Presa

Extras din referat Cum descarc?

Posturile radio-tv si-au infiintat departamente specializate in comunicare, ce urmaresc promovarea propriilor programe si fidelizarea publicului. 
In fiecare post de radio sau tv, seful Departamentului PR se numara printre oamenii care detin puterea. PR-istul este ,,liantul" dintre managementul companiei si ziaristi, luand totodata si ,,bobarnace" din ambele parti. Principalul punct din fisa postului: buna gestionare a situatiilor de criza ale imaginii companiei. 
PR-istii care lucreaza in audiovizual sunt tot timpul in contact direct cu propriile vedete. Isi traiesc viata din telefoane in telefoane, scriind zeci de e-mail-uri pe zi, in sedinte lungi cu directorii si in intalniri (la o cafea) cu ziaristii. Au datoria sa comunice programele posturilor tv sau radio pe care le reprezinta, sa verifice daca sunt corect tiparite si urmaresc sa promoveze imaginea personalitatilor. 
Toate acestea sunt ,,flori la ureche". Cand izbucneste o criza, de exemplu cand imaginea postului este ,,sifonata" in presa, PR-istii se arunca in ,,prima linie a frontului" si, cu arme specifice meseriei, incearca sa intoarca situatia in favoarea companiei. Maria Popescu, PR Manager la Kanal D, spune ca promovarea nu se face numai catre publicul larg, prin intermediul presei, ci si catre propriii angajati si partenerii de afaceri: case de productie si de distributie de filme, agentii de publicitate si media. 
O prietenie fragila 
In plus, PR-istilor li se cere sa se imprieteneasca cu ziaristii, in asa fel incat sa-i convinga pe acestia sa scrie articole favorabile, de promovare si sa ,,ascunda" pe cat posibil subiectele neplacute. Nu de putine ori exista anumite ,,afinitati" intre PR-ist si gazetar. Gabriela Grecu, senior PR coordonator la Centrul National Media (CNM - National TV si N24), spune ca munca pe care o face este una de echipa, in care se lucreaza mult cu oameni din exterior: ,,Ca PR iti construiesti relatii, prietenii si devine firesc sa mai apara o <<impartire>> naturala pe publicatii si pe jurnalistii cu care lucrezi


Fisiere in arhiva (1):

  • Presa.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!