Previzualizare referat:

Extras din referat:

Posturile radio-tv si-au infiintat departamente specializate in comunicare, ce urmaresc promovarea propriilor programe si fidelizarea publicului.

In fiecare post de radio sau tv, seful Departamentului PR se numara printre oamenii care detin puterea. PR-istul este ,,liantul" dintre managementul companiei si ziaristi, luand totodata si ,,bobarnace" din ambele parti. Principalul punct din fisa postului: buna gestionare a situatiilor de criza ale imaginii companiei.

PR-istii care lucreaza in audiovizual sunt tot timpul in contact direct cu propriile vedete. Isi traiesc viata din telefoane in telefoane, scriind zeci de e-mail-uri pe zi, in sedinte lungi cu directorii si in intalniri (la o cafea) cu ziaristii. Au datoria sa comunice programele posturilor tv sau radio pe care le reprezinta, sa verifice daca sunt corect tiparite si urmaresc sa promoveze imaginea personalitatilor.

Toate acestea sunt ,,flori la ureche". Cand izbucneste o criza, de exemplu cand imaginea postului este ,,sifonata" in presa, PR-istii se arunca in ,,prima linie a frontului" si, cu arme specifice meseriei, incearca sa intoarca situatia in favoarea companiei. Maria Popescu, PR Manager la Kanal D, spune ca promovarea nu se face numai catre publicul larg, prin intermediul presei, ci si catre propriii angajati si partenerii de afaceri: case de productie si de distributie de filme, agentii de publicitate si media.

O prietenie fragila

In plus, PR-istilor li se cere sa se imprieteneasca cu ziaristii, in asa fel incat sa-i convinga pe acestia sa scrie articole favorabile, de promovare si sa ,,ascunda" pe cat posibil subiectele neplacute. Nu de putine ori exista anumite ,,afinitati" intre PR-ist si gazetar. Gabriela Grecu, senior PR coordonator la Centrul National Media (CNM - National TV si N24), spune ca munca pe care o face este una de echipa, in care se lucreaza mult cu oameni din exterior: ,,Ca PR iti construiesti relatii, prietenii si devine firesc sa mai apara o <<impartire>> naturala pe publicatii si pe jurnalistii cu care lucrezi

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Presa.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
897 cuvinte
Nr caractere:
4 319 caractere
Marime:
129.73KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Mass Media
Tag-uri:
radio, televiziune, media
Predat:
la facultate
Materie:
Mass Media
Sus!