1. Descrierea campaniei in contextul / viziunii misiunii companiei; Brandul Domestos a fost lansat in Marea Britanie in ani 1920 si a fost vandut din usa in usa de catre vanzatori pe biciClete. La timpul respectiv, Domestos era folosit in casa ca o solutie pentru suprafetele de uz casnic, dar si pentru albirea bumbacului, iar vanzatorii erau responsabil sa faca demonstratii live. In anii 1950, brandul Domestos a inceput sa se implice in campanii de educatie pentru sanatate, iar in anii 1960, compania a fost cumparata de Unliever si a fost lansat faimosul produs Domestos Bleach Bleach, acesta castigand notorietate si expansiune internationala. Domestos a parcurs un drum lung, incepand ca un inalbitor imbuteliat la o gama care include: inalbitor lichid gros, spray multifunctional, indepartarea calcarului, blocuri de toaleta parfumate si servetele, Domestos devenind astfel un expert in ,,uciderea germenilor''. Astfel Domestos poarta o lupta contra germenilor, acolo unde oamenii sunt deosebit de afectati. Misiunea sociala a brandului Domestos, este de a ajuta oamenii sa aiba acces decent si imbunatatit la toaleta. Domestos este un brand care ca scop distrugerea tuturor germenilor, isi asuma un angajament real si, nu ofera doar perfomante functionale. 2. Obiectivele campaniei / activitatii; Mentinerea igienei in scoli, poate fi in zilele noastre, o povocare, in contextul abundentei de informatii si mituri referitotare la modalitatile de prevenire a afectiunilor cauzate e contactul cu virusuri si microbi.Curatenia si igienizarea in scoli este primordiala pentru sanatatea copiilor si ulterior pentru a asigura viitorul unei tari. O tara cu copii sanatosi, in care se pot concentra, pot manca intr-un mediu prielnic, pot avea acces la educatie reprezinta un prim pas prin care se pot desprinde de saracie. O mare problema este faptul ca in Romania, in mediul rural, una din trei scoli nu au acces la toaleta deoarece nu exista una, fie cea existenta nu poate fi folosita deoarece este murdara sau nu e functionala. Domestos, in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale si Crucea Rosie Romana, lanseaza campania: "Domestos sustine igiena in scoli" campania aflata la a 5 -a editie, sustine ,, Dreptul la toalete '' propunandu-si sa asigure conditii optime de igiena la scolile din tara noastra. Programul creat de Domestos are ca obiectiv curatarea toaletelor neutilizabile, si isi propune sa aplice principiile schimbarii comportamentului, cooperand impreuna cu copii, profesori si directori, astfel incat acestia sa inteleaga si sa invete obiceiuri si reguli sanatoase de igiena, sa beneficieze de toalete curatate si de asemenea sa deprinda abilitati si sfaturi practice despre cum sa intretina igiena pe termen lung. Dedicat schimbarii oamenilor printr-o igiena corecta, Domestos si propus sa aiba acces imbunatatit si sigur la toalete si militeaza la schimbarea comportamentului pentru a se asigura ca toaletele se mentin curate. 3. Desfasurarea campaniei - timp, locuri digitale si reale, mesaj, purtatori de mesaj (analiza adecvarii mesajelor la mediu si audienta); Campania ,,Domestos sustine igiena in scoli''-Dreptul la toalete se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in perioada 23 septembrie 2019-07 septembrie 2021 cu ajutorul unei sponsorizari in valoare de 45.000 euro.
https://revistaprogresiv.ro/finalist-progresiv-awards-domestos-sustine-igiena-scoli-unilever https://crucearosie.ro/stiri-si-comunicate/crucea-rosie-romana-alaturi-de-domestos-va-dota-cu-grupuri-sanitare-si-va-moderniza-toalete-din-mai-multe-scoli-din-romania/ https://www.iqads.ro/articol/52984/campania-domestos-sustine-igiena-in-scoli-continua-si-in-scenariul-rosu-cat-timp https://www.youtube.com/watch?v=1ZLhOkzTp8w https://www.domestos.com/ro/dreptul-la-toalete.html https://stirileprotv.ro/stiri/a/p-domestos-sustine-igiena-in-scoli-o-scoala-are-o-noua-toaleta.html https://www.unilever.com/brands/home-care/domestos.html https://revistaprogresiv.ro/stiri/progresiv-awards-2020-si-desemnat-castigatorii https://www.protv.ro/nefacembine/domestos-doneaza-crucii-rosii-romane-produse-in-valoare-de-peste-120-000-euro-pe-perioada-pandemiei-covid.html https://www.facebook.com/domestos.romania https://www.retail-fmcg.ro/fmcg/domestos-campania-sustine-igiena-scoli.html https://www.csrmedia.ro/domestos-sustine-igiena-in-scoli-pentru-al-cincilea-an-la-rand/
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).