Publicitate Outdoor

Referat
6/10 (1 vot)
Domeniu: Mass Media
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 801
Mărime: 9.76KB (arhivat)
Publicat de: Adi Ștefan
Puncte necesare: 5

Extras din referat

PUBLICITATE TAXI

Descriere:

Destinatie:

Reclama pe taxiuri este o forma eficienta si ingenioasa de prezentare a diverselor produse si servicii. Posibilitatea de acoperire a unei arii largi din oras, vizibilitatea pe timpul noptii precum si prezenta simultana in diferite orase ale tarii sunt avantajele acestui tip de media.

Elemente tehnice:

Caseta de baza - prisma conica de culoare alba;

Suporturi publicitare cu dimensiunea 850 x 252 mm;

Constructie intermediara-contine sistemul de iluminare;

Talpi magnetice de prindere

Dimensiuni gabaritice:

Lungime - 186mm

Latime - 300mm

Inaltime - 334mm

Materiale:

Caseta de baza - follie acrilica (RMMA)

Suporturile publicitare - se executa din autocolant, cutting sau policromie.

Fixarea:

Se face prin intermediul talpilor magnetice.

Iluminarea:

Se face din interior cu o lampa fluorescenta.

Aparenta casetei este de alb laptos, nederanjand participantii

la trafic.

Rate Card:

Marimi– (0.85 x 0,28)m, fata dubla, montate pe capota taxiurilor

1. Tarif

Casete luminoase pe taxiuri $ 50/buc./luna

2. Iluminare

Casete luminoase pe taxiuri - inclus in tarif

3. Servicii– Montare - $ 10/buc.

Casete luminoase pe taxiuri $ 10/buc.

Nota:

- Preturile nu includ taxa de publicitate si TVA.

- Numarul total de taxiuri este 290.

- Oferta este valabila numai pentru Bucuresti

- Taxiurile sunt marca Dacia.

- Perioada minima de inchiriere este de 1 luna.

- Costurile de productie pentru materialul publicitar va fi stabilit in functie de complexitatea designului. Posterul trebuie sa fie autocolant vinyl si poate fi facut prin taiere sau policromie.

Preview document

Publicitate Outdoor - Pagina 1
Publicitate Outdoor - Pagina 2
Publicitate Outdoor - Pagina 3
Publicitate Outdoor - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Publicitate Outdoor.doc

Te-ar putea interesa și

Comunicare și Influență Socială prin mass-media

Introducere Toate eforturile unui creator de imagine se concentreaza asupra efectelor pe care acesta incearca sa le produca in procesul de...

Publicitatea - Mijloc de Comunicare

Capitolul I Considerente generale 1.1 Apariţia şi evoluţia publicităţii Comunicarea este un proces ale cărei origini sunt legate de existenţa...

Rolul Sistemelor Promoționale în Dinamizarea Activității Firmelor Exportatoare

CAP. I - Trăsături, structuri şi evoluţii ale comerţului exterior românesc O caracteristică definitorie a epocii contemporane o reprezintă...

Mijloace Publicitare

INTRODUCERE Actualitatea temei. Publicitatea nu poate fi redusă la o teorie sau la un singur model: de fapt creaţia publicitară bazată pe explozii...

Comunicarea Eficienta - Criteriu în Activitatea de Proiectare și Promovare a Sistemelor Mecanice

Introducere Comunicarea, în sensul cel mai larg al cuvântului, poate fi definită ca fiind procesul prin care se transmit informaţii, idei, opinii...

Planul de Marketing pentru Lansarea Hotelului Concorde Lafayette din Paris

PLANUL DE MARKETING PENTRU LANSAREA HOTELULUI CONCORDE LAFAYETTE DIN PARIS 1. EXPUNERE INTRODUCTIVĂ Parisul, sau « Orașul Luminilor », se află în...

Influența Metodelor Neconvenționale de Publicitate

I. Aspecte teoretice Introducere Publicitatea se poate defini ca fiind orice formă plătită de prezentare promovare impersonală a ideilor,...

Strategii de calitate pentru firma SC Media Expres SRL

CAPITOLUL 1 PREZENTAREA FIRMEI S.C. MEDIA EXPRES S.R.L. 1.1. Prezentarea generală a firmei este redată de următoarele aspecte generale: A. Forma...

Ai nevoie de altceva?