3. Interpretari analitice ale mecanismelor discursive producatoare de mentalitate, aplicate pe lectii/texte/scenarii didactice selectate din manualele de limba si literatura romana, limba materna, biologie, istorie, limbi straine, fizica, religie, chimie, matematica etc. Aplicarea gandirii comparative si identificarea intertextului cultural. Munca individuala, dezbatere interactiva. De ce nu ne place matematica? Mentalitati europene referitoare la disciplina matematica si manualul de matematica la nivelul ciclului gimnazial Cunoasterea copilului nu este un scop in sine, ci un mijloc, o etapa - cea dintai - in procesul complex si continuu de formare a unei personalitati autentice, armonios dezvoltata Copilul, un candidat la umanitate si un mic adult, constituie resursa educativa de care am tinut seama in tot ce am facut in perspectiva formarii si dezvoltarii personalitatii sale. Consider ca prin insusirea constienta, temeinica a cunostintelor matematice se poate realiza o dezvoltare armonioasa a personalitatii umane , in special a gandirii creatoare Daca, in clasele primare, se asimileaza operatiile si notiunile matematice elementare, acestea vor constitui un suport cu care copilul va opera pe tot parcursul vietii si pe care se cladeste intregul sistem de invatamant.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.