Lie to Me - Impactul Mass Media

Extras din referat Cum descarc?

IMPACTUL MASS MEDIA
LIE TO ME
Din dictionarul explicativ al limbii romane observam ca mass media este definita ca totalitatea mijloacelor tehnice de comunicare in masa a informatiilor (radio, televiziune, cinematograf, publicatii, disc, magnetofon etc.)
Mijloacele de comunicare in masa pot fi clasificate dupa urmatoarele criterii:
- modul de vehiculare a informatiei, de ex. mijloace scrise (ziarele, revistele), mijloacele audio-vizuale (radioul, televiziunea) s.a;
- gradul de noutate si de complexitate, de ex. mijloace traditionale (ziarele, radioul), mijloace moderne (televiziunea, Internetul, complexe multimedia).
Mediile au un important rol in societate, concretizat prin urmatoarele functii: transmiterea informatiei, formarea, influentarea si manipularea opiniei publice, educatie, divertisment s.a.
Incepand de la teoria lui Lippmann, teoria cultivarii, a dependentei, a stabilirii ordinii de zi, a spiralei tacerii, etc - toate acestea releva modul in care mass media influenteaza comportamentele, fie direct sau indirect, pe termen lung sau mediu. E. Noelle-Neumann apreciaza ca exista un procent de circa 20 % de indivizi care isi exprima convingerile cu fermitate chiar si daca acestea sunt contrare opiniei dominante. (Gabriel A. Almond, Sidney Verba, 1996).
Cele mai importante evenimente interne sau externe, despre care marea majoritate dintre noi are opinii formate extrem de puternice, ne-au fost aduse la cunostinta de catre mass-media. De aici si usurinta cu care mass-media poate influenta judecatile noastre de valoare si, prin urmare, alegerile pe care le facem sau deciziile pe care le luam in urma lor.
In functie de evenimentele prezentate in buletinele de stiri, in presa scrisa, la radio, etc., oamenii isi organizeaza viata. Depindem de mass media pentru a fi informati, iar cei care stiu cum sa profite de acest lucru, castiga o mare parte din public. In primul rand, toate aceste forme moderne, modele ale comunicarii in masa, actioneaza asupra mintii omului in general, probabil televiziunea este cea mai utilizata forma a comunicarii in masa, caci "audienta" se rotunjeste la un numar extreme de ridicat.
Teoreticienii sunt de acord ca presa si celelalte mass-media au efecte asupra indivizilor, grupurilor, institutiilor si maselor, modeland personalitatea umana sub aspect cognitiv, afectiv si comportamental.
O emisiune de televiziune (numita si emisiune televizata sau TV) reprezinta o portiune a unei transmisiuni televizate in contextul unui program dinainte stabilit. In aceasta categorie intra si serialele de televiziune, ce desemneaza o emisiune structurata intr-un numar finit de episoade. In fapt, majoritatea emisiunilor de televiziune sunt reluate in mod serial, de vreme ce sunt transmise unul sau mai multe episoade saptamanal (in cadrul grilei de programe). 
Intre emisiunile seriale, o pozitie importanta o ocupa filmele seriale, format de film pentru televiziune adapat prezentarii unei naratiuni intr-un numar mare de episoade (de la zeci pana la mii; un caz aparte este cel al telenovelelor). Din ratiuni comerciale, evolutia emotionala a scenariului unui serial de televiziune dirijeaza frecvent producerea unui climax in incheierea episoadelor, pentru a incerca curiozitatea telespectatorilor, deci pentru a asigura fidelitatea acestora.
Serialul tv preferat de mine este "Lie to me". Am facut aceasta alegere pentru ca din momentul in care mi-a fost recomandat am fost captivata de el. Nu este un serial obisnuit, banal, ci dimpotriva, este un serial ce are la baza ani multi de studiu, de stiinta in domeniul comunicarii nonverbale. Pe langa faptul ca personajele au o poveste interesanta, cazurile prezentate, pe care le si rezolva sunt pur si simplu uimitoare. Cu fiecare episod vazut ma automotivam sa studiez si eu mai mult acest domeniu, si sa incerc sa fac ceva asemanator aici, in Romania.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lie to Me - Impactul Mass Media.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!