Sistemul de franare conventional 1 : Pedala de frana : Transmite forta de apasare a soferului catre cilindrul principal. 2 : Servofrana cu depresiune : Utilizeaza o sursa de energie exterioara (depresiunea din admisie) pentru a mari forta de apasare a conducatorului. 3 : Pompa centrala tip tandem: Genereaza si distribuie franei lichidul atunci cand conducatorul apasa pedala de frana. 4 : Rezervorul de lichid de frana : Stocheaza lichidul de frana. 5 : Frana cu disc (fata) : Transforma energia cinetica in energie calorica. 6 : Repartitorul fortei de franare : Evita blocarea rotilor spate modificand presiunea din cilindrii receptori. 7 : Frana cu tambur (spate) : Transforma energia cinetica in energie calorica. Conductele si lichidul de frana : Transmit presiunea (forta) din cilindrul principal in cilindrii receptori. Caracteristicile A.B.S.-ului Scop : Sa pastreze controlul vehiculului in franarea de urgenta. Rol : Sa evite blocarea rotilor. Caracteristicile sistemelor ABS : ABS-ul trebuie sa se adapteze foarte rapid conditiilor de aderenta aleatoare. ABS-ul trebuie sa raspunda urmatoarelor cerinte : Dirijabilitate (impiedicarea rotilor fata sa de blocheze). Deceleratie maxima (utilizarea maxima a aderentei). Stabilitate directionala (impiedicarea rotilor spate sa se blocheze); reglarea presiunii de franare spate. Gestionarea cuplului de forte diferite care apare in timpul franarii pe o sosea cu aderenta diferita la roti. Sa puna la dispozitie informatia de viteza. Amplasarea elementelor pe vehicul 1. Unitate hidraulica 2. Captor viteza roata 3. Coroana dintata 4. Contactor STOP 5. Rulment instrumentat 6. Martor Nivocode+Stop+Service 7. Martor ABS Disc Tambur Circuit electric Circuit hidraulic Grupul A.B.S. Grupul ABS este compus din : Grup hidraulic (electrovane, pompa hidraulica, acumulator de joasa presiune, clapeta de anti-retur). Motor pompei. Calculator.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.