I. DESCRIEREA CAMPANIEI 4 II. ADAPTAREA CAMPANIEI DORNA PE MODELUL RACE 4 1. Research - masuri de organizare 4 2. Action 5 3. Communication - promovarea campaniei 5 4. Evaluation 5 III. CONCLUZII 6
De multe ori PR-ul poate fi privit ca o cursa contra-timp, contra-buget sau chiar contra-client, atunci cand acesta nu reuseste sa isi dea jos ochelarii de cal. Totusi ce este modelul RACE pentru relatii publice? Este procesul pentru crearea unei campanii si arata asa: - R - research - A - action - C - communication - E - evaluation Research - se se bazeaza pe cercetare sau identificarea unei probleme/oportunitati. Acest prim pas se bazeaza pe analize situationale interne si externe pentru a monitoriza cunostintele, opiniile, atitudinile si comportamentele celor ce sunt vizati. In aceasta etapa este oferita fundatia pentru intreg procesul. Comunicarea este vazuta ca parte a solutiei si nu ca problema. Action - include planificarea si programarea, care este sunt concepute pentru a continua etapa cercetarii. Dupa ce o problema sau o oportunitate este definita, este necesar sa se elaboreze o strategie de gestionare a problemei sau de a profita de oportunitate. Planificarea strategica in relatii publice implica luarea unor decizii solide despre program, scop si obiective, identificarea publicului-cheie si stabilirea strategiilor. Communication - in acest pas problema este deja definita si o solutie fiabila identificata, asa ca trebuie sa se ia masuri efectiv si sa se comunice aceasta actiune. Scopul si obiectivele identificate in etapele anterioare sunt puse in aplicare prin canale de comunicare identificate corespunzator. Mesajul trebuie transmis tinand cont ca partea de comunicare trebuie sa fie construita in functie de situatie, loc, timp si audienta. Evaluation - se considera ca relatiile publice sunt eficiente atunci cand activitatile de comunicare ating scopul programului stabilit in al doilea pas. Campania ,,Grija pentru copii" I. DESCRIEREA CAMPANIEI Lansata in urma cu 6 ani de Dorna alaturi de Asociatia Salvati Copiii, campania ,,Grija pentru copii" contribuie la dotarea cu echipamente medicale de specialitate a maternitatilor din Bucuresti si din tara, dar si la o informare corecta si completa asupra problematicii nasterilor premature din Romania. Incepand cu anul 2015, Simona Halep s-a alaturat campaniei in calitate de ambasador al cauzei copiilor nascuti prematur.Conform datelor statistice oferite de Ministerul Sanatatii in 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului (IOMC) ,,Alfred Rusescu", unul din zece copii se naste prematur, avand nevoie de atentie speciala chiar din prima ora de viata. Dorna Izvorul Alb este recomandata atat in alimentatta zilnica a femeilor insarcinate, cat si a proaspetelor mamici care alapteaza, datorita continutului scazut de sodiu. In plus, este ideala pentru pregatirea hranei bebelusilor si hidratarea lor zilnica.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).