Managementul Institutiilor de Presa

Extras din referat Cum descarc?

Intr-o organizatie mass-media, cum este radioul local, spre exemplu, chiar daca este unul public sau comercial, exista urmatoarele sectoare:

? Departamentul administrativ;
? Departamentul de programe;
? Departamentul tehnic;
? Departamentul de marketing.

Toate aceste departamente sunt coordonate si supravegheate de catre manager si departamentul de management al organizatiei mass-media respective.

Forma de organizare a unei organizatii mass-media depinde de urmatorii factori:

? Concurenta - situatia comerciala;
? Dimensiunile pietei;
? Volumul potential al comenzilor de publicitate;
? Cadrul legal si politic
? Formatul programului.

Toti acesti factori trebuiesc analizati din punct de vedere calitativ si cantitativ.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul institutiilor de presa.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!