Domeniu: Mass Media
Conține 1 fișier:
doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 490
Mărime: 6.08KB (arhivat)
Publicat de: Francisc Drăgan
Puncte necesare: 0
Rezumat dupa referatul: Strategii de management in mass-media
Extras din referat
Intr-o organizatie mass-media, cum este radioul local, spre exemplu, chiar daca este unul public sau comercial, exista urmatoarele sectoare:
§ Departamentul administrativ;
§ Departamentul de programe;
§ Departamentul tehnic;
§ Departamentul de marketing.
Toate aceste departamente sunt coordonate si supravegheate de catre manager si departamentul de management al organizatiei mass-media respective.
Forma de organizare a unei organizatii mass-media depinde de urmatorii factori:
§ Concurenta - situatia comerciala;
§ Dimensiunile pietei;
§ Volumul potential al comenzilor de publicitate;
§ Cadrul legal si politic
§ Formatul programului.
Toti acesti factori trebuiesc analizati din punct de vedere calitativ si cantitativ.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Managementul institutiilor de presa.doc