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 84
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 85
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 86
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 87
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 88
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 89
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 90
Clasificarea Mijloacelor de Transport - Pagina 91

Conținut arhivă zip

  • Clasificarea Mijloacelor de Transport.doc

Alții au mai descărcat și

Proiectarea procesului tehnologic și matriță sau ștanță pentru o piesă cilindrică

Sa se proiecteze procesul tehnologic si stanta sau matrita pentru obtinerea piesei din figura 1. Materialul utilizat este TDA3 ( tabla decapata...

Te-ar putea interesa și

Sistemul de Taxe și Impozite la Nivelul Bugetelor Locale

INTRODUCERE Finanţele locale includ finanţele publice locale, finanţele regiilor autonome şi ale societăţilor comerciale constituite cu aportul...

Recunoașterea și Derecunoașterea Imobilizărilor Corporale

Introducere Conform normelor legale româneşti, în vigoare la momentul prezent, persoanele juridice din România (cu şi fără scop lucrativ), precum...

Utilaje pentru Transportul Produselor Solide

CAP I. CONSIDERAŢII GENERALE 1. Destinaţie, clasificare, condiţii de lucru şi sisteme de maşini şi utilaje în industria alimentară 1.1....

Beneficiile Economice și Sociale ale Transportului Rutier

CAP. 1. TRANSPORTURILE RUTIERE 1.1. Evoluţia transporturilor rutiere Transportul reprezinta un domeniu al activitatii social-economice prin care...

Contabilitatea Imobilizărilor

CAPITOLUL I Activele imobilizate – delimitări conceptuale 1.1. Structura activelor imobilizate Se apreciază că imobilizările reprezintă o...

Gestiunea financiară a institutiiilor publice - studiu monografic realizat la Primăria Sendriceni

CAP.1. ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA INSTITUTIEI PUBLICE` 1.1 Scurt istoric Sendriceni, ca multe alte asezari, a avut o bogata si framantata...

Contabilitatea imobilizărilor la SC Farmec SA

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALĂ A S.C. „ FARMEC” S.A. 1.1. Obiectul de activitate al societăţii S.C. „ FARMEC” S.A cu sediul în localitatea...

Impozitele și Taxele Locale

CUVÂNT ÎNAINTE Începând cu Revoluţia Franceză de la 1789, în special în secolul al XIX-lea, în Europa s-a pus problema trecerii de la conducerea...

Ai nevoie de altceva?