Campanie Relatii Publice - Organizatie Scolara

Extras din referat Cum descarc?

Prezentarea scolii
O scoala pentru viitor-Liceul pedagogic "Iosif Vulcan" Oradea
1965 - anul infiintarii
- Elevi:4588 ;
- Cadre didactice specializate titulare: 70;
- Sali de clasa: 42
- Laboratoare: 8
- AoL: 2
- Sala sport;
- Personal nedidactic:6
- Biblioteca: 18. 200 volume;
- Limbi straine studiate: Limba engleza 
Limba franceza
Limba spaniola
Limba germana
Obiectiv strategic: promovarea imaginii scolii in comunitate prin cresterea implicarii personalului didactic;
Misiune: crearea unei imagini a spatiului scolar eficient si prietenos unde toate resursele umane sunt folosite pentru dezvoltarea armonioasa a personalitatii elevului in conformitate cu posibilitatile si asteptarile acestuia in vederea integrarii sociale si profesionale in spatiul european;
Scop: imbunatatirea imaginii scolii;
Viziune: in viitor scoala va fi cunoscuta si apreciata pentru ca permite interactiunea cu mediul social, cultural, economic; transformarea scolii intr-un centru de resurse educationale de incredere si de servicii de calitate oferite comunitatii;
Stil de conducere: democrat- participativ. Are ca termen cheie atasamentul fata de organizatie.
CATEGORII DE PUBLIC TINTA
Intern- profesori
- elevi;
- parinti ai elevilor scolii;
- membrii consiliului scolar ;
- angajati ai scolii si alti angajati;
Extern: - grupurile de contribuabili;
- parinti ai copiilor prescolari din cartier;
- rezidenti ai districtului scolar;
- ONG-uri;
- reprezentanti ai primariei;
- reprezentanti ai agentilor economici
-agentii locale si de stat, agentii guvernamentale;
- organizatii sindicale;
Profesorii reprezinta o categorie sociala care dupa 1990 a pierdut mult din ,respectul" cuvenit. Nu cu mult inaine, profesorul si preotul reprezentau standardele de moralitate si intelepciune intr-o comunitate.
Valorile intre timp s-au schimbat, multi profesori nu au statutul financiar, prin urmare social, meritat.
Desi nu au inca influenta necesara, reprezinta o forta fara de care dezvoltarea, de orice natura ar fi ea, nu s-ar produce.
In ultima vreme ei se organizeaza in uniuni, asociatii de diverse naturi, pentru a castiga influenta asupra lucrurilor.
Elevii sunt o categorie mai ,,activa" ca oricand.
Influente de tot felul, lipsa timpului parintilor lor pentru ei, internetul, mass-media ii conduc spre decizii greu previzibile. Isi cer drepturi si un rol in deciziile organizatiilor din care fac parte dar trebiue sa aiba suficiente informatii pentru a fi in postura de a lua decizii.
Parintii reprezinta liantul intre organizatia scolara si comunitatea locala.
Prin tot ceea ce fac in rolul de partener in educatie: sprijin la teme, sprijin financiar, ca factori de decizie, implicarea in activitati de diverse naturi, parintii copiilor trebuie apropiati si stimulati in implicarea lor.
Rezidentii districtelor scolare desi nu au copii in momentul actual elevi, vor avea sau poate au avut. Sunt contribuabili si deci preocupati de ce se intampla in scoala, ba chiar au dreptul sa stie ce se intampla in scoala.
In functie de impresia pe care o au, pot recomanda o scoala, sau un dascal anume, reprezinta ,,ochiul" opiniei publice.
Reprezentatii agentilor economici, ai Primariei, ONG-urile, sunt tot timpul potentiale surse de venit si de imagine pentru organizatie.
Cu ei se incheie parteneriatele scolare si sunt implicati in proiectele scolare si extrascolare cu rol bine determinat.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie Relatii Publice - Organizatie Scolara.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!